-Și ce ati mai facut? Ce relatii ati mai avut? Începe mama mea sa întrebe in timp ce bea din cafeaua ei.
-Pai incep sa zic eu însă sunt întreruptă de fratele meu care abia atunci intra si vorbea la telefon pana sa ne vada
- Imi bag picioarele in drepturile lui ,este un om influent,la 14:30,luni sa se prezinte la mine in birou!
Mai vorbim, spune el neluandu-si ochi de la mine.-Melia,nu stiam ca vi atât de repede mi-a fost dor de tine!
Spune el in timp ce ma ridica intr-o îmbrățișare.- Stai,trebuie sa mai si respir spune el si isi întoarce privirea cand o vede pe Emma însă până să ajungă lângă ea,ea se ridica rapid si trece pe lângă noi direct in grădină.
El oftează si isi trece vinovat o mână prin par si se așează punandu-si un pahar de whisky si dispărând in biroul unde el acum 2 ani nu intra.-Mă scuzati spune mama prietenei mele in timp ce se îndreaptă spre grădină.
- Nici nu sti Melia,de cand ati plecat apele nu răsună bine--- ----spune ea tristă si ma asez lângă ea luandu-i mâinile ei in ale mele
-Mamă ce sa intamplat?
- Ce nu sa intamplat?Fratele tau de cand ati plecat vine cu cate o fufa in fiecare seara si bea...Nu mai este acelasi.
Firma a scazut cu un procent de 50%
Si eu pur si simplu nu mai pot si este si Max care .....Nu apuca sa zic ca ma ridic si imi ridic privirea privind foarte adânc în ochii verzi ai mamei mele
- Nu imi pasa de acel băiat... pur si simplu nu imi pasa...-Ideea e ,spune ea ridicându se,ei doi sunt la fel de iresponsabili,si depindem de ei,nu putem fara ei!
Eu si părinții lui Max facem tot posibilul să ii punem pe picioare însă refuză să ii ajutam poate voi doua ...- Nu imi pasa,poate lor le ar trebui un duș rece,nu ii ajut deoarece nici ei nu s-au purtat cum trebuie.
-Adica?
- Mama te ai gandit ca nu am plecat doar pentru studiile pe care le aveam ca oferta de la Emma si Clarissa?
Nu!!Am plecat din vina lui Max ,ma îndrăgostisem de el!
Si a știut să mă refuze prin cel mai urat mod!
Prin mila,sti ca nu am suportat nici-o data ca lumea sa imi poarte mila.
El credea că la 16 ani imi va răni sufletul.ÎI ERA mila.
Da,nu mai cred in iubire de durata,cred in atracție fizica.
În acești ani am avut parte de oferte de la baieti,de avansuri,de complimente,dar el ma lasat rece ma înțelegi?
O intreb eu in timp ce mici lacrimi mi se rostogolesc pe obraji.
Uite,uite cum ma privești iti este mila Mama?Mila de mine?Ea nu spune nimic si ma priveste cu mainile ghem așa ca inteleg si singura,fug in camera mea si Emma intra furtunos si ne luam in brate plângând împreună.
- Nu cred ca rezist mult...spune ea in timp ce își sterge din lacrimi cu dosul palmei.
- Ce? NU,nu te poti da bătută asa repede !
Ii vom distruge,ii vom face sa se îndrăgostească de noi si vom pleca!
Asa cum au facut si ei!-Da,ai dreptate spune ea in timp ce își ridică bărbia în semn de superioritate.
-Deseară,am auzit ca merg in club,mergem si noi!
Spun eu in timp ce imi pudrez obrazul care acum era putin mai uscat fata de acum 1 minut cand era umed.-Acel club?
Zice Emma in timp ce se dădea cu gloss pe buze si se ștergea unde depășea conturul.-Chiar acela,au trecut 2 ani poate e putin mai schimbat...
-Sau poate noi suntem alea schimbate zice ea cu un zâmbet parșiv.
-Fi sigura,ii vom juca pe degete ai grija nu lasa sentimentele sa iasa cu ele vin si lacrimile.
Fără atașări,fi rece,o sa ii doarăAm început amândouă sa râdem aproape diabolic,eram rănite si simteam o putere care este in stare sa ii distrugă pe cei doi băieți.
Avem 2 luni la dispoziție dupa trebuie să ne ocupăm de facultate si eram sigure ca o sa o facem in Roma.
Aici putem sa ne pierdem controlulCe planuri își fac ele credeti voi ca o sa reușească să le reziste??
Va iubesc😘😗
CITEȘTI
Clișeul Dragostei
RomanceReîntoarcerea in tara ei natală este o provocare pentru Melia.Totul merge perfect pana se reintalneste cu Max,fostul ei iubit. O carte cu multă iubire,dramă,o gamă plină de sentimente,prietenii si tot felul de lucruri.