2.

400 31 12
                                    

Amy:

CanadianFlower: Hej cudna ♥
xAmyx: Hejka. Tak właściwie to czm do mnie piszesz?
CanadianFlower: A nie chcesz, żebym do ciebie pisał? 😟
xAmyx: Nie, nie o to chodzi. Pytam się jaka jest przyczyna, że do mnie wgl piszesz, bo przecież nigdy w szkole nie zamieniliśmy nawet słowa.
CanadianFlower: Wiem, że nigdy nie rozmawialiśmy ze sobą, ja chciałem to zrobić, ale nie mogłem.
xAmyx: Jak to nie mogłeś? Nie rozumiem.
CanadianFlower: Moi przyjaciele wytykaliby mnie palcem, że rozmawiam z tobą, bo według nich jesteś wyrzutkiem społeczeństwa, ale ja tak nie sądzę.
xAmyx: Jeżeli twoi przyjaciele nie tolerowaliby tego to znaczy, że nie zasługują na twoją przyjaźń.

Po tym sms-ie poszłam spać. Długo czekałam na odpowiedź od Shawna. Myślałam, że go uraziłam, jednak on napisał mi później, iż nie jest na mnie zły, tylko był strasznie zmęczony i szybko zasnął.

***

Dzisiaj wieczorem jest ten grill. Dobrze, że dzisiaj jest sobota, a nie piątek, bo bym padła tam ze zmęczenia.

Siedziałam na łóżku i czekałam, aż grill się w końcu zacznie. Shawn napisał do mnie, że chciałby się spotkać:

CanadianFlower: Chcę się z tobą spotkać, dzisiaj. Możesz?
xAmyx: Nie mogę, mam grilla rodzinnego.
CanadianFlower: Szkoda, bo chciałem z tobą porozmawiać. To ważne.
xAmyx: Spróbuję się na godzinkę wydostać stamtąd. Jak wyjdę to napiszę.
CanadianFlower: Dziękuję 😘

Schowałam telefon do kieszeni i zeszłam na dół, by zapytać moją mamę, czy mogę wyjść na godzinkę.

-Mamo, mogę wyjść tak na godzinkę, bo jestem umówiona.

- Z chłopakiem? Ty masz chłopaka? - na mamy twarzy pojawił się duży uśmiech.

-Nie, to tylko kolega, chce żebym mu pomogła przy składaniu półki na książki. - skłamałam.

-Dobrze, idź na tak długo na ile potrzebujesz - pocałowałam mamę w policzek i poszłam do Shawna.

Napisałam do niego:
xAmyx: Jestem już poza domem, gdzie jesteś?

Po kilku minutach otrzymałam odpowiedź:

CanadianFlower: Czekam na ciebie przy wzgórzu, obok którego wracasz ze szkoły.

Kiedy szłam tam, zastanawiałam się, co on chce mi powiedzieć...
·
·
·
·
·
Hej kochani! Dzisiaj o 12 jest rozdział, a jeżeli będzie się wam ten podobać to o 16 wstawię kolejny.
Miłego dnia ❤
~Ashley

Internet Love || S.M. [ZAKOŃCZONE ✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz