Max
Lunile au trecut la fel si anii si baietii au varsta de 5 ani si acum o nouă membră și-a făcut apariția.Tracy are decât un an și deja este foarte frumoasă asa ca o să am de lucru dar am ajutor.Lucas si Christian sunt de acord cu mine.- Lucas,termină am spus să termini,hei stai cu cine vorbesc.
De afara intra Lucas plin de noroi si aleargă pe scări si pe usa intra Melia cu părul in toate directiile si cu un ghiozdan in mână.
Si la modul cum ii sta părul nu pot să nu izbucnesc intr-un ras puternic.
- Ce este amuzant?
-Iubito,uitate in oglindă.
Ea se îndreaptă spre oglindă si cand se vede tipa scurt mărind ochii,își aranjează părul care acum sta bine si vine spre mine si mă cuprinde in brate si oftează si imi pun mâinile pe spatele ei.
- Nu mai pot,o scot cumva la capăt cu Christian si Tracy cand sunt probleme însă cu Lucas,e...greu,al naibii de complicat.
-Stiu iubito,Lucas este dificil,un dezastru ambulant pentru nervii noștri însă ne descurcam noi.Si o sărut.
Christian intra pe ușă și se pune pe canapea dupa ce ne salută.Este pasionat de mecanica si arata pe zi ce trece mai mult cu mama sa.
După apare si Lucas,curat si ii rânjește mamei sale.
-Mamă,mi se pare mie sau imbatranesti adică anchilozezi?De ce nu mă poți alerga?
Melia se incordează si întinde amenințător un deget spre Lucas.
-Asculta la mine băiețel,o să îți inrosesc fata aia perfectă.O sa te pedepsesc de nu o să prinzi momentul să sărută nici macar o fata.
Lucas rade si in obraji ii apar gropite.
-Deja am facut asta.
- Cu cine?Cu Tracy?
Incepe să râdă Melia.
- Nu,cu Vanessa,știți voi fata care este majoreta si imi face galerie la fiecare meci.
Melia si eu marim ochii si înghițim in sec.E clar,este leit mie.
Un planset ne face sa tresarim si Melia aleargă la etaj si coboară cu micuța Tracy si cu un biberon in gură.
Ii dă sa mănânce si mă uit in ochii ei.Sunt verzi dar mult mai intensi ca ai Meliei.Sau ca a lui Christian.
Tin minte ca bunica ei,mama Meliei ii avea asa.Buzele sunt pline si obrajii sunt mereu rosi.Este foarte frumoasă.
Ciuful ii este saten cu șuvițe mai închise.
Dar nu brunet.Melia ii cânta si dupa ce o alapteaza,Christian merge si ii da niste plusuri mici pe care ea le pipăie.Si sta langa ea.Dupa Lucas se apropie si o cuprinde in brate si o tine la piept si se duce cu ea pe canapea unde o îmbracă cu un tricou pe care scrie numărul lui de la fotbal.
-Surioara,profită de acest moment căci ar trebuii sa te simti speciala ca imi porti si imi poti atinge tricoul.
Tracy il lovește usor cu mana peste față,zici că ar intelege si Lucas se preface afectat apoi micuța începe să radă.
O sa fie o adevărată figură.Melia se apropie și o dezbracă de tricou.
-Termina cu prostiile.
- Nu sunt prostii!Se numeste șarm ceva ce cred ca si tata a folosit cu tine....
Melia roseste si se uită spre mine si eu ii ranjesc.
-D..Da,Nu..nu doamne este tu plin de prostii in cap caiete.Hai la culcare.
Spune si toti se duc spre camerele lor si ea cu Tracy in brate.O leagănă ii canta si adoarme.
Se tranteste pe pat si oftează puternic.
-Sunt epuizată!
-Epuizată si pentru mine?
Intreb si ii fac cu ochiu'.- Nu,pentru tine sunt foarte bine.
O trag spre mine si incep să o sărut pe gât și continuăm asa pana adormim si ne soptim un"Te iubesc" si apoi ne trezim dimineata cu o altă zi plină de stres cu copiii noștri nebuni.
Viata mea este perfectă,nu mă așteptam ca să decurgă asa.Ca drumul meu să se lumineze si pe el să apară fericirea.
Mă Sunt special si sunt recunoscător ca destinul a ținut să imi faca viata perfecta.
CITEȘTI
Clișeul Dragostei
RomanceReîntoarcerea in tara ei natală este o provocare pentru Melia.Totul merge perfect pana se reintalneste cu Max,fostul ei iubit. O carte cu multă iubire,dramă,o gamă plină de sentimente,prietenii si tot felul de lucruri.