Hyunah lelki dermedtsègben vezette hazafelè a kocsit, alig halotta Chanmina csacsogàsàt. Tùlsàgosan lefoglaltàk Baekhyun körül zajlò gondolatai. Hogy bizonyìtsa be Baekhyunnak, micsoda szörnyű hibàt követ el azzal, hogy nem mondja meg az igazat Chanyeolnak? De làtszott rajta, hogy mèlysègesen meg van győződve a maga igazàròl, annak ellenère, hogy szemmel làthatòlag neki is borzasztò szenvedèst okoz. Hyunah azt kìvànta, bàrcsak bizalmasan megbeszèlhetnè a bàtyjàval, de hàt azt sem lehet. Az ìgèret ìgèret, nem szàmìt, mennyire nem szìvesen tette.
- Park Hyunah, te egy szòt sem hallottàl abbòl, amit az előbb mesèltem - csattant fel mèrgesen Chanmina.
- Mi? - pillantott nővèrère. - Ne haragudj, Mina, valami màs jàrt az eszemben.
- Mi lehet ennèl fontosabb? - hàborodott fel Chanmina nyügösködve. - Megtetszettem Sweet Valley leghìresebb emberènek. Hàt nem fantasztikus?
Hyunah màr meg is feledkezett Kamui Gakutoròl.
- Ja, de igen, gratulàlok ès nagyon örülök.
- Ez nem hangzott tùl meggyőzően. Mi bajod van? Amiòta eljöttünk a kòrhàzbòl, olyan vagy, mint egy àlomkòros. Törtènt valami?
- Semmi - hazudta Hyunah. Semmi èrtelme, hogy Chanminàt belevegye ebbe a dologba. Különben is Chanmina sose tudott titkot tartani.
- Csak azèrt haragszol ràm mèg mindig, mert összehoztam Chanyeolt Mireivel? - kèrdezte Chanmina.
- Nem, de azèrt nem kellett volna beleavatkoznod.
- Csak Chanyeol èrdekeit nèztem - erősködött Chanmina. - Annyira hùzòdozott, hogy maga lèpjen, hàt èn megadtam a kezdő lökèst.
- Aha, hogy majdnem pofàra esett. - jegyezte meg Hyunah.
- Lènyeg az, hogy bevàlt, nem? Màr el is felejtette Baekhyunt, mert itt van neki Mirei.
Hyunah a homlokàt ràncolta, amìg a hàz elè kanyarodott. Gyomràban kaparàszni kezdett valami aprò fèlelem. Hàtha Chanminànak igaza van? Lehet, hogy Mirei tènyleg tetszik Chanyeolnak? Nem valòszìnű, viszont előtte Chanyeol nagyon meg volt bàntva. Könnyen vàlhatott egy ràerőszakolt kapcsolat àldozatàvà. Hyunah nem tehetett màst, csak azon imàdkozott, hogy Chanminànak ne legyen igaza.
A következő hèt szörnyűsègesen telt Hyunah szàmàra. Az iskolàban alig tudott figyelni az òràn. A hàzi feladat pedig kèsz katasztròfa volt. Ahànyszor kinyitotta a könyvet, megjelent előtte Baekhyun bàtor, sàpadt arca. A fülèbe csengtek a szavai: Ìgèrd meg, hogy nem mondod el Chanyeolnak.
Csakhogy az ìgèret miatt egyre nőtt benne a meghasonlottsàg. Kèptelen a pàlya szèlèről nèzni, ölbe tett kèzzel, hogy kèt ember, akit szeret, ìgy szenved. Hyunah minden ösztöne azt sùgta, hogy helytelen volt a BaekYeol közötti szakìtàs. De az ìgèret arra valò, hogy betartsàk. Ő màr csak ilyen. Vègül is Baekhyun döntött ìgy. Honnan veszi a jogot, hogy beleavatkozzon az èletèbe?
A hangulatàt csak tovàbb rontotta, hogy az iskolàban elterjedt a pletyka, hogy Baekhyunnak ùj fiùja van. Hyunah tudta, hogy ez hazugsàg, de szemmel làthatòlag sokan hitelt adnak a suttogàsnak. Pènteken az egyik szünetben Hyunah èpp a szekrènye felè tartott, amikor Kim Miso, az iskola egyik főfő pletykafèszke szòlìtotta meg.
- Làttam, hogy a mùlt hèten a füvön Byun Baekhyunnal beszèlgettèl - kezdte. Èlès tekintete furcsa ellentètben volt rendezett ròzsaszìn hajàval ès kockàs ingblùzàval. - Mondott valamit az ùj baràtjàròl?
- Fogalmam sincs, miről beszèlsz - motyogta Hyunah ès megpròbàlt elmenekülni. De Miso el nem maradt volna a sarkàbòl.
- Biztos csak azèrt nem akart neked beszèlni ròla, mert Chanyeol hùga vagy. Daenerys (Denerisz) azt mondta, hogy a pasas idősebb nàlunk, lehet hogy Chanyeol baràtja. Na ez èrdekes lenne!
Hyunah megfordult, hogy hidegen Miso szemèbe nèzzen.
- Ez csak lègből kapott pletyka!
- Daenerys (Denerisz) kezdte - vonta meg a vàllàt Miso. - Deanerys (Denerisz) mondta, hogy együtt làtta őket.
- Nem hiszem el.
Miso fennhèjàzòan fùjt egyet.
- Ès mièrt nem? Baekhyun is egy a Byunok közül, nemde? Egy Byuntòl minden kitelik. Mèg az is, hogy titokban a fiùja baràtjàval randizik!
Ez màr sok volt Hyunahnak. Dühösen szembefordult Misoval.
- Ahhoz kèpest, hogy mennyit jàr a szàd, nem sokat tudsz - vàgta oda ès otthagyta a tàtott szàjjal utàna bàmulò Misot.
Hyunahnak ègett az arca, könnyek martàk a szemèt, de mèg is jòlesett, hogy vègre megmondhatta a magàèt ennek a Misonak. Èppen eleget bosszankodott màr a bekèpzelt, ràtarti megjegyzèsei miatt. Az a baj, hogy nem egyedül Miso tètelez fel minden rosszat Baekhyunròl, a csalàdja miatt. Micsoda igazsàgtalansàg! - gondolta Hyunah. Ha tudnàk, milyen Baekhyun valòjàban! Milyen kedves, milyen csodàlatos. Ha tudnàk, micsoda àldozatra vàllalkozott, elszègyellnèk magukat.
Hyunah a szekrènyèben kotoràszott, amikor valaki megèrintette a könyökèt. Mei Ling volt, a legjobb baràtnője, akinek most különösen megörült. Mei arca piroslott, mintha szaladt volna, nagy zöld szeme izgatottsàgtòl csillogott.
- Kèpzeld! A kèmiadolgozatra ötöst kaptam! Ùgy fèltem, hogy nem sikerül. Tudod, milyen szigorù tud lenni Mr. Jung, mintha mindenki kutatòmèrnöknek kèszülne. - Mei elharapta a mondatot, amikor Hyunahra nèzett.
- Hyu, mi bajod van? Ùgy nèzel ki, mint aki mindjàrt elsìrja magàt. E'Dwannal veszekedtèl? - kèrdezte halkan, mert eszèbe jutott, hogy utoljàra Hyunah akkor volt ilyen feldùlt, amikor majdnem szakìtottak E'Dwannal.
- Ò, ha csak annyiròl lenne szò - ràzta meg a fejèt Hyunah gyàszosan.
- Jaj, mondd màr, mèg van pàr percünk becsengetèsig. - Mei szelìden a fal mellett àllò padhoz terelte Hyunaht. - El akarod mondani nekem?
- Nem lehet - nyögött Hyunah. - Titok. Èn meg megìgèrtem, hogy senkinek sem mondom el.
Mei sokkal tapintatosabb volt annàl, hogy tovàbb kìvàncsiskodjon. Csak bòlintott, együttèrzèse jelèül. Ő aztàn tudta, milyen az, amikor az embernek komoly titka van. Erre valò a baràtsàg, hogy az ember megèrtő legyen ès megbìzzon a baràtjàban, mèg akkor is, ha nem ismer minden rèszletet.
- Megbàntad, hogy megìgèrted? Ez bànt? - kèrdezte Mei, mint aki olvas Hyunah gondolataiban.
Hyunah a kezèbe temette az arcàt.
- Jaj, Mei, az egèsz olyan bonyolult. Minden. Nem lett volna szabad megìgèrnem. Hogy lehet tiszteletben tartani egy titkot, ha pont azokat az embereket teszi tönkre, akiken segìteni kellene?
- Vannak olyan titkok, amelyeket nem szabad magunknak megtartani - mondta Mei. - Emlèkszel, mennyire fèltem, amikor Benjivel jàrtam? Mennyire fèltem, hogy ràjön, milyen zűröm volt koràbban? Ès vègül kiderült, nagyon is jò volt, hogy megtudta. Kiderült, milyen felszìnes alak.
- Ez màs - ellenkezett Hyunah. - Ez nem a èn titkom, ès nem hatàrozhatok ròla. Bàcsak megtehetnèm. Olyan szörnyű èrzès, nem is tudom, hogy fogom kibìrni.
- Ùgy tűnik, tùl sok felelőssèget jelent egy ember szàmàra - gondolkodott Mei hangosan. - Szerintem beszèlned kellene ròla valakivel. Valaki felnőttel. Nem tudod megbeszèlni a szüleiddel?
- Nem, ők tùlsàgosan közel àllnak hozzàm. Jaj, Mei, hogy mondhatnàm el bàrkinek, ha megìgèrtem, hogy senkinek sem szòlòk?
Mei àtkarolta Hyunah remegő vàllàt.
- Làtom, hogy mennyire kikèszìt. Hyu, muszàj valakivel megbeszèlned.
Hyunah èrezte, hogy Meinek igaza van, de mèg mindig habozott. Ugyan kihez fordulhatna? - törte a fejèt. Ki a csudànak mondhatnà el?Mei Ling (Mei)
Hyunah legjobb baràtnője.
YOU ARE READING
When Love Dies •Chanbaek• ✔
RomanceHetero ès yaoi. Lawrennel egy ùjabb közös ìràsunk. 😊 A Park ikrek bàtyja, Chanyeol teljesen össze van törve. Ùgy tűnik, hogy Byun Baekhyun, a baràtja màr nem akar vele jàrni. Lemondja a randikat, sose hìvja vissza telefonon. Chanyeol nem èrti, mitő...