Mirei Touyama becsùsszant a Chanmina melletti ülèsre, ès az iskolabusz màris kiindult a megàllòbòl. A fehèr oszlopsoros közèpiskola, homlokzatàn a hatalmas òràval lassan elmaradt mögöttük.
- Tènyleg igaz? - kèrdezte Mirei remènykedèstől ragyogò szemmel. Fènyes, sötèt hajàt porcelàn fehèr vàlla mögè simìtotta ès közelebb hajolt baràtnőjèhez.
Chanmina felnèzett a kèpes ùjsàgbòl.
- Mi igaz tènyleg?
- Tudod te jòl - unszolta Mirei türelmetlenül. - Baekhyun meg Chanyeol. Tényleg szakìtottak?
- Ja, az! Hàt az tènyleg igaz. Èppen itt volt az ideje, hogy dobja Baekhyunt.
- Chanyeol dobta Baekhyunt?
- Mièrt, te mit gondoltàl? - vàlaszolt ingerülten Chanmina. - Csak nem hihetted azt, hogy egy Byun dobja az èn bàtyàmat? Megőrültèl?
- Nem, dehogy, ugyan - hajolt Mirei mèg közelebb, mert egyetlen szòt sem akart elszalasztani.
- Hogy törtènt? Mondj el mindent.
Chanmina elmosolyodott. Mirei egyrèszt a kebelbaràtnője volt, màsrèszt a legnagyobb pletykàs az iskolàban. Minden, amit Mireinek mond, holnapra bejàrja az egèsz iskolàt. Chanmina nem akarta elszalasztani az alkalmat, ezzel is megakadàlyozhatja, hogy Chanyeol meggondolja magàt ès visszasompolyogjon a nyavalyàs kis Baekhyunhoz. Különben is, tudta, hogy Mireinek Chanyeol a gyengèje. Mindig is tetszett neki. Talàn most ennek is hasznàt veheti.
- Rèszleteket nem tudok - kezdte Chanmina fojtott hangon -, csak az a biztos, hogy Baekhyun vègleg tàvozott a kèpből. Chanyeol maga mondta nekem. Szerintem nagyon jòl tette. A vàltozatossàg kedvèèrt Chanyeol most talàn hajlandò valami rendes csalàdbòl valò lànnyal jàrni.
Mirei hirtelen ùgy csinàlt, mintha az ülèsből kikandikàlò szakadt szàl kötnè le minden èrdeklődèsèt.
- Van màr jelölt?
- Mèg nincs, de szerintem gyorsan akad. Ha jobban belegondolunk, Chanyeol egèsz jòl nèz ki.
Mirei felkapta a fejèt.
- Te hülyèskedsz? A bàtyàd egyszerűen szuper bàrcsak... - ès elharapta a szòt.
- Bàrcsak mi? - kèrdezte Chanmina mogyorò barna szemèben megvillant a jòkedv.
Mirei pipacspirosra gyùlt.
- Nem èrdekes. Ne törődj vele.
- Ugyan, ne csinàld, nekem nyugodtan bevallhatod.
- Mit valljak be?
- Hogy majd meghalsz, hogy jàrhass a bàtyàmmal.
- Azt sose mondtam - vèdekezett Mirei.
Chanmina csak kuncogott.
- Soha, ha az első ezer nem szàmìt. Na ès ha nem is mondtad volna, rà van ìrva az arcodra, te mafla.
Mirei önkèntelenül az arcàhoz kapta a kezèt.
- Jaj, Mina, hàt ennyire làtszik? Szerinted Chanyeol is tudja?
- Ne izgulj miatta. E percben azt se vennè èszre, ha fejjel menne egy tèglafalnak.
- De klassz - sòhajtott fem Mirei. - Ezek szerint jòl fejbe kell vàgnom először, hogy felfigyeljen ràm?
- Nekem jobb ötletem is van. Ne felejtsd el, hogy neked van egy titkos fegyvered is.
- Milyen titkos fegyverem?
- Hàt èn! - ragyogott fel Chanmina mosolya. - Ha èn is besegìtek, Chanyeol nem ùssza meg szàrazon.
Mirei a boldogsàgtòl kàbàn dőlt hàtra az ülèsen.
- Hűha! Alig hiszek a fülemnek. Na vègre! Kèpzeld csak el, a te szuper bàtyàddal elmehetek azokra a fantasztikus főiskolai bulikra is.
Chanmina elhùzta a szàjàt.
- Szerintem Chanyeol egy csöppet sem szuper. Kedves, aranyos, de hogy szuper? Ugyan!
- Csak mert neked a bàtyàd. Szerintem az èn testvèrem sem egy vilàgsztàr.
- Mert csak 13 èves. Senki sem szìvdöglesztő pelenkàs koràban.
Amikor a busz megàllt a piros làmpànàl, Mirei ismèt megszòlalt.
- Jaj, majdnem elfelejtettem. Hallottad, mi törtènt Kamui Gakutoval?
- Kivel, azzal a Kamui Gakutoval?
- Igen, azzal a bizonyossal!
Sweet Valleyben mindenki, akinek volt televìziòja, tudja, ki az a . A helyi adàsban ő vezette a "Frankòn mondom" cìmű riportműsort. Ezenkìvül magas vol, sötèt hajù, jòkèpű ès Paul Newman òta az övèinèl kèkebb szemet nem közvetìtett mèg a televìziò. A vàrosban szinte minden làny bele volt esve. Chanmina a szerencsèsek azon kicsiny tàboràhoz tartozott, akik szemèlyesen is làttàk. Gakuto èppen egy szupermarketből jött kifelè, Chanmina majdnem eldobta a csomagjait. A pasas előben mèg dögösebb volt, mint a kèpernyőn.
- Borzasztò eset - sòhajtott fel Mirei.
- Csak azt ne mondd, hogy megnősült - sikoltott fel Chanmina. Ennèl nagyobb tragèdiàt nem tudna elkèpzelni.
- Jaj, ne, azèrt annyira nem szörnyű.
- Hű, de megijesztettèl - szusszant egy nagyot Chanmina. - Na, szòval mi törtènt vele?
- Eltörte a làbàt. Kòrhàzban van.
- Ò, szegènyke. Hogy törtènt?
- Sielès közben nekiment egy fànak. Janie McBride-től hallottam. Önkèntes kisegìtő apolònő a Joshua Flower kòrhàzban. Mèg egy autogramot is szerzett tőle. Mit meg nem adnèk, hogy cserèlhessek vele! Piszok szerencsèje van!
- Nana, ne olyan hevesen - figyelmeztette sietősen Chanmina - neked nem illik màs fèrfiakon jàrtatni az eszedet! Neked csak Chanyeol kell. - De èn azt csinàlok, ami jòlesik, gondolta magàban, ahogy maga elè idèzte Kamui Gakuto nevető arcàt. Szenzàciòsan jò ötletet kapott Mireitől.
- Hogy legyek hűsèges valakihez, aki nem is tudja, hogy a vilàgon vagyok? - nyafogott Mirei.
- Majd megtudja, ne fèlj. Bìzd csak ide - biztatta baràtnőjèt Chanmina, de gondolatai màr egèszen màshol jàrtak.
Mirei, minthogy biztosra vette Chanmina segìtsègèt ès vele Chanyeol megszerzèsèt, ùjabb pletykàba fogott. Kiapadhatatlan forràskènt bugyogtak belőle a vàrosban törtènt legfrissebb esemènyek.
- Ma ebèd közben hallottam valami èrdekeset - mondta. - Daenerys azt mondta, hogy egy ùj csalàd költözik a Godfrey-palotàba. Ahogy mesèlte, dùsgazdagok lehetnek. Ràadàsul van egy 18 èves fiùk, Daenerys azt mondta, hogy gyönyörű. Kìvàncsi lennèk, vajon milyen kocsija van?
- Chanmina azonnal elhessentette lelki szemei elől Kamui Gakutot ès ismèt baràtnőjère koncentràlt.
- Hogy hìvjàk őket?
- M betűvel kezdődik, talàn Morrow, vagy ilyesmi.
Chanmina hallotta, hogy apja is ilyen nevet emlìtett. Talàn azèrt, mert Park Shi Hoo volt Morgan Godfrey ügyvèdje. Godfrey ùr ugyan nèhàny ève meghalt, de a mèg függőben lèvő ingatlanügyeit apja intèzte. Chanmina csak egyszer jàrt az ùgynevezett palotàban, de az èpület nagy hatàst tett rà. A Godfrey-hàz messze a vàros legelőkelőbb hàza volt, mèg nagyobb, mint a hatalmas park övezte Flower birtok. Valòsàgos nemesi lakhely volt, màrvàny boltìvekkel, fedett uszodàval ès külön szàrnnyal a szemèlyzeti lakàsok szàmàra. Ezèrt hàt szörnyen izgalmas volt a hìr, hogy ùj csalàd veszi birtokba. Chanmina figyelmeztette magàt, nehogy elfelejtsen apjàtòl tovàbbi informàciòt kicsikarni.
Mirei felugrott, mert a busz az ő megàllòjàba èrkezett.
- Szia, megyek. Hìvj fel dèlutàn, jò? Szeretnèm hallani, milyen terved van Chanyeollal ès velem kapcsolatban.
Kèt megàllòval kèsőbb Chanmina is leszàllt, sietve tette meg az utat hazàig, agyàban egymàst kergettèk a làzas gondolatok. Most nem volt türelme a Chanyeol plusz Mirei haditerven törni a fejèt. Ennèl sokkal fontosabb dolga is van, de ahhoz szüksège lesz Hyunah segìtsègère.
Nővèrèt az emeleti szobàjàban talàlta. Hyunaht E'Dawn hozta haza kocsival, ilyenkor mindig megelőzte. Chanmina levetette magàt testvère àgyàra, s ettől szerteröpültek az Oràkulum, az iskolai ùjsàg korrektùraoldalai, amelyeket Hyunah èppen akkor kezdett olvasni.
- Nincs èrteleme az èletnek - sòhajtott fel Chanmina.
Hyunah rezzenèstelen nyugalommal fogadta a hìrt. Együttèlèsük 16 ève alatt hozzàszokott màr Chanmina dràmai belèpőihez.
- Mina, miről beszèlsz tulajdonkèppen? - kèrdezte.
Chanmina hasra gurult ès kezeivel tàmasztotta az àllàt.
- Hogy ponyosìtsak, a mi èletünknek nincs èrtelme. Elgondolkoztàl màr ezen valaha is, Hyu? Ùgy èrtem, belegondoltàl-e màr komolyan abba, mennyire egyhangù ès cèltalan az èletünk?
- Nem, azt hiszem, mèg nem - vàlaszolt Hyunah, alig titkolva, mennyire mulat testvère filozofikus hangulatàban. - Különben is, hogy lenne az èletem egyhangù, ha te is itt vagy?
Chanmina konokul folytatta, mintha nem is hallotta volna testvère megjegyzèsèt.
- Annyira kisszerű az èletünk - jelentette ki dràmai hangon. - Azon kìvül, hogy iskolàba jàrunk, soha semmit nem csinàlunk. Semmit, ami fontos vagy èrdemleges lenne.
Hyunah elmosolyodott.
- Csak nem azt akarod mondani, hogy Park Chanmina szàmàra vannak fontosabb dolgok is, mint a kèk szemek ès a szèles vàllak?
Chanmina ismèt felsòhajtott ès a plafonra emelte tekintetèt.
- Jaj, Hyu, nem is èrtem, hogy űzhetsz gùnyt ilyen fontos dolgokbòl. Most halàlosan komolyan beszèlek.
Hyunah èrtő pillantàst vetett testvèrère ès összenyalàbolta a szerteszèt heverő lapokat.
- Okè, Mina, ki a szerencsès fickò?
Kèt kezèn se tudnà megszàmolni, hànyszor èlt màr àt ilyen dràmaian indìtott jelenetet testvèrkèjèvel. A jelenetek oka pedig mint kiderült, valamilyen fiù volt, aki nèlkül Chanmina nem tudta elkèpzelni az èletèt. Igen, a fiù nèlkül az èlet üres volt - annak ellenère, hogy vagy fèltucat fiù könyörgött nàla randièrt.
- Hogy te milyen korlàtolt vagy! Ennek semmi köze a fiùkhoz - kiàltott fel Chanmina sèrtődötten. - Arra pròbàltalak ràvezetni, hogy mi lenne, ha hetente nèhàny òràt felàldoznànk, hogy vigasztalàst nyùjtsunk a szenvedőknek.
- Mi? - Hyunah tàtott szàjjal bàmult a testvèrère, mintha èppen azt jelentette volna be, hogy indul az elnökvàlasztàson.
- Hyu, vèlemènyem szerint jelentkeznünk kellene a kòrhàzban önkèntes segèdàpolònőnek.
- Mina, te teljesen becsavarodtàl?
- Mièrt olyan őrültsèg ez?
- Semmi, csak sose gondoltam, hogy ennyire aggòdsz a szenvedő betegekèrt.
- Hogy mondhatsz ilyet? Nem emlèkszel, amikor a Love Storyt adtàk a tèvèben? Egy egèsz adag papìr zsebkendőt eltrombitàltam, pedig az csak az első rèsz volt.
- Nem hiszem, hogy valaha is elfelejtenèm - sòhajtott Hyunah. A film utàn Chanmina hetekig menetrendszerűen elàjult, ha egy csinos fiù közelèbe került, mert azt akarta elhitetni a fiùkkal, hogy valami romantikus, gyògyìthatatlan betegsègben szenved. A dolognak akkor lett vège, amikor Jeon Jeonggukon akarta kipròbàlni a varàzsmòdszert, a fiù pedig idegesen odèbbhùzòdott ès megkèrdezte, hogy ragàlyos-e. Mint kiderült utòlag volt neki pàrja, egy angyali fiù szemèlyèben.
- Szòval? - makacskodott Hyunah. - Èppen elèg dolgom van az ùjsàggal, meg mindennel.
- De gondolj csak bele, micsoda perspektìva. Èleteket menthetünk meg! Hogyan hagyhatod cserben a szegèny betegeket?
- Mèg sose hallottam, hogy egy segèdàpolònő bàrki èletèt is megmentette volna - jegyezte meg Hyunah szàrazon.
- Amennyire èn tudom, az a dolguk, hogy ùjsàggal ès innivalòval làssàk el a betegeket. Különben is, minek kellek èn ehhez. Ha annyira àpolònősködhetnèked van, menj ès jelentkezz.
- Jaj, Hyu, igazàn! Nèlküled fele olyan jò se lenne. Mindent együtt szoktunk csinàlni. Különben is, apa szìvesebben ideadja a Fiatot, ha te vezeted.
- Aha, kezd kivilàgosodni a kèp.
- Ugye, ez azt jelenti, hogy megteszed? Na, jelentkezünk? - kèrdezte mohòn Chanmina.
- Egy szòval sem mondtam. Mèg meg kell beszèlnem magammal.
- Te szoktad mindig azt mondani, hogy az embereknek önfelàldozòbbnak kellene lenniük - ravaszkodott Chanmina. - Gondolj csak rà, milyen èrdekes lesz, meg tanulhatunk is ezt-azt a kòrhàzban.
Hyunah megadòan felnevetett.
- Okè, győztèl. Azt hiszem, Mina, mèg apànàl is jobb ügyvèd lennèl. Ha nagyon akarnàd, mèg egy szobornak is lyukat beszèlnèl a hasàba.
Chanmina felsikoltott ès viharosan àtkarolta nővèret.
- Nem fogod megbànni, Hyu. Meglàtod, milyen klassz lesz együtt.
Hyunah megràzta a fejèt.
- El nem tudom kèpzelni, hogy bìrsz örökkè beleràngatni ezekbe a marhasàgokba - mondta, de mosolygott. Rèszben azèrt is nem tudott elentmondani Chanminànak, mert nagyon szerette a testvèrèt. Ha leszàmìtjuk azt az egy-kèt sötèt ügyletet, Chanmina tàrsasàgàban pompàsan lehetett szòrakozni. Ès hàtha van Chanminàban komolysàg is, csak mèg nem nyilvànult meg. Most is el kell ismernie, hogy igazàn nemes lelkű felajànlàs a szabad idejèt ilyen tiszteletre mèltò ügynek szentelni. Lehet, hogy nem is olyan remènytelen eset.
Chanmina hatalmas puszit nyomott testvère arcàra.
- Hyu, nem is tudom, mihez kezdenèk nèlküled. Te vagy a vilàg legeslegjobb testvère.
Az igazsàg azonban az volt, hogy Chanmina màr nem is foglalkozott Hyunahval. Kamui Gakuto ùszott a szemei elè. Elkèpzelte magàt a betegàgynàl, a fèrfi kezèt a kèt tenyere között tartja, az pedig hàlàs rajongàssal tekint fel rà. Mondjuk èpp most mentette meg az èletèt.
Mondjuk valaki rossz gyògyszert adott Gakutonak, ès ha ő nem hìvja időben a nővèrt, meg is halhatott volna. Gakuto annyira hàlàs, hogy szinte könyörög, hogy legyen a vendège a következő műsorban.
- Egèsz jòl hangzik - mondta Mr. Park, amikor a lànyok vacsora közben előadtàk tervüket. - Mindig tàmogattam minden kezdemènyezèst, amitől nem marad időtök, hogy rossz ùtra tèrjetek - tette hozzà ès kacsintott, mutatva, hogy trèfàl.
- Nagyszerű èlmènyben lesz rèszetek - szòlt közbe Shia. - Mennyi mindent tanultam èn is az alatt az èv alatt, amikor ezt csinàltam.
- Felsòhajtott. - Mintha tegnap lett volna. Nèha magam is alig hiszem, hogy ilyen nagy lànyaim vannak.
Nem volt nehèz Song Shiàt tinèdzserlànynak kèpzelni. Alig làtszott idősebbnek a lànyainàl. Az ő haja is olyan szőkèn fènylett, mogyorò barna szeme vidàman csillogott. Belsőèpìtèsz volt, de karcsù, lesült alakjàn làtszott, hogy ha csak teheti, a szabadban tartòzkodik.
- Holnap iskola utàn megyünk jelentkezni - mondta Chanmina. - Amikor felhìvtam a szemèlyzeti irodàt, a nő azt mondta, hogy most nincs elèg segèdàpolò ès nagyon is jòl jönne nekik, ha jelentkeznènk. Minèl többen, annàl jobb, ìgy mondta. Hű, kèpzeljètek csak el, milyen sok embernek viseljük majd gondjàt. - Àmbàr, Chanmina most konkrètan csak egy emberre gondolt.
- Nem lesz fenèkig tejfel - figyelmeztette Shia. - Nèha alaposan el fogtok fàradni. Nem akarom előre elrontani a mulatsàgotokat, de azt hiszem, jobb, ha előre tudjàtok, mi vàr ràtok.
Chanmina arca elborult, de Hyunah gyorsan közbeszòlt.
- Na, ès akkor mi van, majd kipihenjük magunkat. Mèg senkinek sem àrtott meg, ha rendesen dolgozott.
Chanmina felragyogott.
- Hàt persze, anya. Minèl többet tesz az ember màsokèrt, annàl jobban èrtèkelik.
- Nem mindig - nevette el magàt Shia. - Fogadjunk, hogy nem is vetted èszre Mina, hogy kitakarìtottam a szobàdat?
- Azt egy hètig kellene sikàlni, hogy valami eredmèny meglàtszòdjon rajta - cikizte a testvèrèt Hyunah.
Chanmina szobàja fàjò pont az èletèben, ès nem egyszer vàlt a csalàdi èlcelődès cèltàblàjàvà. Nem elèg, hogy allandò rendetlensèg uralkodott benne, Chanmina sajàt kezűleg valami borzalmas barnàra festette a falakat, mint egy kocsmàèt. Hyunah szerint olyan lett, mint amikor turkàlòs vàsàrt tartanak az iszapbirkozò medencèben.
- Köszi, anya - mondta Chanmina jòkislàny hangon, ès nem volt hajlandò meghallani testvère megjegyzèsèt. - Megfogadom, hogy mostantòl sajàt kezűleg olyan tisztasàgot tartok benne, mint egy patikàban.
Na persze, ha tèvèsztàr lesz, ès esetleg a sajàt otthonàban akarnak interjùt kèszìteni vele. Làtott ő màr ilyet Barbara Waltersszal is. Jobb, ha mindig fogadòkèpes allapotban tartja a rezidenciàjàt.
Hyunah felnyögött. Ez màr tùl sok! Chanmima annyira megjavult, hogy màr nem is hasonlìt magàra. Tùl szèp, hogy igaz legyen. Hyunahban akarva-akaratlanul homàlyos gyanù èbredezett.
- Ja, ès apa - folytatta Chanmina - ùgy hallottam, hogy egy ùj csalàd költözik a Godfrey-palotàba. Igaz ez?
Mr. Park elmosolyodott.
- De gyorsan hìre megy a dolgoknak ebben a vàrosban. Na persze nem mintha titok lenne. A megàllapodàs kèsz. Morrow-èk a jövő hèten akarnak költözni.
- Milyen embere? - kèrdezte Hyunah.
- Egyelőre csak Mr. Morrow-val talàlkoztam.
Esetleg èrdekel titeket, hogy szerèny vàrosunkat egy valòdi hìressèg tiszteli meg jelenlètèvel.
- Sose hallottam ezt a nevet - szòlt közbe Chanmina.
- Kurt Morrow a Hawks csapatban rögbizett valaha - ő volt a szuper balhàtvèdjük.
- Mintha azt mondtad volna, hogy a komputerszakmàban van - jegyezte meg Shia.
- Na persze, most igen. Nèhàny ève kezdett önàllò vàllalkozàsba ès nagyon megszaladt neki. Többszörös milliomos.
Chanmina felkapta a fejèt.
- Komolyan mondod? Ès mèg mit tudsz? Ùgy mondjàk, hogy a fiùk Chanyeollal egyidős.
- Ès a lànyuk veletek. Szerintem hamarosan megismerkedtek vele, ő is a ti iskolàtokba fog jàrni.
Chanminàt most màr nagyon èrdekelte a dolog. Mennyi izgalom egyszerre. Kamui Gakuto ès most ezek a Morrow-èk! Mèg is èrdemes itt lakni!Park Shi Hoo
Ügyvèd..
Song Shia
Belsőèpìtèsz.
Mirei Touyama
16 èves..
Chanmina legjobb baràtnője..
Egy igazi pletykafèszek..
YOU ARE READING
When Love Dies •Chanbaek• ✔
RomanceHetero ès yaoi. Lawrennel egy ùjabb közös ìràsunk. 😊 A Park ikrek bàtyja, Chanyeol teljesen össze van törve. Ùgy tűnik, hogy Byun Baekhyun, a baràtja màr nem akar vele jàrni. Lemondja a randikat, sose hìvja vissza telefonon. Chanyeol nem èrti, mitő...