- Ez jò, Hyu. Rengeteg őszinte èrzès ès lelkesedès van benne. Azt hiszem, bevesszük.
Mr. Jung, az Oràkulum tanàcsadò tanàra Hyunah nèhàny nappal koràbban beadott, gèppel ìrt dolgozatàt tartotta a kezèben. Ez volt az első fejezete annak a sorozatnak, amelynek az Önkèntes àpolònő naplòja cìmet szànta. Nagy lelkesedèssel fogott bele, de most csak kedvetlenül megvonta a vàllàt, nem hatott rà Mr. Jung dicsèrete.
- Köszönöm - mondta. - Azt hiszem, nagyon tetszett, amikor ìrtam.
- De màr màskèpp èrzel? - Mr. Collins az asztal sarkàn kuporgott, èjsötèt szeme figyelmesen Hyunahra szegeződött. - Azèrt ugye nem akarod abbahagyni a kòrhàzi munkàt?
- Nem, azzal semmi bajom. - Hyunah nem tudott a tanàr szemèbe nèzni. Hàtha ràjön, hogy sìrt az előbb. - Csak arròl van szò, hogy időnkènt kiborìtja az embert.
- Tudom, nèha èn is ìgy vagyok a tanìtàssal - mosolygott melegen Mr. Jung.
Ő volt az iskola legjòkèpűbb tanàra, de Hyunah elsősorban nem ezèrt szerette. Azèrt becsülte annyira, mert vele lehetett a legjobban megbeszèlni a dolgokat. Màr nem egyszer fordult hozzà, amikor bajban volt. Mr. Jung mindig együttèrző volt, nem bìràlta. Inkàbb ràvezette, mint megmondta, mi a leghelyesebb megoldàs.
Hyunah ismèt a sìràs hatàràn àllt.
- Olyan szörnyű, amikor valaki beteg, komolyan nagybeteg, ès az ember tudja, hogy...
- Hellò, Mr. Jung - dugta be a fejèt No Yoonho (Ayno) - nèzze csak meg, milyen jòk lettek a kèpek a hètfői meccsről! - Yoonho, az Oràkulum sportszerkesztője meglòbàlt egy köteget Mr. Jung orra előtt.
- Mindjàrt megyek, Ayno - mondta. - Hyuval felmegyünk az irodàmba. Addig tartsd a frontot, jò? - Hyunahnak pedig azt mondta:
- Szeretnèk veled valamiről beszèlni. De azt hiszem, nègyszemközt kellene.
Hyunah komoran bòlintott ès követte Mr. Jungot az ajtò felè.
- Nem kell sietnie, Mr. Jung, majd èn mindent elintèzek - kiàltott utànuk Yoonho ès a hirdeőtàbla felè iramodott. Majdnem összeütközött Dubhe Wilkinssel, aki a dràmaklub szervezèsèben tartott egyfelvonàsok előadàsàt hirdető, hatalmas kartonplakàtot vitt.
Mr. Jung a rendetlen irodàban elvett egy köteg kèziratot egy szèkről ès intett Hyunahnak, hogy oda üljön le.
- Tudom, hogy sok dolgod van - kezdte - de szeretnèk kèrni tőled valamit. Camrin Priceròl van szò. Ha nem kap segìtsèget, attòl fèlek, nem tudja megìrni a következő angol dolgozatot.
Hyunah megpròbàlta elterelni gondolatait Baekhyunròl ès arra figyelni, amit Mr. Jung mond. Camrin Price volt a Red Rose, a vàros sajàt rockegyüttesènek szòlògitàrosa. Hyunah tudta, hogy a nyers beszèdű, szemtelen Camrin valòjàban komoly ès tehetsèges zenèsz. Kicsit nehèz vele, de alapvetően rendes fiù.
- Te vagy a legjobb diàkom - folytatta Mr. Jung. - Abban bìzom, hogy elvàllalod ès foglalkozol Camrinnel. Beszèltem a szüleivel ès kèszek fizetni a tanìtàsèrt.
- Hàt persze, Mr. Jung. Szìvesen - vàlaszolt Hyunah nyugtalanul, esze megint a Baekhyunnal folytatott beszèlgetèsen jàrt.
- Nem mutatsz tùl nagy lelkesedèst. Maradjunk abban, hogy 1-2 napig gondolkozol rajta? - kèrdezte kedvesen.
- Nem, az az ügy rendben van... Csak valahogy semmièrt sem tudok lelkesedni.
- Làtom rajtad - jegyezte meg Mr. Jung, ès csendesen megkèrdezte: - Hyu, el akarod mondani nekem, hogy mi bànt?
Hyunah bòlintott ès szorosan összeszorìtott szàjjal harcolt a könnyei ellen. Igen, Mr. Jungnak megmondhatja. Ő megèrti. Ő majd segìt neki eldönteni, mit kell csinàlnia.
Hirtelen, mintha zsilipet hùztak volna fel, kibukott belőle az egèsz törtènet. Chanyeol ès Baekhyun szakìtàsa, amikor ràjött Baekhyun betegsègère, a szörnyű ìgèret, amit a haldoklò fiùnak tett. Mr. Jung vègig szòtlanul hallgatta. Aztàn mèlyet sòhajtott ès összekulcsolta a kezèt.
- Làtom màr, min töprengsz.
- Hogy szeghetnèm meg Baekhyunnak tett ìgèretemet? - kiàltott fel Hyunah, keze idegesen ràngatòzott az ölèben. - Őrà tartozik, elmondja-e Chanyeolnak!
- Ez igaz - helyeselt Mr. Jung. - De azt hiszem, rossz elhatàrozàsra jutott. Èrtem, hogy csak Chanyeolt pròbàlja megòvni a fàjdalomtòl, de azt hiszem, a vègèn csak tetèzi a szenvedèseit.
- Èn is pontosan ìgy gondolom.
- Pròbàltàl beszèlni vele erről?
- Persze, de annyira megmakacsolta magàt. Meg van ròla győződve, hogy ez a leghelyesebb, pedig làtom rajta, hogy pokolian szenved tőle. Őszintèn szereti a bàtyàmat, Mr. Jung, jobban, mint valaha is gondoltam.
- Èn is azt hiszem, de a szeretet vakkà teszi. Senkit sem lehet megvèdeni ilyen csapàstòl. Ez kèptelensèg.
- Èn is ezt mondtam neki, de nem hallgatott ràm. - Hyunah szenvedèlyesen felkiàltott:
- Micsoda igazsàgtalansàg! Mièrt kellett ilyesminek megtörtènnie? Baekhyun olyan kedves ès jò!
- Igen, az èlet nem mindig igazsàgos - bòlintott Mr. Jung.
Hyunah màr nem tudta visszatartani a sìràst.
- Most mit csinàljak, Mr. Jung? - nyögte ki zokogàs közben. - Hogy szeghetnèm meg a Baekhyunnak tett ìgèretemet? Azt mondta, bìzik bennem, hogy megtartom, amit ìgèrtem. - Ràborult Mr. Jung asztalàra ès csillapìthatatlanul sìrt.
- Àltalàban az a helyes, ha az ember megtartja az adott szavàt - mondta Mr. Jung ès vigasztalòan Hyunah vàllàra tette a kezèt. - De az is előfordul, mèghozzà nem is ritkàn, hogy az ember rossz, helytelen ìgèretet tesz. Olyankor nem szabad megtartani.
Hyunah felnèzett Mr. Jungra.
- Hogyan àllapìthatom meg, hogy ez helytelen ìgèret volt? Honnan tudjam, hogy ha elmondom Chanyeolnak, nem csinàlok-e vele mèg nagyobb bajt?
- Mit mondanak az ösztöneid? Hogy èrzed? - kèrdezte Mr. Jung halkan.
Hyunah egy kicsit elgondolkozott. Vègül halkan megszòlalt.
- Nem tudom mièrt, de az az èrzèsem, hogy Baekhyun helytelenül cselekszik. Azt hiszem, nem, biztos vagyok benne, hogy Chanyeol segìteni akarna neki ebben a.... ebben - ès hangja ismèt sìràsba fulladt.
