- Semmi kedvem a bulihoz - morgott Chanyeol - köszönöm Mina, de most inkàbb kihagyom.
- De Chanie! - huppant le Chanmina a bàtyja mellè, aki a nappaliban a kanapèn hevert elnyùlva. Pèntek volt ès Chanyeol nemrèg ért haza, hogy a hètvègèt a csalàdjàval töltse. - Olyan izgi lesz. Különben is, nagyon megbàntod Mireit, ha nem jössz el.
- Mirei Touyama? - Chanyeol sokat sejtető pillantàst vetett Chanminàra. - Most màr kezdem èrteni, mire megy ki a jàtèk. Figyelj, ha megint azon mesterkedsz, hogy összeboronàlj vele, jobb, ha azonnal leszàllsz ròlam.
Chanmina sèrtődötten elbiggyesztette a szàjàt.
- Hogy lehetsz olyan utàlatos? Csak segìteni akartam rajtad. Tudom, mennyire bànt Baekhyun. Gondoltam, egy buli felvidìt.
Chanyeol arca megenyhült.
- Nos, nagyon kedves ötlet, de nem hiszem, hogy jelenleg bàrmi fel tudna vidìtani.
Visszafordìtotta tekintetèt a törtènelemkönyvre, amelyet megpròbàlt figyelmesen elolvasni, de csak borongott fölötte, egy szòt sem èrtett belőle. Elhatàrozta, hogy elfelejti Baekhyunt, de nem ment. Ugyanolyan pocsèkul èrezte magàt, mint a szakìtàs estèjèn.
Csakhogy Chanmina nem adta fel ilyen könnyen.
- Nem bùslakodhatsz örökkè. Gondolj arra, mit mondanak ròlad az emberek.
- Nem èrtem, ez hogy jön ide? - csodàlkozott Chanyeol. - Mi köze van ennek az emberekhez?
- Tèged nem zavarna, ha anyàmasszony katonàjànak tartanànak? És micsoda dolog pèntek este otthon kuksolni ès tanulni, amikor minden normàlis ember bulira megy?
Chanyeol vàllat vont. Chanmina làthatta, hogy egycsöppet sem izgatja a hìrneve. Szörnyen nèzett ki, mint aki napok òta nem evett vagy nem aludt, mint ahogy valòszìnűleg ez is volt a helyzet. Mègsem lesz olyan könnyű kiverni a fejèből Baekhyunt. Alàbecsülte a feladat nehèzsègèt. Chanmina előrehajolt ès cuppanos puszit nyomott bàytja arcàra.
- Na, igazàn, Chanyeol, ne legyèl màr olyan makacs. Ès ha csak egy òràcskàra jönnèl el? Ha nem èrzed jòl magad, haza is jöhetsz. Annyira nagy dolog lenne Mireinek.
- Ùgy làtom, megint Mireinèl tartunk.
- Mièrt, mi bajod vele? - csattant fel Chanmina. - Komolyan, ùgy beszèlsz ròla, mintha kèt feje lenne ès 120 kilòt nyomna. Ha nem vetted volna èszre, Mirei az egyik legmenőbb làny az egèsz iskolàban.
- Nagyszerű. Akkor talàn ràbìzhatnànk, hogy egyedül szerezzen magànak partnert.
Chanmina elfojtotta magàban a pillanatnyi vàgyat, hogy jòl fejbe vàgja testvèrèt egy pàrnàval. Ehelyett inkàbb màsfelől pròbàlkozott.
- Lefogadom, hogy Baekhyun bezzeg nem ül otthon pèntek este - kezdte nagy ravaszul.
Baekhyun nevènek hallatàra Chanyeol összecsapta a könyvet ès dühösen meredt Chanminàra.
- Hàt te meg honnan vagy olyan nagy szakèrtő, hogy tudod, mit csinàl Baekhyun ès mit nem? Azelőtt nem èrdeklődtél utàna - mèrgelődött.
- Na igen. De hàt hall az ember dolgokat az iskolàban, tudod, hogy megy ez - àsìtott egyet Chanmina, mint aki unja a tèmàt.
- Pèldàul miket? - követelőzött Chanyeol.
- Hàt, Mirei mondta, hogy egy felsőstől tudja, hogy Baekhyun nagyon sokat lòg. Alig làtjàk az iskolàban.
Chanyeol homlokàn egyre melyült a rànc.
- Ez nem vall Baekhyunra. Mindig kitűnő tanulò volt.
- Lehet, hogy èrdekesebb elfoglaltsàgot talàlt. Emlèkszel, mi törtènt Bekah-val, miutàn elkezdett jàrni Yoo Hee Doval, aki màr koràbban kimaradt. Hamarosan a tàrgyak felèből meghùztàk a kisasszonyt.
- Baekhyun nem olyan, mint Bekah - makacskodott Chanyeol.
- Nem is èrtem, mièrt vèded, amikor ilyen csùnyàn elbànt veled? Ha engem kèrdezel, megèrdemelné, hogy kivàgjàk.
- Ès mit mondott mèg Mirei Baekhyunròl? - kèrdezte Chanyeol.
Chanmina elnyomta győzelemittas mosolyàt. A csali bevàlt. Chanyeol horogra akadt. Most màr csak annyi a dolga, hogy partra hùzza a zsàkmànyt.
- Honnan tudjam? Nem vagyok az FBI. Na persze, ha komolyan èrdekel, magad is kikèrdezheted Mireit.
- Ki tagadnà, hogy igenis az FBI vagy! Csak nàlad ez azt jelenti, hogy Folyton Belevered az Idegenek dolgàba az orrod. Mit is mondtàl, mikor kezdődik a buli? - Chanyeol egy rezignàlt sòhajjal feltàpàszkodott a dìvànyròl.
Chanminànak làbujjhegyre kellett àllnia, hogy àtkarolja a vàllàt.
- Fèl kilenckor. Ès nem fogod megbànni, esküszöm!
- Màris kezdem megbànni.
De Chanmina màr nem figyelt oda. Vàgtàzott felfelè, hogy telefonàljon Mireinek.
- Azt mondtad, hogy buli lesz nàlam? Ma este? - sikoltott Mirei a telefonba. - Park Chanmina, mit csinàltàl velem? A vilàg csalòjànak fog tartani, amikor ideèr ès kiderül, hogy nincs is semmifèle buli.
- Valamit csak kellett neki mondanom - mondta Chanmina. - Inkàbb azt mondtam volna, hogy halàlosan szerelmes vagy bele ès randizni szeretnèl vele?
- Mèg mit nem.
- Na ugye. Elismerem, hogy nem volt a vilàgrengető ötlet, de nem jutott eszembe màs. Vegyèl elő egy kis hasàbkrumplit ès meghìvunk egy pàr embert. Azt nem mondtam, hogy nagy buli lesz.
- Kit lehet meghìvni az utolsò pillanatban?
- Èn meghìvom Hyut ès E'Dwant. Azt mondom majd Hyunak, hogy Chanyeolèrt van az egèsz. Ès ìgy is van. Muszàj rà vigyàzni, nehogy visszaszökjön ahhoz a szörnyű Baekhyunhoz. - Chanmina felsòhajtott. - Az a baj, hogy rajatam kìvül, ùgy làtszik, senki nem törődik a Park csalàd hìrnevèvel.
- Fogadd rèszvètemet. - Mirei nem pròbàlta eltitkolni epès kuncogàsàt. - Azt szeretnèm tudni, hogy velem mik a szàndèkaid? Mi lesz, ha senki màst nem tudunk elhìvni?
- Vègszüksèg esetèn ùgy csinàlhatsz, mintha rengeteg embert hìvtàl volna, ès te is csodàlkozol, hogy nem jöttek el.
- Klassz. Tiszta idiòtànak tart majd - nyögött fel Mirei. - Mièrt is hagytam magam ràbeszélni!
- Bìzz ràm mindent, picikèm - biztatta Chanmina magabiztosan.
- Mièrt, van màs vàlasztàsom?
- Hàt persze. Kiszàllhatsz a bulibòl, bàrmelyik percben. Egy szerencsès làny előbb-utòbb ùgyis megfogja Chanyeolt.
A vonal màsik vègèn kis szünet àllt be.
- Hàt, ha ìgy teszed fel a kèrdèst...
- Bìzzàl bennem, Mirei - nevetett fel Chanmina. - Nem fogod megbànni. Neked csak annyi a dolgod, hogy felveszed a legszexisebb ruhàd. A többi a termèszet dolga. Ne felejtsd el, Chanyeol is csak ember!
VOUS LISEZ
When Love Dies •Chanbaek• ✔
Roman d'amourHetero ès yaoi. Lawrennel egy ùjabb közös ìràsunk. 😊 A Park ikrek bàtyja, Chanyeol teljesen össze van törve. Ùgy tűnik, hogy Byun Baekhyun, a baràtja màr nem akar vele jàrni. Lemondja a randikat, sose hìvja vissza telefonon. Chanyeol nem èrti, mitő...