7. rèsz

84 8 0
                                    

Hètfőn Hyunah èppen a büfè felè tartott, hogy együtt ebèdeljen E'Dwannal, amikor meglàtta a füvön Baekhyunt. A fiù egyedül ült, valahovà a levegőbe bàmult, kezèben èrintetlen szendvicset tartott. Olyan szörnyen nèzett ki, hogy Hyunah önkènytelenül megsajnàlta, annak ellenère, amit Chanyeollal művelt.
Egy hirtelen elhatàrozàssal odament hozzà ès letelepedett mellè.
- Baekhyun - bökte ki. - Mi folyik itt? Mièrt szaladtàl el előlem a kòrhàzban?
Baekhyun arcàt pirossàg öntötte el ès lesütötte a szemèt.
- Sajnàlom, Hyu, gorombasàg volt tőlem. Èn... èn csak senkivel sem akartam beszèlgetni akkor. Èppen... làtogatòban voltam valakinèl. Egy baràtnőmnèl. Nagyon odavoltam.
- Olyan beteg a baràtnőd?
Baekhyun szàja sarka egy villanàsnyi mosolyra görbült.
- Igen, azt hiszem ez a helyes kifejezès.
- Lehet, hogy talàlkoztam vele - mondta Hyunah. - Most àlltam be önkèntes àpolònőnek, de màr rengeteg beteget ismerek. Milyen kòrteremben van?
- Nem, biztos nem ismered, màr hazaengedtèk - dadogta Baekhyun.
- Akkor tehàt màr jobban èrzi magàt - mondta Hyunah. - Örülök neki.
Baekhyun vàllat vont.
- Ez olyan eset, amikor az ember hol befekszik, hol kiengedik. Tudod, nèhàny napig bent kezelik, utàna megint kiengedik.
- Mi baja van? - kèrdezte Hyunah együttèrző hangon.
- Mondta nekem, de nem emlèkszem rà. Olyan kimondhatatlan neve van, tudod, ezek a hosszù nevű, titokzatos betegsègek.
Baekhyun hirtelen témàt vàltott.
- Nem kèred a szendvicsemet? Nem vagyok èhes.
Hyunah megràzta a fejèt.
- Megyek a büfèbe. E'Dwannal. Velünk jössz?
- Kösz - mondta Baekhyun - de... de pòtolnom kell.
Hyunàhnak a nyelve hegyèn volt, hogy mond valamit Chanyeolròl, de aztàn meggondolta magàt. Felàllt ès lesöpörte a farmerjère tapadt fűszàlakat.
- Hàt, azt hiszem, èn akkor megyek is. E'Dwan màr biztosan keres.
Èpp, amikor Hyunah elköszönt, Chanmina ès Mirei ment arra. Meglàttàk Baekhyunt ès jelentősègteljesen összenèztek.
- Szia, Hyu - kiàltott oda Mirei vidàman ès mutatta, hogy nem veszi èszre Baekhyunt. - Kàr, hogy nem tudtàl eljönni a bulira, nagyon hiànyoltunk.
- Màs programunk volt E'Dwannal - szòlt vissza Hyunah hűvösen. - Koràbban kellett volna szòlnod.
- Tudod, a percnyi ihlet hatàsàra törtènt - vàlaszolt Mirei ès gyöngyözően felnevetett. Nem is tudom, mikor èreztem ilyen jòl magam. Szerintem te nem is tudod, milyen fantasztikusan tàncol a bàtyàd.
Hyunah villàmgyorsan Baekhyunra pillantott, aztàn vissza Mireire. Baekhyun ùgy tett, mint aki nem is hallja, de termèszetesen minden szót hallott. A megalàztatàstòl nagy, vörös foltok kùsztak sàpadt arcàra.
- Azt hiszem, mèg nagyon sok mindent nem tudok a bàtyàmròl - vàlaszolt Hyunah, igyekezve megőrizni hidegvèrèt.
Mirei kuncogott ès diadalittas pillantàst vetett Chanminàra.
- Lefogadom, hogy azt sem tudod, hogy a jövő hètvègèn elvisz egy főiskolàs bulira.
- Nem, nem tudtam - mondta csendesen Hyunah.
- Tudod, milyen Chanyeol - szòlt közbe Chanmina. - Mindig olyan titokzatos, ha szerelmi èletèről van szò.
Chanyeol ès a szerelmi èlet! - gondolta Hyunah. Miòta tartozik Mirei Chanyeol szerelmi èletèhez? Hirtelen elöntötte a harag.
- Talàn azèrt olyan titkolòzò, mert szègyellnivalòja van - vàgta ki jeges hidegsèggel.
Dühösen elrohant, a lànyok hüledezve bàmultak utàna. Hyunah ritkàn veszìtette el a nyugalmàt, de ha mègis megtörtènt, Chanminànak is volt annyi esze, hogy fèlreàlljon az ùtjàbòl.
- El nem tudom kèpzelni, mi esett belè - hallotta mèg Hyunah a hàta mögött testvère suttogàsàt.
Hyunah mèg egyszer visszapillantott Baekhyunra. Szegèny Baekhyun. Ajkàra fagyott mosollyal ült, szobormereven. De szeme elàrulta, mi zajlik lelkèben. Mèlysèges szomorùsàg àradt tekintetèből, szemèben könnyek csillogtak. Vajon mi jàr az eszèben? - töprengett Hyunah.
Jobb ìgy, ismètelgette magàban Baekhyun. Ezt csinàlja màr egy hete. Chanyeolnak is jobb, hogy talàlt magànak valakit.
De ettől nem oldòdott a jeges èrzès a szìvèben. A könnyeit sem tudta visszatartani. Csöndben potyogtak az ölèbe, szorosan összekulcsolt keze fejère. A vilàg, amely az előbb èlessègèvel olyan elviselhetetlenül hatott rà, most elmosòdott,  a körülvevő hangok tàvoli morajlàssà olvadtak össze fülèben.
A gyògyszerektől időnkènt èmelygett, de ez most nem az volt. Fàradt volt ès fàzott. Mintha jèggè dermedt volna. Megborzongott, a sugàrzò napsütèsben karjàt maga körül szorosan összekulcsolva pròbàlt melegedni. Magànyos volt, vègtelenül magànyos. Legalàbb Chanyeol itt lenne, sìrt fel benne egy hang. Ha csak mèg egyszer utoljàra magamon èrezhetnèm erős karjàt, megint àtmelegednèk!
Baekhyun tudta, hogy ezek veszèlyes gondolatok, de nem tudta megàllìtani magàt, mint ahogy a könnyeinek sem tudott parancsolni. Egyre Chanyeolt làtta maga előtt. Làtta magukat, amint a tengerparton futnak, amìg teljesen ki nem fulladtak ès akkor összekapaszkodva levetettèk magukat a homokra. Eszèbe jutott, milyen volt, amikor Chanyeol az első randijukra èrte jött. Udvariasan köszöntötte az apjàt is, pedig az olyan rèszeg volt, hogy alig tudott àllni a làbàn. Baekhyun behunyt szemmel emlèkezett vissza első csòkjukra. Ahogy Chanyeol hozzàhajolt, egyik kezèvel odahùzta a fejèt ès hüvelykujjàval vègigsimìtotta az arcàt. Ő meg annyira remegett, hogy azt hitte, menten összecsuklik alatta a làba.
- Chanyeol! - kiàltott fel magàban Baekhyun, de ajkàt szorosan összeharapta. Nem tudom elviselni, hogy elveszìtselek. Nèlküled màris meghaltam. Milyen egyszerű lenne a fiù tudomàsàra hozni, mit èrez. A büfè mellett van is egy telefonautomata. Csak annyit kellene csinàlni, hogy bedob egy fèlcentest ès feltàrcsàzza a szamàt. Mindent elmondhatna neki. Talàn mèg nem kèső. Mèg megmondhatnà neki, mennyire szereti!
Nem! Baekhyun olyan erővel harapta össze a szàjàt, hogy a vère is kiserkedt. Nem szabad ìgy gondolkoznia. Önzès ès kegyetlensèg lenne, ha hagynà, hogy Chanyeol is ùgy szenvedjen, mint ő. Hagyd, hadd menjen, mondta belül egy jòzan hang. Ha szereted, hagyod, hogy elmenjen.
Igen, ìgy jobb lesz. A tovàbbsètàlò Chanmina ès Mirei utàn nèzett. A kèt làny összedugott fejjel sutyorgott. Semmi kètsèg, Chanyeolròl beszèltek, vele kapcsolatban tervezgettek. A következő hètvègèn Chanyeol ès Mirei együtt mennek buliba, lehet, hogy talàn a mostanira is. Chanyeol majd elfelejti. Ìgy is kell törtènnie. Hamarosan megint vidàm lesz ès jòkedvű, ès hamarosan ő sem fog ennyire szenvedni, mert mèg nèhàny hònap ès ő màr nem lesz.

    ~~~~~~~~~~~••••••~~~~~~~~~~~


Előre is Kellemes Hùsvèti Ünnepeket Kìvànunk minden kedves olvasonknak!
Legyen szèp napotok.

Edridi & Lawren 😚

Edridi & Lawren 😚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
When Love Dies •Chanbaek• ✔Where stories live. Discover now