- Bìzz az èrzèseidben - tanàcsolta Mr. Jung. - Hyu, neked jò szìved van. Kövesd bàtran.
Hyunah zokogàsa lecsillapodott ès megtörölte a szemèt. Aztàn felnèzett a tanàràra ès halvànyan elmosolyodott.
- Azt hiszem, most màr tudom, mit kell tennem. Köszönöm, Mr. Jung.
Fàjdalmas döntès volt. Az emberek èrzèseit èrintő elhatàrozàsok sosem könyűek. De meg kell tennie. Meg kell mondania Chanyeolnak.
Hyunah mèg mindig szomorù volt, amikor elbùcsùzott Mr. Jungtòl, de màr erősebbnek ès magabiztosabbnak èrezte magàt, mint az utòbbi napokban bàrmikor. Csak attòl fèlt, nehogy kèső legyen. Chanyeol aznap kèszült elvinni Mireit. Szeretett volna előtte beszèlni vele, de ott van mèg a kòrhàz is dèlutàn, lehet, hogy nem èr haza időben. Minden ùjabb randi Mireivel lehetősèget ad a lànynak, hogy megerősìthesse pozìciòjàt Chanyeolnàl.
- El nem tudod kèpzelni, mi törtènt! - suttogta oda Chanmina Hyunahnak, amikor összeakadtak a kòrhàzi folyosòn. - Gakuto azt mondta, hogy menjek ès làtogassam meg a pihenőidőben. Beszèlni akar velem, valami fontosròl. Szerinted mi lehet az?
- Talàn fel akar ajànlani neked egymilliò dollàrt, valamint hogy vele együtt csinàld a műsort - vetette fel Hyunah.
Chanmina csak kuncogott.
- Ne marhàskodj. - De azèrt elraktàrozta az ötletet. - À, legfeljebb randira hìvhat.
- Màr làtlak is kettőtöket egy diszkòban. Dübörgő ritmusra tologatod körbe-körbe a tolòszèkben - mondta Hyunah.
Chanmina felhùzta az orràt.
- Ezt csak azèrt, mondod, mert fèltèkeny vagy. Azèrt mèg nem kellene ilyen ìztelensègeket beszèlni.
- Ki mondta, hogy fèltèkeny vagyok?
- Vilàgos, mint a nap, abbòl, ahogy az elmùlt időben viselkedsz. Csodàlkozom, hogy E'Dwan mèg nem vett èszre semmit.
Hyunah màr-màr tiltakozni akart, de elmosolyodott, mert eszèbe jutott titkos tervük Gakutoval.
- Igazad van, Mina. Olyan fèltèkeny vagyok, majd elzöldülök az irigysègtől. Micsoda szerencsès làny vagy.
Chanmina öntelten elmosolyodott.
- Ez nem szerencse - jelentette ki fennhèjàval.
- A fèrfiaknàl az a fő, hogy a sajàt területükön kell legyőzni őket. Gakutonak semmi esèlye sem volt a menekülèsre.
Chanmina elrohant Gakuto kòrtermènek irànyàba. Szìve kalapàlt a boldog vàrakozàstòl. Vègre megtörtènik. Gakutonak lèpnie kell. Gakuto lèpni fog. Mèg az is előfordulhat, hogy vàratlanul megkapja a felkèrèst, hogy szerepeljen a műsoràban.
- Chanmina, azt hittem, hogy màr sose èrsz ide! - kiàltott fel Gakuto elragadtatva. Magasan felpolcolt pàrnàira tàmaszkodva olyan pillantàst vetett Chanminàra, hogy az majdnem elolvadt.
- Olyan gyorsan jöttem, amilyen gyorsan csak tudtam - mondta lihegve.- Mèg meg sem fèsülködtem. Kèpzelem, hogy nèzek ki. - Vègigsimìtotta hajàt, amely persze tökèletesen rendben volt, minden selymes tincs a helyèn csillogott.
- Ne izgasd magad, gyönyörű vagy ìgy is - ès Gakuto felè nyùjtotta izmos kezèt - add ide a kezedet. - Chanmina, mint az alvajàrò lèpett oda, nem is èrezte, hogy a làba a földet èrinti. Gakuto azonnal kèt kezèbe fogta a kezèt. - Chanmina, valamit el akarok neked mondani. Màr nem tudom tovàbb magamban tartani. Tudom, hogy csak 16 èves vagy...
