9.

248 26 5
                                    

Amy:

Po tym całym incydencie nie odzywałam się do rodziców. Oni chcieli mnie przeprosić za swoje zachowanie, ale ja nie chciałam ich słuchać.

Teraz chcę być sama, bo wiem, że mi to dobrze zrobi. Tylko dwóch rzeczy teraz potrzebuję: ciszy i spokoju.

Shawn:

Amy nie odzywa się do mnie od dwóch tygodni. Nie wiem, czy jeszcze kiedyś się dogadamy.

Zadzwoniłem do niej, lecz nie odbierała ode mnie. Zatem postanowiłem napisać:

Shawn Mendes: Amy, błagam, spotkajmy się

Pół godziny później odpisała:

Amy Grey: Teraz? No ok... Pasuje ci za godzinę?

Shawn Mendes: Jasne, możesz przyjść do mnie jak chcesz. Adres znasz.

Amy Grey: Ok, to w takim razie będę.

Udało się!! W końcu spotkam się z Amy i wytłumaczę jej dlaczego boję się innych ludzi. Tak, boję się, co ludzie o mnie powiedzą od czasu rozstania moich rodziców...

Amy:

Zapukałam do drzwi domu Shawna. Miałam mieszane uczucia.

Otworzyła mi mama Shawna, pokazała mi jego pokój. Nie była na mnie zła, wręcz była dla mnie bardzo miła.

Kiedy weszłam do pokoju Mendesa, siedział smutny na łóżku. Podeszłam do niego bliżej i przytuliłam go.

-Ja nie chcę wracać do przeszłości - powiedział.

Na jego policzku pojawiła się mała łezka.

-Powiedz mi, od czego się to wszystko zaczęło - usiadłam obok niego na łóżku.

-To wszystko przez mojego ojca - zaczął opowiadać.

-A co on zrobił? - zapytałam.

-Zdradzał moją mamę, sypiał z innymi kobietami, które były matkami tych, którzy chodzili ze mną do klasy.
Kiedy się moi rodzice rozwiedli, wszyscy zaczęli się ze mnie śmiać, że mój ojciec zalicza wszystkie kobiety.

-Przykro mi. Pamiętaj, zawsze możesz na mnie liczyć.

·
·
·
·
·
Hej, chciałabym się zapytać, czy mam zrobić memy własnego autorstwa ( ''Internet Love'' nadal będzie systematycznie) czy może lepiej nie. Piszcie, co o tym sądzicie. Bardzo mi zależy na waszym zdaniu.

Internet Love || S.M. [ZAKOŃCZONE ✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz