Chapter 53 (Part One + Part Two)

5.8K 341 22
                                    

"היי " אני מחייכת בהיסוס

"את נראת עצובה " הוא מתיישב לידי , שם את ידי  בידו ומעביר ביננו ניצוצות.

אני בולעת רוק בקושי

"כן..זתאומרת לא.. משעמם לי " משכתי כתפיים

"אז..רוצה לרקוד ? " הוא מחייך ואני פולטת נחרת בוז

"יש לי שתי רגליים שמאליות " אני ביקורתית כלפי עצמי.

"רקדת פעם ? " לא

הנדתי בראשי

"אז מאיפה את יודעת ?" משכתי כתפים

"אני יודעת " אני נאנחת

"בואי " הוא מושיט לי יד

"אני מעדיפה שלא " אני ממלמלת

"את עקשנית " הוא משרבב את שפתו התחתונה אלי

"טוב נו.. בכל מקרה ..מזל טוב נסיכה " הוא מוציא מאחורי גבו קופסא יוקרתית , אני פותחת אותה ופוערת את עיני כשאני מביטה במה שמולי .

הרומן הכי אהוב עלי , חתום על ידי הסופר.

"איך אתה.. " הוא מחייך

"יש לי קשרים " הוא מנשק את מצחי

"מרוצה ? "  הנהנתי במהירות , קופצת עליו בחיבוק ומנשקת אותו "תודה לך " מלמלתי מחבקת אותו חזק.

"תחזירי לי ריקוד ? " אני מאדימה

"אני אלמד אותך בייב , אל תדאגי " הוא מנשק את מצחי ואני מהנהנת

הוא מושך אותי לרחבת הריקודים , אנחנו נעמדים רחוק מעט מסימון ונייל – שמדברים ומחייכים זה לזה.

"את...מחבבת את נייל ? זה נראה לפעמים שאת שונאת אותו " זה לא נכון..

"אני חושבת שנייל הוא בחור מגניב , קצת פרמיטיבי לפעמים..אבל הוא חמוד כשהוא רוצה והוא די מתאים לאחותי..הוא מאוד אוהב אותה.

ולאחותי רצוי מישהו שיכבד ויעריץ אותה כמו שהוא מעריץ אותה..

אני אוהבת אותו כי היא אוהבת אותו " אני מסתכלת עליהם בחיוך

"בואי אלי בייב " הוא מחייך אלי חיוך אוהב , מצמיד אותי אליו.

אני מניחה את ראשי על כתפו- בערך ..הוא גבוה ממני..ועוצמת עיניים והוא מהדק אותי אליו , מנשק את קודקודי.

סימון POV:

"הזמנת חברות ? " הוא מחייך אלי אבל אני מביטה בו בבלבול.

אז מסמן לי להסתכל על הכניסה.

לוסיה , בריטני ולילי עמדו שם בשמלות מהודרות , מאתרות אותי וכמעט רצות אלי .

"סימון..יקירה ..דאגנו לך " בריטני אומרת בדרמתיות

"אני בסדר..כפי שאתן רואות " אני מסתכלת עלי נייל , מעבירה לו בטלפתיה שאני רוצה שיסתקו את הבוגדות

"איפה היית ? עזבת בלי להודיע לנו " נשרף לי פיוז.

עכשיו לא אהיה להן נעים

"תקשיבו בנות" אני מחייכת חיוך מזלזל ונייל מהדק את אחיזתו סביב מותני , כאילו להגיד לי ' אני שומר עליך '

"באותו הלילה , לפני שנעלמתי כלומר.. חיפשתי אותכן.

אבל כל אחת הייתה עסוקה מידי בשבילי..ויודעות מה ? אני לא מצטערת על כך..הבנתי במי אני צריכה לבטוח ובמי לא.

עכשיו תסתלקו..אני לא רוצה לפתוח עיניין כזה בחתונה שלי " אמרתי בהתנשאות , יודעת שהן ירגישו קטנות ממני.

הייתי טובה בלגרום להן להראות טפשות..

"מה את מקשקשת ? היינו חברות טובות" לילי אומרת בגועל

"את קוראת לעצמך חברה טובה ? "אני מרימה אלייה גבה

"אני צריכה להזכיר לכן ? שאת נעלמת לילי ? שאתן – לוסיה ובריטני ..התעלמתן ממני לחלוטין ? ועוד בשביל שמוקים ללילה אחד?"אני לא אתעצבן.

"חברות אמתיות היו מוותרות על עצמן אחת בשביל השניה.

כמו שאתן התעלמתן ממני , עכשיו אני , ברשותכן..או בעצם לא ברשותכן – אתעלם מכן..תמצאו את הדרך החוצה..או שאני אקרא לכמה שומרים שיעזרו לכן " אני לוקחת את ידו של נייל ומושכת אותו משם.

תקשיבו , יש לי בעיה במחשב הנייד. עד שזה לא יפתר..תהיה לי בעיה ילהעלות פרקים.

הפרקים לא משוכתבים אז יש מצב שאהיו שגיאות.

TAKEN(Niall Horan fanfic )~hebrew~Where stories live. Discover now