Chapter 12 (Part One + Part Two)

9K 316 12
                                    

"סימון,בואי,את צריכה לאכול"מתייפחת בשקט אני קמה ושוטפת את הפנים,מהססת מה לעשות "קדימה בייב,את מהבוקר נעולה בחדר,את לא יכולה לבלות את כל היום שם" הוא צודק..

אני מושכת באפי ומתקדמת לדלת,מבטלת את הנעילה ואת פותחת את הדלת..הוא מושך אותי החוצה ומחבק אותי "אל תבכי" אני ממש רוצה לצחוק לו בפרצוף אבל אין לי שום כוח להיות ציני או עוקצנית עכשיו

"אני רק רוצה שתדעי" הוא לוחש "לא לקחתי כסף" מאוד עניין אותי..בדיוק כמו החלון הזה שם.

אני דוחפת אותו ויוצאת מחדר במהירות,הולכת למטבח..

המשרתות שיצאות מסתכלות עלי ברחמים,אבל לא עושות שום דבר חוץ מלשים את הצלחות שם וללכת.

הוא לא מציק לי בשונה מהימים שלפני..אני שמה את את מרפקי על השולחן ומשעינה את ראשי על כף ידי,משחקת באוכל.

אני פשוט לא מאמינה שהם עד כדי כך לא סובלות אותי..

אמא שלי לא הייתה מרוצה מזה שאני משקיעה בלימודים ולא במציאת בן זוג או בהתחלת קריירת דוגמנות או משהו..היא חשבה שלא אהיה לי עתיד ככה..היא לאא האמינה בי..אף פעם.

ולכן עזבתי את הבית וביקשתי רק מהאחיות שלי לשמור איתי על קשר..

כנראה שגם קיילה-אחותי הגדולה רק רצתה שאעלם..

אני אוכלת לאט..בחוסר רצון,חסרת כוחות,חסרת רצון לחיות..

ואני יודעת..אני יודעת שאני לא אהיה יותר אותו הדבר..לא אחרי מה שעברתי פה ובטח לא אחרי מה שגיליתי..חשבתי שלפחות אמא שלי אוהבת אותי בסתר ליבה כדי להניח ל לעשות מה שאני חושבת לנכון..אבל לא..כנראה שזה לא ככה.

אני מרגישה יד חמימה ע הזרוע שלי ומרימה את מבטי בבהלה "בואי" הוא מבקש ועוזר לי לקום "אני חושבת שכדאי להוציא אותך מזה" אני מבייבבת "תתן לי לשקוע בצער רק עוד קצת" אני שוקעת במושבי ומכסה את פני בידיי בתסכול ומתחילה לבכות ,הוא מחבק אותי..ופתאום לא אכפת לי שזה הוא..אני פשוט צריכה חיבוק..אני מושכת בחולצה שלו והבד שבוי בתוך אגרופי כשאני ממשיכה לבכות..

הוא מרים אותי ואני מחבקת בהיסוס את צווארו.

הוא פותח את דלת החדר שאמור להיות שלי ומניח אותי על המיטה  "לכי לישון בייבי,מחר נראה מה נעשה" הוא מכסה אותי בשמחה אני ממצמצת בעייפות ומפמה אליו את גבי,מצוברחת..

הוא כמעט יוצא "סימון" צעדים מתקרבים אלי והוא מסובב אותי בעדינות כדי שעיני יפגשו בעיניו..הוא כורע ברך ליד המיטה ומסתכל עלי"מה?" הקול שלי צרוד מבכי והשיער שלי נדבק לפני אבל אין לי כוח לשלוח יד..במקום זה

תקראו את הפרק הראשון לפאנפיק החדש וגם את כל הוואנשוטים פדלאות!! :>

(10)

TAKEN(Niall Horan fanfic )~hebrew~Where stories live. Discover now