Chapter 23 (Part One + Part Two)

8.3K 335 22
                                    

"אני אוהב אותך באמת סימון,את יפה,את חכמה,את מעירה בי חלקים שלא ידעתי שהם קיימים. את עושה אותי בן אדם טוב יותר" שתקתי

"אני מצטער שאני דורך עליך ומתייחס אליך כמו זבל..אני פשוט לא..אני לא מצליח להבין מה אני אמור לעשות"הוא נאנח "אם אתה אוהב מישהו אתה תתן לו ללכת..אם הוא אוהב אותך באמת הוא יחזור" יצאתי מהחיבוק שלו והלכתי לחדר השינה במלון...

"קומי אהובה" פתחתי את עיני באטיות "מה קרה?" אני ממלמלת

"טיול" הוא מחייך ואני נאנחת מהנהנת ומתלבשת

"סימון?" אני מסתובבת בזמן שאני נועלת את המגפיים שלי

"את צריכה ללבוש את המעיל של כדי שלא תחלי" הנהנתי לוקחת את המעיל ממנו,הוא התקרב והתחיל לסגור את המעיל ולכפתר אותו,הוא סידר אותו קצת ובדק עוד פעם שהוא לא פספס.

"בואי" הייתי עדין מבולבלת ממצבי הרוח המשתנים במהירות שלו.

--

הוא אמר משהו בצרפתית לנהג הרכב בצרפתית ואני ישבתי בשקט.

אחרי רבע שעה הגענו למקום שהכרתי טוב מהפנטזיות שלי-גשר המנעולים של פריז.מצמצתי בהפתעה- הוא מתקדם לעבר המעקים ותולה מנעול

 "את באה לעזור לי לנעול?" הוא שואל בחיוך-אני רוצה לחייך אבל בכנות..מהצד השני..זה עוד רגע שהוא לא יוכל להשיב לי..רגע שהייתי אמורה לחלוק עם מישהו שאני אוהבת.

נאנחתי והתכופפתי לידו נועלת את המנעול

אחר כך קמתי שולחת יד

"אל תזרקי את המפתח" אני מסתובבת מבולבלת כשהוא מוציא שרוך שחור מכיס המעיל שלו

 "אני רוצה שתזכרי שהמפתח ללב שלי אצלך"הוא משלי את השרוך לתוך ברווח שבראש המפתח ולאחר מכן סוגר את הסוגר של השרוך בעורף שלי,אני נושכת את שפתי,לא רוצה את המפתח הזה.

אני מוצאת את עצמי מסתכלת על הנוף שרואים מהגשר בזמן שהוא מחבק אותי ולוקח עוד רגע שלא יוכל להשיב לי.

הוא מנשק את צווארי ואני מתכווצת..אחרי כמה שניות של מחשבה אני מבינה שאנחנו פה לבד..אולי..אולי אפשר לברוח?

אני מסתכלת לצדדים ומסתובבת אליו ,מנשקת את הלחי שלו "מצטערת נייל" אני דורכת על רגלו בכל כוחי

הוא נאנק בהפתעה ועיניו נפערות-אני מבינה שזאת ההזדמנות שלי.

לא אכפת לי אם זאת עיר זרה ואני מסתובבת בה לגמרי לבד-אני אסתדר,אני רק צריכה להצליח לברוח .

אני מתחילה לרוץ ובמהרה אני קולטת שהוא התאושש ושהוא רץ מאחורי,רץ במהירות לעברי וזעם מכסה את פניו,עיניו שחורות מכעס ואני מגבירה את המהירות..אני מתנגשת בשני בריונים בהפתעה ואחרי שהם מחזיקים בי.

"חשבת שתצליחי לברוח?חשבת באמת שבאתי לבד?" הוא צוחק במרירות "תביאו אותה למלון,תארזו לה תיק ותארגנו טיסה נפרדת משלי.אני לט רוצה לראות אותה עד שנגיע הביתה"

אתן מדלגות על תגובות ואני מחילה לקצר פרקים ^_^

אה יו שמעו קטע

אתמול עברתי על הפרקים הקודמים ופיתאום אני קולטת שבאחד מהם כתבתי בטעו "התנשקתי ממנו" במקום "התנתקתי ממנו" - בוכה,איזה מטומטמת אני.

טוב........................................נתראה :>

זה לכבוד ה6000 :D

TAKEN(Niall Horan fanfic )~hebrew~Where stories live. Discover now