Max
Ma trezesc cu o durere de cap îngrozitoare poate fiindca am băut pana am uitat si cum ma cheamă, cand am auzit ca EA,se întoarce aici.Am văzut o poză cu ea recent pe telefonul fratelui ei si sincer nu mai este ca inainte.Este foarte frumoasă,acum cativa ani am fost un bou.Mi s-a rupt sufletul ca a trebuit să o refuz,dar eu nu sunt facut sa am o relatie serioasă.
Ma uit la femeia de lângă mine cu care mi-am petrecut noaptea dar gândul meu a fost la micuța mea Melia. De cand am aflat că se întoarce nu pot sa imi iau gandul de la ea.De-abia astept sa o vad.
Pe femeia cu care imi petrec noptile o cheamă Amalia.
O cunosc pe Amalia de mic,are 20 de ani și arată foarte bine însă nu exista bărbat din orașul acesta care să nu i-o fi tras o.
Ea a avut anumite discuții cu Melia inca din liceu.Nu sau suportat niciodată.
Parfumul ei imi intra atât de adânc în nas încât cred ca o sa imi cadă părul din nas.
Dar ea e conștientă că eu doar profit de corpul ei.Nu exista loc de sentimente.O sa o gonesc, azi ies in club cu Aiden sper sa uit putin de Melia.Melia
Mergeam decise spre intrarea în club.
Muzica răsuna tare si noi eram imbracate sexy dar cu un strop de decență.
Emma arată demential, avea o rochie neagră si pantofii împreună cu plicul nude veneau de minune,părul ei roșcat era îndreptat fara buclele obisnuite,buzele erau rosi si machiaj avea decât niste rimel pe gene si obrajii slab pudrati.Eu eram îmbrăcată intr-o rochie rosie mulată,tocuri albe,părul avea doar câteva șuvițe din față prinse cu o agrafă,buze roz pal si machiaj cat mai natural.
Bărbații ne priveau ca niste pradatori ce își vânează hrana.Insa in seara asta ne îndreptăm interesul doar către
Cei doi idioți.-Vaiii...sunt numai bunătății pe aici spune prietena mea in timp ce își linge buzele senzual in fata bărbaților ce o măsoară din priviri.
-Hei!Nu uita care este scopul nostru!
-Calm,nu uit--spune ea in timp ce ma lovise "incet" cu pumnul in mână
-Au,vrei sa ne luam la bătaie?
Spun eu uitându ma la ea însă ea privea pierdută undeva in fata-Aa..vin încoace spune ea începând să râdă gen ca as fi zis ceva amuzant.
-Buna,spune fratele meu si se uita atent studiind de aproape corpul Emmei.
Si privirea lui Max se afla in decolteaul rochitei mele si asta se simțea ciudat.
-Vreau o Cola fa mi plăcerea si adumi-o spun eu spre fratele meu si Emma privindu-ma încântată.
-Și eu vreau vin cu apa minerală, spune Emma.
- Bine inteles spune fratele meu si da sa se întoarcă însă Max ii pune mana pe umăr si rostește, ranjind spre mine
-Vad că te-ai schimbat,dai si ordine iubito?
Ce voce groasă avea imi trimitea fiori si acel apelativ imi făcea inima sa imi iasa din piept dar nu era cazul. NU cad din nou in plasă,nu,nu voi face asta.
- Ce te priveste nu este treaba ta,nu te mai baga nu ti am cerut nimic!
-Fac ce vreau,cand vreau! Spune el cu un zâmbet strengar.
Farmecul lui inca imi provoca emotii.-Și cu cine vrei,fără a avea un scop?Adica ma gandesc ca o faci cu oricare de pe centura... doar stim amândoi ca nu esti de casa nu este asa ?
El se apropie foarte aproape de mine încât ii simt mirosul lui specific bărbătesc de care imi era atât de dor
Aproape ne atingeam si privirile noastre trimiteau scântei.-Tu nu sti nimic despre mine,asa cum te ai schimbat tu asa am facut-o si eu!
Spune el si eu ma duc cu gândul la spusele mamei mele...- Da,sigur, dragule cred ca esti aceeași epava.spun zâmbind amar
El ma prinde de mână putin violent si imi zice:
- Imi este sila deja de nouă ta înfățișare stim amândoi ca este doar o mască,in adâncul tau ai vrea sa stai in bratele mele,în patul meu,si buzele tale peste ale mele spune el in timp ce imi atingea buzele cu degetele lui.Eu înghit in sec cand el se retrage si eu raman cu gândul la cuvintele lui:cică ii este SILĂ de mine Dar in acelasi timp stie ca e o mască.
-Asta tesoro,este o iluzie a ta,Te Urăsc ma înțelegi,din tot sufletul meu spun privindu-l acru.
-Mai vedem Spune el in timp ce fratele meu spune rastit:
-Ce dracu aveti? Gata ma duc sa va iau băuturile,Emma vi cu mine? Spune el in timp ce Emma începuse să refuze o impung cu cotul se presupunea ca ii seducem, dar se pare ca ei reusesc înaintea noastră ii dau o palmă subconstientului meu care gândește asa negativ,Nu gata ne-au pierdut
-Vin,haide!
Si ii privesc cum pleca asa ca o melodie începe să răsună tare si imi mișc senzual corpul si practic ma rup in figuri pe aici cand in spatele meu apare un băiat care imi cuprinde talia si isi afunda fata in parul meu deși imi displace la maxim il vad pe Max cum aproape sparge paharul din mâna lui asa ca ,continui sa ma mișc aproape de acest bărbat si el își coboară mana pe fundul meu si atunci Max apare lângă mine
Si ii spune bărbatului de lângă mine sa plece si el arunca o scuza penibilă
-Scuze prietene,nu stiam ca este a ta!
-Ba este!
-Ba nu tip eu Dar bărbatul era departe deja.
-Ce pana mea este cu tine?zic eu către el-Taci si vino cu mine!
- Nu!
-Ba vi! Spune si ma ia pe sus
-Termină il bat eu pumnii in spate,de ce dracu simt ca ard unde mâinile lui ma atinge.
Ma da jos si isi păstrează mâinile pe bratele mele
Si ochii lui cenusii ma privesc mult prea atent dupa cobor pe buzele mele si dupa sunt peste ale mele:Mana i se adânci în parul meu de la ceafă si mi-a prins buza de jos intre dinti,a mușcat-o si a supt-o lent.
Incercam sa rezist însă nu pot,simt dorință,mi am înfipt si eu mâinile în parul lui si buzele mele umflate erau peste ale lui,m-a lipit de el si mana ia urcat pe rochia mea trăgând in sus însă imagini in care acum 2 ani am fost distrusă psihic si ma refuzat ma facut sa tip si sa il imping:- Esti cel mai mare nemernic,parca nu eram de tine,de ce o faci? Tu nu înțelegi?
Nu mai vreau sa ma ranesti- Nu o voi face...spune el încercând să mă atingă
- Nu ma atinge spun eu începând să plâng.Lasă-ma nu!
Nu poti sa ma iubesti cand esti cu altele si ma vezi ca pe o soră,ca pe o copilă ---spun si fug de acolo si observ ca si Emma se afla in conflict cu Aiden si cand ma observat a venit lângă mine si am plecat rapid de acolo.-Nu o sa mai vin in clubul asta,imi aduce ghinion.
-De acord! spune Emma
Imi venea sa plec departe de aici însă nu pot,de data aceasta nu pot fugii.
CITEȘTI
Clișeul Dragostei
RomanceReîntoarcerea in tara ei natală este o provocare pentru Melia.Totul merge perfect pana se reintalneste cu Max,fostul ei iubit. O carte cu multă iubire,dramă,o gamă plină de sentimente,prietenii si tot felul de lucruri.