- Valami furcsa dolog törtènik - kezdte Hyunah, amikor a büfèben letette tàlcàjàt E'Dwan mellè.
E'Dwan felnèzett hamburgerevès közben. Lenyelte a falatot ès azt mondta:
- Ez ùgy hangzik, mint egy krimi első mondata. Van valami nyom, kedves Sherlock? - kèrdezte vidàman csillogò szemmel.
- Jaj, E'Dwan, komolyan mondom - vàlaszolt Hyunah ès leült, de önkèntelenül is elmosolyodott. E'Dwan örökkè bolondozik. Többek között a humorèrzèkèèrt szereti, na meg a hullàmos, barna hajàèrt ès ragyogò mosolyàèrt, amelyben kivillan összes, hòfehèr, egèszsèges foga. - Ez a ChanBaek-ügy. Chanyeol nekem azt mondta, hogy Baekhyun akart szakìtani vele, de ahogy Baekhyun viselkedik, pont fordìtva hinnè az ember. Egyszerűen tudom, hogy mèg mindig szereti Chanyeolt. Èrezni rajta, pedig egy szòval sem utal rà.
- Tùlsàgosan jò a szimatod - mondta E'Dwan ès megcsippentette az orra hegyèt. Aztàn elkomolyodott. - De tudom, mire gondolsz. Együtt tanulunk Baekhyunnal, de nem ùgy nèz ki, mint akit nagyon leköt a tanulàs.
- Honnan tudod?
- Ahogy elmentem mellette, vèletlenül lenèztem ès meglàttam, hogy a könyvborìtòja alatt Chanyeol fènykèpe van, azt nèzi. Egèsz meghatòdtam. Olyan fura volt. Valami különös volt a tekintetèben. Nehèz szavakat talàlni rà. Valahogy ùgy nèzte, mintha Chanyeol meghalt volna, vagy mi a szösz. Hülyesèg, nem? - fejezte be E'Dwan halkan.
Hyunah megràzta a fejèt.
- Nem hülyesèg. Èn is ìgy èreztem. E'Dwan, szerinted mi törtènik tulajdonkèppen? Tudom, hogy semmi közöm hozzà, de akàrhogy is, engem is èrint. Vègül is Chanyeol a bàtyàm ès Baekhyunt is kedvelem. Nem stimmel, hogy szakìtottak, ha egyszer szeretik egymàst.
- Teljesen igazad van - helyeselt E'Dwan. - De mit tehetnènk mi? Egèsz biztos nem tetszene nekik, ha megpròbàlnànk beleütni az orrunkat.
- Attòl tartok, hogy Chanmina màr meg is tette - sòhajtott fel Hyunah. - Màr össze is hozta Chanyeolt Mireivel.
E'Dwan elejtette a villàt.
- Mirei Touyamaval? Ezt nem gondolhatod komolyan! Szegèny Chanyeol! Figyelmeztesd, hogy vigyàzzon, mit beszèl, ha Mirei is hallja. Kis szerencsèvel a ràdiòbòl hallhatja vissza.
- Nem hiszem, hogy Chanyeol tènyleg szereti Mireit. Talàn csak azèrt kezdett vele jàrni, hogy fèltèkenyè tegye Baekhyunt. - Hyunah nyugtalanul turkàlt az ètelèben. Nagyon remèlte ugyanis, hogy Chanyeol nem esett bele Mireibe.
- Pròbàltàl Chanyeollal beszèlni? - kèrdezte E'Dwan.
Hyunah bòlintott.
- Azt hiszi, hogy Baekhyunak ùj fiùja van, de èn nem vagyok benne olyan biztos. Ha lenne valakije, nem lenne ilyen szomorù.
- Igazad van, èn sem hiszem. Valahogy Baekhyunt csak Chanyeollal tudom elkèpzelni. Olyan jòl összeillettek.
- Pont mint mi. - Hyunah kivett a tànyèrjàbòl egy szàl krumplit ès E'Dwan szàjàba adta, aztàn hangosan kacagva kapta el a kezèt, amikor E'Dwan az ujjàt kezdte harapdàlni.
E'Dwan felnevetett.
- Bele kell nyugodnod. Àmbàr senki se olyan tökèletes, mint mi. Ha mèg egy kicsit jobban odalennènk egymàsèrt, ki kellene hìvni a kis fehèrköpenyeseket a vigyorgòbòl.
- Milyen romantikus vagy, E'Dwan!
E'Dwan egy gyors csòkot nyomott az ajkàra. Hyunahnak nagyon ìzlett a fiù szàjànak èdes ès sòs ìze. Elborìtotta a melegsèg. Nem szàmìt, hànyadszor csòkolja meg, a hatàs nem vàltozik. Pont olyan, mint először. Talàn ezèrt is izgatja annyira Chanyeol ügye Baekhyunnal. Ő igazàn tudja, milyen az, ha az ember igazàn szeret valakit. Elviselhetetlen lenne, ha elveszìtenè E'Dwant.
- Talàn Baekhyunnal kellene beszèlned - javasolta E'Dwan. - Talàn valami olyan gondja van, amit szègyell elmondani Chanyeolnak.
- Màr gondoltam rà èn is. Ma is pròbàltam vele beszèlgetni, de egy szòval sem utalt Chanyeolra. Különben is, nem vagyok vele olyan közeli ismeretsègben. Nem szeretnèm, ha azt hinnè, hogy a bàtyàmnak kèmkedek.
- Nem hiszem, hogy azt gondolnà. Mondd meg neki az igazsàgot, hogy csak segìteni szeretnèl, mert mindkettőjükön làtod, mennyire szerencsètlenek. Mièrt ne hinne neked? Rajtad mindenki làthatja, hogy nem szoktàl hazudozni.
- Ugye egy picikèt sem vagy elfogult?
- Èn, nem lètezik! - vigyorgott E'Dwan ès bekapta a hamburger maradèkàt. - Akàrhogy is nèzzük, szerintem minèl
gyorsabban kellene lèpni, mielőtt Mirei mèg jobban belemèlyeszti Chanyeolba a karmait.
Hyunah felnyögött. E'Dwannak igaza van. De mit csinàl majd, ha Baekhyunnak nem lesz bizalma hozzà? Semmit, abszolùt semmit sem tehet. Csak tàvolròl nèzheti vègig, amint Baekhyun ès Chanyeol tönkreteszik egymàst ès sajàt èletüket.
Borzasztò kilàtàsok.
YOU ARE READING
When Love Dies •Chanbaek• ✔
RomanceHetero ès yaoi. Lawrennel egy ùjabb közös ìràsunk. 😊 A Park ikrek bàtyja, Chanyeol teljesen össze van törve. Ùgy tűnik, hogy Byun Baekhyun, a baràtja màr nem akar vele jàrni. Lemondja a randikat, sose hìvja vissza telefonon. Chanyeol nem èrti, mitő...