"תתעוררי בייבי שלי" כמו האתמו,הגב שלי לא מכוסה..והוא נצמד אלי מאחור ורוכן אלי כדי לתת לי נשיקה בלחי..אני מתעוררת לאט
מושכת את השמיכה מעלי "תסתכלי עלי" לא יכלתי..הייתי מבויישת "בייב" הוא לחש ואני הססתי מסתכלת עליו לבסוף "כמה את יפה" הוא מנשק אותי בעדינות,בסוף הוא עולה מעלי ומנשק אותי,מתחיל לסגת למטה-אני לא מרגישה בנוח.
"נייל בבקשה"הקול שלי עצוב "אני לא רוצה,בבקשה" אבל הלשון שלו פגשה בכניסה שלי ורעדתי "נייל" התחננתי עם מעט המוטיבציה שנשארה בי.
הוא לא הקשיב. ומצאתי את עצמי שרועה על המיטה בסופו של דבר,עדין קצת רועדת בזמן שהוא הלך להתקלח. הייתי בהלם. לא האמנתי על עצמי.
הוא חזר ונשכב לידי ,מנסה להעביר את ידו על ידי.
נרתעתי ,לוקחת את השמיכה אחרי ונעמדת
"את בסדר?" לא רציתי להסתכל עליו,הנהנתי הולכת בפחדנות לעבר האמבטיה..אבל פתאום סובבו אותי ודחקו אותי לקיר בכוח
"מה קרה?" הוא היה עצבני "נ..נייל אתה מכאיב לי" גמגמתי עך סף דמעות "את היית..אנחנו היינו בסדר,מה קרה סימון?למה את מתייחסת אלי כאילו לא שכבנו אתמול?כאילו לא עשיתי משהו חשוב למענך?" נשכתי שפתיים
"אתה מכאיב לי" ניסיתי לדחוף אותו- כפות הידיים שלו נסגרו על זרועותי כמו חוסם עורקים ,התייפחתי "תפסיק" היא ריסק את שפתיו לשלי באגרסביות ואני התחלתי להתנגד בכל הכוח "תעזוב אותי" ניסיתי לדחוף אותו "תעזוב!" מישהו משך אותו ממני ואני נפלתי על הרצפה ועטפתי את עצמי בשמיכה.
"מה אתה חושב שאתה עושה?" לואי?
"האישה שלי לא לבושה,מה אתה חושב שאתה עושה פה?" נייל צעק עליו דוחף אותו בכעס,הוא היה שקוע בטרנס או משהו..באמת.
"נייל,תרגע" לואי חשק שיניים "צא.מפה ,את הבעיות שלנו אנחנו מסדרים לבד" נייל צעק עליו בכעס.
ואז קרה הדבר הכי פחות צפוי..לואי החטיף לנייל בוקס לפרצוף.
הגוף של הבלונדיני נחבט ברצפה,שניה מאוחר יותר הוא התאושש ונאזר בלואי כדי לקום "היא בוכה ,נכון?" הוא עם הגב אלי ומדבר ללואי,המבט שלי תקוע ברצפה,דמעות שוטפות את פני חסרות ההבעה.
"היא בהלם" לואי ממלמל לנייל "תחכה לייד הדלת כדי שתוכל לעצור אותי אם יקרה משהו שוב" לואי יוצא והוא מסתובב אלי באטיות
"אמרתי לך שיש לי התקפי זעם,אני מצטער"הייתי עדין בהלם , רועדת.
הוא ירד לגובה שלי והעביר את ידו על הזרוע שלי,התכווצתי בכאב והוא בחן אותי ,מכווץ אלי עיניים בצורה מסוכנת
תפסיקו לשאול אותי כל הזמן אם אני יכולה לעלות את הפרק הראשון של החטיפה של זאין
זה מלחיץ אותי :[
אני אוהבת אותכן :[
ישלי 2000 קוראים באמון
או
TRUST
כמו שרובכן מכירות
אז יש לכן פרק (קצר) כי הוא לא היה אמור לעלות :*אה ואני כל הזמן שוחכת להזכיר את זה אבל אתן צריכות לשים לב רק להבעות הפנים שלה כי נדיר שהכתוביות מתאימות לסיטואציות...ובתמונה הנ"ל תתעלמו מאשלי :)
YOU ARE READING
TAKEN(Niall Horan fanfic )~hebrew~
Fanfictionהחברות של סימון מחליטות להיות כמו כל הבחורות בנות ה19 שהולכות ללמוד בקולג' הן גוררות את סימון אל מסיבה,שם היא נתקלת בשיער הבלונדיני בפעם החמישית בזמן האחרון וכבר אז מבינה שמשהו לא טוב מתבשל שם. באותו הערב היא נחטפת והם טסים את כל הדרך ללונדון. מאותו...