7

3.3K 134 0
                                    

Max
Eram atât de fericit si încântat cand mi-a răspuns la sărut.Ca ma lasa sa o ating deși nu merge mai departe aici,prima dată când o facem trebuie fie De Neuitat.

Suntem intrerupti de tarfa de Amalia.Doamne ce i-aș rupe capul în acest moment,Melia m-a împins si s-a dat la vreo 5 pași depărtare de mine si cand Amalia a intrat a privit-o oribil si pentru asta i-aș scoate ochii.Si a început vină spre mine

- Ce Faci aici iubitule?spune ea încercând să mă sărute însă o împing putin mai brutal

-Iubit?Asa numești tu pe toti care iti intra in chiloți?Stii ca noi nu avem sentimente

-Max,sti ca te iubesc,chiar dacă tu nu o faci.. spune ea jucandu se cu o buclă blonda din capul ei plin de extensi
Si ma uit la frumoasa mea care o privește pe Amalia cu scârbă si nervi
O fi geloasă? Nu ar avea de ce ...

- Nu confunda atracția fizica cu un lucru asa măreț..  zic eu uitându-mă batjocoritor la ea
Era buna la pat ce este drept dar incep sa ma satur de serviciile ei cand stiu ca sare dintr-o pula in alta.
În plus ar fi incapabilă de o relație serioasă, ar fi departe de ea cu mult.

-Aaa la multi ani mamei tale Melia zice ea apăsat numele frumoasei mele
Văd că ai acelasi gust la haine,de măicuță.Aceeasi fetita tăcută fara replică,fraieră.

-Mai bine asa decat să mă bucur de orice bărbat profitor care vrea să și-o bage repede in ceva sau ma rog, cineva spune ea privind-o cu ură pe Amalia.

-Vai ne-am schimbat drăguță?Acum 2 ani nu scoteai nici macar un sunet,tot un șoarece de biblioteca rămâi -spune femeia care mă scotea din minți deja - schimbând tonul vocii

- Acum 2 ani era o altă versiune dar ce sa zic e amuzant ca inca este o persoană care se bucură la orice ramasita păstrată
Spune Melia cu un ton superior
Ideea e ca am invatat si m-am antrenat cu,cunoștințele necesare pentru a mă descurca mai departe.O firmă întreagă mă așteaptă pe tine cine?Un bordel?

Spune ea plină de ură și totuși eram mândru de ea dar si dezamăgit ca a trecut printr-o așa schimbare drastică din vina mea, la o vârstă fragedă.

- Cum iti permiți spune ea nervoasă si sare spre Melia  dar o prind rapid.

-Iesi,nu am nevoie de tine pe capul meu.

-Deci sunt buna doar la nevoie?Mereu te întorci dragul meu ,la fel ca aseară .. spune ea privind-o pe fugă pe Melia si dispărând la fel de repede cum a venit.

O văd cum ma privește dezamăgită si rece.Si stiu de ce o face asa ca trebuie sa imi aleg bine cuvintele cat să aibă încredere.

- Am fost la ea deoarece tu nu mai dădeai nici un semn...
(Si m am gandit ca un prost la tine jumătate de oră si nu puteam sa scap de erectia pe care o provocasei continui eu in gand.Fata asta ma innebunea,doar un gând la ea ,la buzele ei ,la sânii ei si la corpul ei ma face sa mă trezească in intregime. )

- Nu imi trebuie explicații,noi nu suntem un cuplu.Si imi pare rau de ce sa intamplat mai devreme,a fost un moment rătăcitor,nu vreau sa il mai repet si stai departe de mine dacă ai nevoie de servicii carnale du-te la Amalia.
Spune ea si iese pe ușă.

Iar am dat-o in bară.Trebuie sa o termin cu tarfa de Amalia si sa o fac pe Melia sa aibă încredere în mine.La dracu cu viața asta complicată pe care eu continui să o complic!
Refuz sa o mai distrug si sa o las sa plece.Exclus!

Petrecerea s-a terminat dar pe ea nu am mai vazut-o
Poate acum plânge,imagini cu ea tristă si plângând imi face inima sa se strângă,nu stiu ce am pățit,de ce mă consum pentru ea atât.De ce  stau dupa fundul ei.
DE Obicei dacă o fată nu imi oferea ce imi doream imi pierdeam interesul la fel si daca o făcea.Nu a fost loc de sentimente in viata mea.
Dar EA.. mă face să mă gândesc că Viața mea a asteptat-o doar pe ea..
Nu o părăsesc doar pentru ca nu vrea sa mi se dăruiască ,Deocamdată.

Dar nici dupa ce o vom face nu aș putea sa o las balta.

Ideea este ca,daca nu va mai avea nimic pentru mine eu promit sa o las in pace si sa ma retrag din viata ei.
Nu o sa o retin sau astept toata viața.
Sper sa isi dea seama ca dupa cum cedează nu ii sunt indiferent cum nici ea nu imi este.

Melodia este special pentru Max.I se potriveste nu credeti?

Clișeul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum