Chapter 50 (Part One + Part Two)

5K 323 24
                                    

נייל POV:

"מה הכוונות שלך אליה קולטון ? " אני שואל את הנער ברצינות , מבט רציני על פני..

"אני אוהב אותה.. " לא היה שמץ של היסוס או פחד בקול שלו..זה למה אהבתי אותו.

"תמשיך.." אני נשען אחורה בכסא , בוחן את הבעות פניו ושפת גופו..

"אין הרבה מה להגיד.." אני מחייך

"תגיד לי איך הכרת אותה , מה הכוונות שלך לגביה , מה אתה יודע עליה , מה קורה בינכם.. " נייל מרים את גבתו אל קולטון מסמן לו להתחיל לדבר..

"היא הגיע לבית הספר בתחילת שנה.. בהתחלה סתם שמתי לב שהיא בכיתה שלי .. היא לא דיברה עם אף אחד , לא השתתפה בשיעורים וגם לא כתבה כלום..אבל היא הגיעה למבחנים , סיימה ראשונה ואחר כך גם קיבלה ציונים ממש גבוהים.

זה נראה לי מוזר..

התחלתי להתעניין בה..

ראיתי שהיא לבד הרבה.. הבן אדם היחיד שהיא דיברה איתו היה רייצ'ל ..היא איתי בשיעור ביולוגיה.. אז שאלתי אותה מה הקטע שלהן וכל מיני שאלות על ג'ייד..

על חלק היא לא ענתה ועל חלק היא ענתה בערך..

אז הייתי סקרן וניסיתי לדבר על ג'ייד.. אבל היא הייתה תוקפנית.

היא אמרה לי להתרחק ממנה ..אבל לא רציתי.. התחלתי לחבב אותה..

היא נראתה לי דומה למה שאני הייתי לפני שבאתי לפה..

התחלתי להידבק אליה..

כל עבודת כיתה , כל שיעור.. שלחתי לה פתקים , עקבתי אחריה בהפסקות..אבל היא ממש התעלמה ממני.." התחלתי לצחוק

"אל תדאג , כל בנות המשפחה הזאת קשות להשגה..אבל דיימ.. ברגע שאתה אוהב אותן אתה לא יכול להפסיק .." קולטון חייך..

"מה שנכון נכון..

בכל מקרה,

הצקתי לה המון.. המשכתי לתחקר את רייצ'ל..

ואז חבר שלי נדלק על רייצ'ל..הוא הזמין אותה לצאת..

הוא דיבר איתי כשהוא שמע שגם ג'ייד אמורה גם לבוא עם רייצ'ל..

אז החלטתי לבוא בלי שאף אחד ידע..

רייצ'ל והחבר שלי היו בשורות הראשונות בסרט וג'ייד ישבה עם אוזניות בשורות האחורניות , קוראת ספר ומתעלמת לגמרי מכל מי שמסביבה.

התיישבתי ליידה והוצאתי לה אוזניה  מהאוזן.. אבל היא לא התייחסה , היא פשוט החזירה את האוזניה לאוזן..

בסוף הערב זה נגמר בזה שהיא צעקה עלי להתרחק ממנה ונתנה לי סטירה.."

פערתי אליו עיניים והתחלתי להתגלגל מצחוק

זה נמשך ככה זמן ארוך..

"אוקיי,אוקיי..הסתלבטת עלי..עכשיו שב ותקשיב עד הסוף.... "קולטון מגלגל עיניים ואני משתדל להישאר רציני.

"אני בב.."המבט של ג'ייד ננעל על שנינו "ית .." המבט שלה ננעל על קולטון.

היא מזעיפה אליו פנים בכעס

"אתה לא אמור להיות פה " היא התעלמה ממני

"ג'ייד חמודה.. הוא בא לדבר איתי.. " ניסתי להרגיע אותה

"יכלתם לצאת לאן שהוא " היא אמרה בקרירות

"אז חזרנו לנקודת ההתחלה ? "הוא שואל אותה ביאוש , מסתכל עליה בתסכול

"חזרנו ? " אאוץ' , אני מרחם עליו..

"ג'ייד.. אולי כדאי ש.." היא קוטעת אותי

"אתה לא אבא שלי ומעולם לא היה לי כזה , אז תפסיקו לנסות לקבוע לי חוקים " היא מסתובבת אל המדרגות וקולטון מיד אחריה..

אוקי..
כל כך קרובה ל100,00..אנירוצה להגיד לכולן תודה.
לכל מי שהייתה פה מההתחלה וגם למי שרק עכשיו הכירה אותי ואת העבודות שלי..
אני רוצה בסוף הסיפור להעלות דף סיכום עם שאלות ותשובות..כבר כמה נתנו לי שאלות..אם יש לכן משהו שאתן רוצות לשאול תרשמו פה או בפרטי :)
בקשר למסמך שלא כולן הצליחו לראות - תקשיבו , התעצבנתי כי עוד מישהי נתפסה בהעתקה ממני ומחקה וגם איתה היה לי באלגן ואתן לא מבינות..בכל מקרה..פשוט אם בא לכן לקחת רעיון ממני אין לי בעיה.
אבל למען השם! תכתבו בסוף למטה קרדיט! או קאבר ל..של 439533..בקשה מוגזמת?
לא נראלי.

בכל מקרה , כדי לא לסיים את זה מגעיל..אני רוצה לבקש ממכן לקרוא  את הוואן שוטים שלי כי אני חושבת אולי למחוק אותם..אני מרגישה של ממש אהבתן אז.. :/
שבוע טוב אהובות

הפרקים לא משוכתבים אז יש מצב שאהיו שגיאות.

TAKEN(Niall Horan fanfic )~hebrew~Where stories live. Discover now