8.

255 24 5
                                    

Shawn:

Amy mnie zablokowała. Muszę znaleźć sposób, żeby się do mnie odezwała. Postanowiłem, że założę sobie inne, nowe konto.

Na szczęście nie zorientowała się i dodała mnie do kontaktów.

MusicBoy98: Hej
xAmyx: Hej...
MusicBoy98: Jak tam?
xAmyx: Źle.
MusicBoy98: A co jest? Może będę w stanie ci pomóc.
xAmyx: Chodzi o to, że pisałam z moim najlepszym przyjacielem i wszyscy się dowiedzieli i teraz go szykanują, na mnie wszyscy krzyczą, a ja nawet się nie dowiedziałam, dlaczego ode mnie uciekł.
MusicBoy98: Może kiedyś przeżył zbyt dużo złych rzeczy i musiał uciec od rzeczywistości.
xAmyx: Ale mógł chociaż powiedzieć, mogłabym mu jakoś pomóc.
MusicBoy98: Jeżeli chodzicie razem do szkoły to porozmawiaj z nim, może coś się uda.
xAmyx: Dziękuję ci za tę rozmowę. Jak masz na imię?
MusicBoy98: Shawn.
xAmyx: To tak samo jak ten mój najlepszy przyjaciel. Tylko, że on ma na nazwisko Mendes.
MusicBoy98: Ja też mam na nazwisko Mendes.
xAmyx: To ty, Shawn?
MusicBoy98: Tak, to ja. Błagam cię, nie blokuj mnie. Musimy porozmawiać.
xAmyx: Będę musiała to wszystko przemyśleć.
MusicBoy98: Rozumiem i szanuję twoją decyzję. W takim razie będę czekał.

Amy mnie odblokowała na tamtym koncie, ale napisała, że nie mam do niej pisać przez pewien czas. Mam nadzieję, że nie za długo będę musiał czekać.

MAJ

Amy:

Od 2 tygodni nie odzywam się do Shawna. Musiałam to wszystko przemyśleć. W końcu mamy wolne w szkole i mam więcej czasu dla siebie.

Ostatnio zastanawiałam się czy mu nie wybaczyć, ale sama nie jestem pewna swoich uczuć.

Internet Love || S.M. [ZAKOŃCZONE ✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz