21

2.3K 110 0
                                    

Melia
Așteptam cu emoțile in suflet,aproape mi se tăia respiratia.Mă simțeam o adolescentă la prima ei întâlnire.
Eram îmbrăcată lejer dar elegant,o rochie pana la genunchi,mulată,fără umeri.Rochia era rosie,un roșu puternic,aprins.

-Mamă nici nu stiu de ce am acceptat..

-Pentru că simti ceva pentru el,inca nu s-a stins flacăra in inima ta și sunt sigură nici in a lui.

-Exclus,răbufnesc.Nu mai exista loc de sentimente,prietenie si in nici un caz iubire.

-Atunci de ce ai acceptat așa de repede? Imi zâmbește.

- Asta zic si eu,a fost o decizie extrem de proastă.Chiar acum am să sun să îl anunt că nu mai vin.

Apuc poșeta,scot telefonul si caut numărul lui însă nu apuc să continui căci soneria sună si pe hol se aude cum menajera il salută si el la fel.

Mama mea se ridică si pleacă fericită spre ușa de la intrare.

-Bună seara ,Nadia!   Vocea aceea tună foarte adânc până în suflet.

-Bună Max,ce bine arăți deci sper că nu o dai in bară...

- Nu,de data asta lupt să nu!

MAX

-Trebuie să vină si Melia,este superbă! sopteste doamna Nadia spre urechea mea însă privirea recunosc ca a fugit putin spre femeia cândva teapana si in forță.
Era palidă,era obosită si arata rau,chiar foarte rau.

Mă uit in fata mea,iubita mea era îmbrăcată superb,arată foarte încântător si sexy.
Era foarte frumoasă,era femeie.Vreau sa fie soția mea,mama copiilor mei si femeia cu care sfârșesc.

-Bună! Șoptesc si mă holbez ca ultimul prost la ea.

-Hei!Spune si ea rosie in obraji,nu pot sa cred ca îndrăznește să se rușineze cand este atât de frumoasă,deșteaptă...minunată.

_________________________

Urcam in apartamentul meu unde masa era plină de mâncăruri,băutură și lumânări.

-Vino,spun si o ajut să se așeze pe scaun.
Bun,oftez adânc,am să îți arăt ceva inainte de toate si întind laptopul spre ea unde era o filmare.

După câteva momente in care privește tăcută cu ochii umezi închid laptopul si ii prind mana in a mea si ea nu se retrage.

- Nu...Nu pot sa cred ce proasta am fost,Amalia a fost atât de....parșivă.

-Stiu,am de mult aceasta filmare dupa cateva zile de la incident am chemat-o si am pus sus in coltul camerei camera de filmat si ea nu știa...Dar a fost prea târziu,tu ai plecat si eu te-am  cautat prin Roma însă nu te-am gasit.Familia ta nu îmi zicea nimic..am zis ca te-am distrus si am asteptat ziua in care să vi.Si acum am ocazia să te am lângă mine si să te ating.

- Stai,zice in timp ce își retrage mână.Eu nu sunt sigură dacă aș mai putea avea ceva cu tine ... asta,arată spre masă si noi doi,este doar o cină cumva de prieteni...

-Cum vrei...Eu astept...Stiu ca ma vrei din nou la fel de mult ca mine.
Dacă nu,uitate in ochii mei si spune că nu mai simti nimic pentru mine.Spune.

Se uita in ochii mei si isi așează mana pe obrazul meu.

-Mereu o să simt ceva pentru tine însă acum nu stiu,nu pot să fac pasul acesta mare către noi din nou.

- Nu ne grăbim iubito.

-Hai sa mâncăm,nu vreau sa vorbim despre asta acum. Spune si agitată își lasă mâinile în poală.

Macar am fost iertat,macar asta.
Însă noi suntem suflete-pereche Si nu le poti distanța.



Clișeul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum