6 tygodni później...
Amy:
Jest mi przykro. Bardzo przykro. Moi rodzice rozwodzą się, wszyscy się odwrócili ode mnie, tylko Shawn mi został. Tylko on bierze moją stronę.
A dlaczego wszyscy się ode mnie odwrócili? Już wam mówię...
Po spotkaniu z ojcem Shawna w szkole jakieś dzieciaki wytykały mnie palcem, że jestem zwykłą panienką do towarzystwa, bo jakiś gościu widział jak ojciec Shawna gadał ze mną i sobie coś ubzdurał, a on (ojciec Mendesa) szuka takich dziewczynek na jedną noc.
Jeszcze mój ojciec, jak się o tej plotce dowiedzieli, wykrzyczał mi prosto w twarz, iż już nie jestem jego córką. Potem mama wygadała się, że rozwodzą się, gdyż on sam zdradza mamę, a sam mnie obwiniał o różne rzeczy, które nie były prawdziwe.
***
Kiedy moja mama po rozprawie rozwodowej wróciła do domu, krzyknęła:
-Amy, córeczko! Jestem!Ja od razu podbiegłam do niej, przytuliłam się i zapytałam:
-Nie obraziłabyś się, gdybym się wyprowadziła do Shawna. Jestem już dorosła, szkołę skończyłam. Pisałam o tym z Shawnem.Pokazałam jej te smsy od mojego chłopaka:
Mentosek ❤: Amy, ja wiem, że teraz masz ciężko w życiu, ale chciałbym od ciebie usłyszeć jedną odpowiedź: tak lub nie. A o to pytanie: Czy zrobisz mi przyjemność i zamieszkasz ze mną w moim nowym mieszkaniu? Odpowiedz.
Moja mama długo się nie zastanawiała i jako ja napisała do Shawna:
Misia ❤: Tak, bardzo chętnie. Moja mama się zgadza.
-Ale mamo, przecież ty będziesz mieszkać sama to- przerwała mi.
-Będę mieszkać z dziadkami, bo się tu wprowadzają, więc nie ma problemu - uśmiechnęłam się do niej.
Byłam bardzo szczęśliwa, że w końcu zacznę nowy rozdział w moim życiu.
4 lata później...
Shawn:
Dzisiaj jest moja i Amy pierwsza rocznica ślubu. Mam dla niej wielką niespodziankę i mam nadzieję, że jej się spodoba.
***
Pracowałem do późna w firmie, gdzie jestem szefem. Nie mogłem się doczekać, aż wrócę do domu.
Nagle dostałem wiadomość od Amy:
Amy: Kochanie, wracaj do domu, muszę ci coś ważnego powiedzieć.
Shawn: Czy coś się stało?
Amy: Nic złego, więc spokojnie.
Shawn: Ok, za 10-15 minut będę.
Amy: Okiś, czekam 😘Wróciłem do domu. Spojrzałem na Amy. Miała łzy w oczach. Z początku nie rozumiałem skąd te łezki, ale sam zacząłem płakać ze szczęścia, kiedy usłyszałem te 3 słowa:
Jestem w ciąży.
·
·
·
·
·
Więc pierwsza część tego ff się skończyła. Jutro zaczynam drugi sezon. Zapraszam jutro o 18.
Miłego wieczoru ❤
CZYTASZ
Internet Love || S.M. [ZAKOŃCZONE ✔]
FanficPewnego dnia do Amy zaczyna pisać nieznajomy o nazwie CanadianFlower. Kiedy on oznajmia jej, że to Shawn Mendes - kolega z klasy, ona nie wierzy, dopóki chłopak nie wysyła jej swojego zdjecia. Po pewnym czasie piszą ze sobą regularnie, ale w szkole...