15

2.2K 101 0
                                    

Melia
Mă îndreptăm spre ușa apartamentului care era deschisă,intru si din sufragerie se auzeau zgomote si obiecte care cădeau.

Șocul pe care mi l-am luat atunci când l-am văzut sub Amalia si o atingea era de nedescris.Din nou sunt rănită,înșelată.

Fug si alerg tare pana afară,vreau sa plec nu mai am nevoie de minciunile lui.

- Stai! Te rog iubito oprestete!

Pufnesc si decid sa ma întorc cand mâna lui o prinde pe a mea si mă întoarce si observ ochii lui roșiatici care bănuiesc că sunt asa dupa ce a stat sa se distreze cu tarfa aia.

-Nu este adevarat ceea ce ai vazut!Ea m-a chemat si am amețit dintr-o dată si eu am crezut ca esti tu in patul meu...

- Tu te auzi,este banal.Continui să te scuzi dar nu am să te mai cred de data asta.

-Iubito... te rog.Asculta-mă.

-Nu vreau..Nu mai vreau sa trec prin aceeași durere.Vreau sa pleci si sa nu te mai întorci,sa mă uiti.

-Iubito te rog... spune el încearcă să mă atingă dar mă îndepărtez si incep sa ii strig cuvintele cu o forță interioară pe care nu stiu de unde o am.

-Daca vrei să fiu fericita,pleacă.
Pleaca si nu mă mai cauta!

Si cu astea mă întorc si plec si il las sa se prăbușească în spatele meu dar nu o să mă mai uit de acum in urmă.Mă voi axa pe viitorul meu.

Iubirea? Nu,nu o să mai cred că exista un bărbat adevărat.I-am oferit tot ce a vrut si totusi asta nu la oprit să mă rănească.Poate voi avea anumite aventuri dar ele vor fi de o noapte,nu am să mai cred in Dragoste.

Da,nu am de gand sa neg,El va fi băiatul care mi-a furat inima inca de mică,cel pentru care respiram.Îl mai iubesc.Dar nu mai vreau să dau de el.Nu pana nu imi activez  controlul.

Am de gand să îmi fac studiile tot in Roma odată ce nu mai am de ce să îmi fac griji .O sa mă întorc si o sa imi conduc firma.

Emma sunt sigură ca nu va venii cu mine.Este împreună cu Aiden de ceva timp si este serios. O sa plec 5 ani dar o sa mă întorc altcineva.

Clișeul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum