20

2.2K 97 0
                                    

Max

Intru agitat si bulversat in biroul prietenului meu.
Aiden stătea pe scaun cu o tabletă in mână și când mă trântesc pe scaunul din fața biroului își ridică privirea si isi abandonează tableta.

-Sora ta este atât de....

-Femeie,sexy,atrăgătoare,încântătoare stiu.. spune el ranjind.

- Da,nu mai este clar o adolescentă si e foarte sexy nu neg dar vroiam să zic schimbată.

-Frate,eu din cate stiu e singură deci ai noroc..

-Normal că e singură,nimeni altcineva nu o să mi-o poată lua!

-Și....continuă el amuzat de situatie
Trebuie să îi arăți ca acea seară a fost o mare minciună.

Nu mintisem atunci,am dovezi,am o filmare in care Amalia recunoaște că a fost o înscenare pentru a ne despărții si pentru a ne distruge viitorul cum si eu i l-am distrus pe al ei.
Si din fericire nu am mers mai departe de niste săruturi in acel act sexual.

- Am să o fac,deseară.

-Succes frate,eu deseară trebuie să mă ocup de micul brontozaur deoarece frumoasa mea soție are de muncă pana tarziu.

-Nașpa de tine! Încep să râd puternic.

- Nu mai rade idiotule ,inca putin si vad cum ai si tu propriul tau copil.

Nu ezit să îmi amintesc o fetiță care să fie copia fidelă a Meliei.Cu acei ochi,cu sufletul la fel de bun,si să aibă toate calitățile ei însă bine ar fi să nu moștenească nimic de la mine.

- Eu te las,am treburi de rezolvat.
Si cu asta ies rapid din biroul prietenului meu indreptandu-mă spre cel al iubitei mele.


Evit secretara si intru.Era pe scaun,cu câteva foi in mana si telefonul la ureche.
Nu eram foarte sigur pentru ce am să fac dar mă risc.Vreau să o recastig si pot face asta doar dacă va fi in preajma mea cat mai des.

- Da,astept însă as dori să iau legatura cu managerul.
Da. La revedere.

Si oftează abandonand telefonul pe masă.Si foile punandu-le deoparte.

- Ce vrei?Ai pierdut ceva?
Spune zambindu-mi usor,curiosă si amuzată.

-Deseară ora 20:00 te iau de acasă,esti invitata mea la cină.
Nu accept un refuz!

Si mă grăbesc să ies ca să nu aud proteste.

Nu aveam să ratez nici macar o șansă.Simt că de data aceasta va merge bine.

Pornesc la drum,cumpăr tot ce trebuie și incep să gătesc.Sper că nu o să mă lase cu ochii in soare.

Scurt capitol...Stiu...ideea este că nu am ce să lungesc aici,următorul capitol va cuprinde cina si scene intense.(modul il veti afla)

Clișeul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum