5

3.8K 154 0
                                    

O nouă zi.
Ieri m am pierdut cu firea i-am lăsat dreptul lui Max sa ma vadă vulnerabilă.
Il urăsc,dar as face orice pentru el.
A intrat cu bocancii în viața mea fara pic de rusine.Se înșeală amarnic dacă crede că o sa ii cad in plasă.
Vroiam sa ma razbun pe el,sa il fac sa simtă durere,pe care si eu am simtit-o cândva in trecut dar nu pot renunț la acest lucru,daca simte ceva poate pentru mine il voi amăgi.
Nu sunt o usuratica de-a lui care imi desfac picioarele imediat.
Sărutul a fost unul din putinele pe care le am avut in viata mea dar a fost cel mai pasional.Cel mai dulce si senzual.Ceva ce nu poti uita.Si acum trebuie să uit.Nu vreau sa fiu cu el,ma poate rani si nu stiu daca mai rezist.

Imi pun melodia cântată de Nikki Shay-Bad at Love,sincer melodia asta mă duce putin de tot cu gândul in trecut.

Cobor incet si ma îndrept spre piscina din curte acolo ii vad pe Aiden si Max.
Doamne ce bine arată!!

-Bau!Spune Emma si eu ii pun mana la buze si ne ascundem dupa casă

-Uite spun si ii arat cu degetul pe cei doi.

-Ahh....simt ca imi explodează ovarele spune ea in timp ce își mușcă buza de jos.

- Am o idee zic eu facandu-i cu ochiul si facand botic

-Cand faci asta ai o idee nebună.Spunee.

-Hai sa mergem si noi...

-Mmm...bine hai...  sper sa rezistăm tentației.

-Ei trebuie să ne reziste sorella.
Spun eu in timp ce urcam scările spre camera Mea.

După ce ne am pus amândouă niste costume de baie mergem la baieti si ei raman cu cuvintele in aer.

-Sper ca nu va supărați de companie
Spune Emma asezandu-se pe un prosop in fata lui Aiden.

-De ce nu stai pe s..sezlong?zice el uitandu-se țintă in sutienul ei.

- Imi place sa i-au soarele spune Emma.

Mă întind pe un sezlong lângă Max,fix cel de lângă el.
Si incerc sa evit privirea lui ce ma dezbracă de tot.Daca nu ma înșel,e prima dată când mă vede asa.

Ma joc absenta cu cercelul din buric si ma ridic cu gândul sa ma bag in apa însă fratele meu imi zice ironic:
-Vezi sa nu te ineci!

Il ignor,macar aș scapa de un prost.

Sar in apă si imi las la vedere fundul.
Il vad cu coada ochiului pe Max care  bombăne ceva doar pentru el si isi muta privirea.Cine stie poate i se scoală dacă se uita prea mult...
Ies si ma asez din nou pe prosop însă nu ii vad pe Emma si pe Aiden doar pe Max care privea orice altceva doar nu pe mine. .

-Unde sunt?

-Cine?

-Emma si Aiden...

-Sau dus sa cumpere de băut spune el privindu- ma din cap pana in picioare.

-Haa..deci putem face multe nebunii acum... spun eu gandindu-ma la a umbla pe telefon lui Emma sau Aiden pe care amândoi le au aici.
Dar a realizat de ce el a ridicat o sprînceană, cuvintele pe care ea le-a rostit pot avea mai multe sensuri

-Daca tu vrei... eu fac orice

-Orice? Spun eu si ma uit la corpul lui mama ce as da sa il ating si sa sărut pieptul acela.

- Spune odată ce provocare vrei sa iti fac..spune el îngrijorat de ce as putea sa ii dau

-Pai nu aș numi-o asa dar tu ai zis-o ... Păi sari in apa deoadata avand in vedere pielea ta încinsă de la soare, apa nu va fi prea calda pentru tine.. spun eu zâmbind complice.

-Eu o sa sar -spune el apropiindu se tot mai mult de mine-    dar ce te face sa crezi ca o voi face singur?
Si cu astea fiind spuse ma saltă în brațele lui musculoase si ne aruncă în piscină si contactul nu se intrerupsese deoarece ma ținea strâns de mână.

Am iesit la suprafață si ma lipit de el ținându-ma de talie si privindu-mă atent in ochi de parca ar vrea sa gaseasca ceva dincolo de ei.
Se apropie si îsi  lipește buzele lui de ale mele.

Max
Stiam ca face pe dura,era rănită si ii era frica sa repete crezând că eu aș putea sa o refuz din nou însă nu aș mai face aceasta greseala din nou!
Ador sa ii simt buzele catifelate si pline peste ale mele,o ador,ii ador gura spurcată,ii ador ochii verzi ,ii ador corpul si modul in care se joaca cu cercelul din buricul ei.
Ador sa ii simt gustul.Si nu exista zi de cand am vazut-o din nou sa nu regret ca am lăsat-o să plece.Nu,nu stiu cum as putea sa imi petrec timpul doar cu o femeie însă Melia era altceva.Deschide buzele si limba mea este intampinata de a ei.Doamne ne luptăm pentru dominația însă gustul ei ma face sa o doresc din ce in ce mai mult. Oare era virgină?
Însă ea rupe sărutul si iese rapid din piscina si eu o urmez.Este atât de nervoasă stiu ca ea incearca sa imi rezista,orgoliul de femeie, însă nimeni nu imi rezista si nu mi-a rezistat.

-Termina din a mă sărută, zice ea punând un prosop pe ea si modul in care respiră ii face ca  sânii aceia pe care i-aș cuprinde dintr-o secunda să urce si să coboare si să imi dea auto-controlul peste cap.
Nu mi sa mai intamplat sa imi pierd asa controlul in fata unei fete.

-Termina din a răspunde sarutului!
Zic eu ranjind ,ea facandu-se ca o roșie.De ce se rusinase?
Știa si ea ca nu imi va rezista.

-Eu plec,sper sa nu ne mai vedem spune ea însă stiu ca nu vorbește serios.

Au trecut 2 saptamani de cand ea si eu nu am avut absolut nici un contact nici macar  vizual,ma evita si nu înțelegeam de ce face pe dura.In fiecare seara mergeam la Amalia pentru a scăpa de ce rămânea de la ea .Folosea anumite farmece si era în fiecare colț al minții.

Karma este o târfă.Ne schimba astfel încât să regretăm ce am facut in trecut.

Mâine avea sa fie ziua de naștere a Nadiei si sunt invitat,automat este si ea prezenta.De-abia astept sa o vad .Doamne ce dor imi este de dulceata buzelor ei.

Clișeul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum