Chapter 20 (Part One + Part Two)

8.3K 312 8
                                    

ישבתי בחצר הבית ושני הכלבים הגדולים רצו אלי..באתי לקום אבל שמתי לב שהם התיישבו מולי ולא באו לקפוץ עלי כמו שחשבתי..

שלחתי יד בהיסוס  וליטפתח את הכלב הימני בין האוזניים,הוא השמיע גרגור חמוד כזה והתקרב אלי,מניח את ראשו על בירכי,הכלב השני הביט בי בתקווה ולא יחלתי לסרב..שלחתי את ידי השמאלית ואחרי שגירדתי את הקרקפת בין אוזניו בעדינות כמו לכלב הראשון,הוא הגיב באותה צורה והתקרב אלי..

לא סתם אומרים שהכלבים הם החברים הכי טובים של האדם..ישבתי שם רק שניה אחת וכבר הרגשתי יותר טוב לידם..

עוד כלב אחד..קטן ניגש אלי

הסתכלתי על הכלבים שפתחו עיניים  והעבירו את המבטים ממני אליו..אז הם זוג..

שלחתי יד אל הקטנציק והבטתי השני הגדולים יותר מוכנים לקפוץ עלי..ליטפתי את החמוד הקטן והוא קפץ עלי וליקק אותי..מבפנים חייכתי ומבחוץ עירסלתי אותו בן ידי ודיגדגתי אותו בבטנו..הוא היה חמוד ונמרץ

ורק אחרי שהוא התחיל להירגע בין ידי ומהתכרבל בסריג החמים שלי – רק אז שמתי לב שהשני הגדולים יותר התכרבלו משני צדדי והניחו את ראשיהם על ירכי

החלטתי להעיר אותם "בואו" לחשתי  להם והכנסתי אותם לבית "גברתי אסור ל.." קטעתי את השומר "אני מכניסה אותם לחדר שנתנו לי,אם יגרם נזק שה אהיה על אחריותי" השומר היסס ולבסוף נכנע למחשבותיו ונתן לי להיכנס למבואה..הובלתי את הכלבים המנומנמים לחדר שלי ואחרי שהם נכנסו איתי ועלו איתי במדרגות על לחדר שבו אסרו אותי..

הם נכנסו והתיישבו על הרצפה אבל לא רציתי שישבו על הרצפה הקפואה "היי"שרקתי ואוזניהם התיישרו,הם פתחו עיניים במהירות.

טפחתי על המיטה והם קפצו  על המיטה בשמחה..

הנחתי את הגור לידי וכיסיתי אותנו בפוך..שני הגדולים הצטרפו אלינו כמה שניות לאחר מכן..

קמתי כשנוגעים בכתפי ומלקקים את אפי

הם בטח רעבים.. גחכתי וקמתי-הם הלכו אחרי בצורה חמודה כזאת ודאגתי לכל אחד למים ולקערת אוכל מלאה.

אחרי שהם סיימו לאכול הם חזרו אחרי לחדר

התיישבתי ישיבה מזרחית והתשעשעתי עם הקטן בזמן שההורים שלו נימנמו להם חזרה על השמיכה שלי

הדלת נפתחה ומבטי נפגש בעיניים הבהירות של החוטף

אוקי..אז.......הסיפור ההוא על פייבסוס? יצא כי  אתן ביקשתן יפה -יש פרולוג אז תקראו , תצביעו ואל תבאסו :[

אממממממממ חוץ מזה....אני לא מרגישה טוב וכשאני חולה הלב שלי מתרכך בשביל אנשים מסויימים :> יאלה עופו לקרוא אהובות שלי <3 מקווה שתהנו / נהנתן ;)

ואשמח גם לתגובות על התמונה החדשה לסיפור ^_^

(14)

TAKEN(Niall Horan fanfic )~hebrew~Where stories live. Discover now