Chapter 32 (Part One + Part Two)

7.7K 307 28
                                    

"מצאת מישהו?" היא סרקה את הכלובים בצער,כנראה מבינה קצת איך הם מרגישים. זה גרם לי להרגיש חרא.אני באמת בן אדם זין. "מישהי" היא מתקנת "אני רוצה שתהיה לגינס חברה" כן כי לה אין חברה.באמת הרגשתי חרא עם עצמי בגללה. הייתי מאושר האמת.רציתי להרגיש משהו..אפילו קטן כדי לראות אם אני בכלל אנושי. סימון הייתה המתנה הכי נפלאה שקבלתי. "היי" היא מלמלה ואני עקבתי אחריה נעמד לידה.

הכדור הפרווה שרעד(ה) בפינת הכלוב נראת(ה) עצוב(ה).."את בטוחה?" אמרתי,לא בטוח שהיא תוכל לחזיק אותה "אתה..אתה יכול להגיד להם לתת לי להוציא אותה כדי שאוכל לראות אותה?" חייכתי והנהנתי הולך ומבקש טובה מאחד החברים שלי שהיו שם. הוא פתח את הכלוב בשבילה והיא הססה "אני לא חושב שכדאי.." היא התעלמה שולחת ידיים אל הכלבה שהצטנפה בפינה..היה לה איתה מאבק קטן אבל אחרי שהיא הוציאה אותה היא עירסלה אותי בין ידיה וליטפה אותה בבטן..הכלבההתהפחה ותפסה את הצעיף שלה בציפורניה..חשבתי שהיא באה לנשוך אותה אבל היא הוציאה את הלשון שלה וליקקה אותה.

נשכתי שפתיים

לא משנה באיזה כלב היא נגעה..הוא תמיד-כלומר תמיד בסוף התיידד איתה.

"אני..אני יכולה אותה?" הכלבה נמנמה בין ידיה ואני הנהנתי במהירות מתקשה לדבר.

הסתכלתי על סימון כשבחרה בגדים לכלבים..למעשה הייתי מוקסם.

היא תהיה אמא מצטיינת..אני מחכה לראות את זה.

נאנחתי,כן בטח.

"אתה חושב שזה בסדר ללויד?" היא הראתה לי מעיל קטן,גיחכתי ,זה היה חמוד..אני מודה.

"אני חושב שכדאי שתקני לו מידה שהו יוכל לזוז בה בייב" היא חשבה על זה,מתעלמת ממני וחזרה לבחון את הבגדים,היא הוציאה מידה הרבה יותר הגיונית ואני אישרתי לה.

"לא קנית גם לחדשה ?" היא הנידה בראשה "אני לא רוצה שהיא תרגיש מאויימת,אני לא רוצה להכריח אותה" בלעתי רוק בזמן שצווארי התכווץ באשמה. השאלה שבערה בתוכי לא יכלה יותר לחכות. עצרתי ליד הבית ולקחתי את הכלוב הקטן..הכלבה נרדמה אחרי כל הבדיקות והזריקות..

הנחתי את הכלוב ליד חדרה ובאתי ללכת אבל הדלת נפתחה..השיער שלה היה אסוף עכשיו לפקעת ורק כמה שערות בודדות גלשו על עורפה וצווארה בצורה שגרמה לי לרצות למשוך את הגומיה הארורה מהשיער שלה.

היא לבשה גופיה רחבה וטייץ וזה גרם לי להשתגע..היא כל מה שאני אוהב בבחורה..מהלבוש ועל לדיבור.

הסתובבתי אליה,לא יכול להחזיק יותר.

עצרתי אותה,מניח את הכלוב ואוסף אותה בין ידי בכוח.

נישקתי אותה באגרסביות,רצית שהיא תצרח את השם שלי "על מי חשבת כשנישקת אותי?"נישקתי אותה בכוח "אני יהרוג אותו" נהמתי והרגשתי אותה מתכווצת ליידי,אבל לא עצרתי,

החזקתי אותה מתחת לישבן וכרכתי את רגליה סביבי כשהיא צמודה לקיר,היא קפאה  "אני אוהב אותך" נשקתי את הצוואר שלה,ידי גולשת אל המותן שלה מתחת לחולצה "נייל" היא לחשה מפוחדת  זה גרם לי לחשוק שיניים . ריסקתי את השפתיים שלי על שלה שקוע בטרנס..קרעתי ממנה את הגופיה והורדתי לה את הטייץ מהר ונצמדתי אליה שוב "נייל" היא נסתה לדחוף אותי אבל לא הצלחתי להקשיב

מפתיעות אותי כל פעם מחדש...

התחיל טרנד כזה באינבוקס שלי שכל ילדה שניה כותבת לי שהיא רוצה סיפורי חטיפה של כל אחד מהבנים

זה כזה מוזר

חג שמח :)

מקווה שנהנתן..אחשוב על סיפורי חטיפה נוספים..

TAKEN(Niall Horan fanfic )~hebrew~Where stories live. Discover now