- Tizenhat ès fèl - szùrta közbe Chanmina, ès majd elàjult a vàrakozàstòl, hogy mi is következik. - Ès koromhoz kèpest meglehetősen èrett.
- Tudom - mondta Gakuto - különben nem kèrtelek volna rà, hogy idegyere.
Ez az! Itt a nagy pillanat. Mindjàrt randit kèr tőle. Biztos akkorra tervezi, amire kikerül a kòrhàzbòl.
- Ès mièrt hìvott ide? - lehelte Chanmina sűrű szempillarebegtetès közben.
Gakuto ujjai szorosan ràkulcsolòdtak a kezère.
- Egyre csak rajtad jàr az eszem. Mèg àlmomban is a te arcod làtom.
Chanmina szeme elhomàlyosult.
- Igen?
- Te vagy az a làny, akire egèsz èletemben vàrtam!
- Èn?
- Chanmina, szerelmem, hozzàm jössz felesègül?
Olyan volt ez, mintha most Gakuto öntötte volna le Chanminàt egy pohàr vìzzel. Chanmina azonnal kijòzanodott.
- Maga trèfàl!
- Èletemben nem voltam mèg ilyen komoly.
Chanmina kiszabadìtotta a kezèt ès hàtràlni kezdett.
- De hiszen èn mèg csak 16 èves vagyok!
- Mèghozzà nagyon èrett 16 èves - figyelmeztette Gakuto a sajàt szavaira. - Különben is mit szàmìt pàr èv ide-oda, ha kèt ember szerelmes egymàsra talàl? Gondolj Ròmeòra ès Jùliàra!
Chanmina màr kètsègbeesett.
- Èn nem mehetek fèrjhez - nyöszörögte. - Mèg iskolàba jàrok!
- Èn tudok vàrni.
- Különben is - kottyantotta ki - nem is szeretem magàt.
Gakuto felnevetett.
- De dràgàm, most màr nem kell eltitkolnod az igazsàgot. Hàt azt hitted, vak vagyok? Akkor mièrt jöttèl fel minden lehetsèges ürüggyel a szobàmba? Hàt azt hiszed, nem tudtam, mit szeretnèl valòjàban?
Chanmina egyre hàtràlt. Beleütközött egy szèkbe, megütötte a bokàjàt, de nem is vette èszre.
- Eszembe se jutott, hogy ìgy sül el a dolog.
- Most màr semmi sem szàmìt - mondta rekedten Gakuto. - Csak a jelen a fontos. Tudom, hogy egy kicsit hirtelen jött neked, de a szerelem nèha ilyen. Ùgy elsodor, mint a hurrikàn. Mondd ki, Chanmina. Mondd, hogy hozzàm jössz, szerelmem!
Chanmina halk, riadt kiàltàst hallatott ès kimenekült. A folyosòn beleakadt egy kerekes kiskocsiba, amely meglòdult ès a falhoz csapòdott. Chanmina nem bìrta kivàrni a liftet, ùgy rohant le a lèpcsőn, hogy majdnem legurult.
Nèhàny perccel kèsőbb, amikor Hyunah bedugta az orràt, Gakuto csöndesen nevetgèlt magàban. A fèrfi egy szòt sem szòlt, csak hüvelykujjàval bökött felfelè, jelezve, hogy minden okè.
A kèmia tanàr:
Jung Ji Hoon (Rain)
Oràkulum sportszerkesztője:
No Yoonho (Ayno)
/VAV/
YOU ARE READING
When Love Dies •Chanbaek• ✔
RomanceHetero ès yaoi. Lawrennel egy ùjabb közös ìràsunk. 😊 A Park ikrek bàtyja, Chanyeol teljesen össze van törve. Ùgy tűnik, hogy Byun Baekhyun, a baràtja màr nem akar vele jàrni. Lemondja a randikat, sose hìvja vissza telefonon. Chanyeol nem èrti, mitő...