5 lat później...
Amy:
-Dylan James Mendes, przyjdź tu! - zawołałam mojego syna.
Dylan jest moim małym skarbem. Ma 5 lat. Jest kopią Shawna i moim oraz Shawna pierworodnym dzieckiem.
Tak, mamy też inne dzieci. Mamy córeczkę Emily, która ma 3 latka. Jest moją kopią.
-Chodź, bo się spóźnimy do lekarza - powiedziałam i pomogłam mu ubrać buty.
Shawn miał dzisiaj wolne i gdy ja poszłam z małym do lekarza, on zajął się Emily. Czasami, kiedy Shawn i ja pracujemy, nasze mamy zajmują się dziećmi. Jednak tym razem Shawn w końcu znalazł czas dla nas. Ciężko pracuje i mało czasu spędza w domu. Wcześnie rano wychodzi, wraca bardzo późno. No cóż... tak jest, gdy twój mąż jest znanym biznesmenem.
***
Wróciliśmy do domu. Shawn i Emily odebrali nas. Dzieci poszły do góry, ja gotowałam obiad, a mój mąż siedział na kanapie w salonie. Nagle dostał telefon ze szpitala:
-Pan Shawn Mendes?
-Tak, a coś się stało?
-Dzwonię ze szpitala, by poinformować, że pański ojciec zmarł dzisiaj rano.
-Rozumiem, zaraz będę.
-Do widzenia.Shawn nagle zaniemówił. Złapał się za głowę.
-Co się stało?- zapytałam, łapiąc go za rękę.
-Mój ojciec nie żyje - zamurowało mnie.
-Muszę tam jechać, muszę się dowiedzieć o co chodzi -rzekł.
-Może ja cię podwiozę, bo cały się trzęsiesz - zaproponowałam mu.
-A co z dziećmi - spytał.
-Moja mama się nimi zajmie. I tak miała dzisiaj do nas przyjechać. Za chwilę powinna być - trochę go uspokoiłam.
***
Shawn:Dojechaliśmy do szpitala. Mama już na nas czekała. Była tam też ta kobieta, dla której ojciec zostawił mamę.
Amy została w samochodzie, a ja, moja mama i ta kobieta poszliśmy do lekarza, który poinformował nas o śmierci ojca.
-Panie doktorze, proszę powiedzieć jak to się stało - byłem zdenerwowany.
Wiem, mój ojciec nie traktował mnie zbyt dobrze. Po naszej ostatniej rozmowie nie chciałem go znać, chciałem, aby zniknął z mojego życia, ale nie chciałem, żeby coś mu się stało.
Moja mama jak i kochanka ojca rozmawiały z lekarzem. Potem powiedziałem mojej mamie, aby poczekała z Amy na mnie w samochodzie.
-Panie Mendes, pański ojciec chciał, abym wręczył panu ten list - powiedział i podał mi kartkę od ojca dla mnie.
Nie miałem siły czytać tego teraz. Musiałem to wszystko przemyśleć. W tym momencie moje życie obróciło o 360°.
CZYTASZ
Internet Love || S.M. [ZAKOŃCZONE ✔]
Hayran KurguPewnego dnia do Amy zaczyna pisać nieznajomy o nazwie CanadianFlower. Kiedy on oznajmia jej, że to Shawn Mendes - kolega z klasy, ona nie wierzy, dopóki chłopak nie wysyła jej swojego zdjecia. Po pewnym czasie piszą ze sobą regularnie, ale w szkole...