- Majd megnèzhettek a tèvèben - csiripelt Chanmina a telefonba. - Klassz voltam, mèg Gakuto is azt mondta.
Hyunah elmosolyodott.
Nos, legalàbb szerènysèggel nem vàdolhatnak.
Chanmina azonnal telefonàlt a kòrhàzba, amint hazaèrt a vele kèszìtett műsor adàsànak felvètelèről. A beszèlgetès egy pàr hètig nem kerül mèg műsorba, de Chanmina màris hìres embernek èrezte magàt.
Hyunah ajnàlta, hogy nem lehetett ott a felvètelen, de megìgèrte, hogy helyettesìt egy szabadsàgon lèvő ìrnokot. Különben is, hamarosan megnèzheti Chanminàt, a kèpernyő dicsfènyèben.
- Nem is örülsz, Hyu? - kèrdezte Chanmina sèrtődötten. - Vègül is, ha èn hìres ember leszek, rengetegen fognak tőled autogramot kèrni. Azt hiszik majd, hogy te vagy Chanmina - kuncogott.
- Màr alig vàrom. Komolyan, Mina, igenis, nagyon örülök. Meg is èrdemelted, azok utàn, amin keresztülmentèl, hogy felhìvjad magadra Gakuto figyelmèt. Bàr Gakutonak is kijàrna a "Nagy bìborszìv" rend.
- Ha, ha, ha - mondta fanyarul Chanmina, de semmi sem ronthatta el jòkedvèt. Mèg jò nèhàny percig mesèlte a felvètel rèszleteit, amìg Hyunah vègre letehette a kagylòt ès folytathatta a munkàjàt.
Hyunah az òràjàra pillantott. Màr fèl öt. Ma van a nagy buli, Zëhina Morrow bulija. Csak nyolckor kezdődik, de hatig tart a munkaideje, aztàn pedig Camrin Price-val kell korrepetàlni. Ràadàsul Chanminàval együtt kocsival kell a bulira minnie, mert a testvère koràn akart odaèrni, hogy elsőkènt mutatkozhasson be Shane Morrownak, Zëhina bàtyjànak. A dolgok ilyen àllàsa mellett Hyunah örülhet, ha a kòrhàzi egyenruhàjàt lesz ideje levetni.
Aznap dèlutàn esett ès az èg borùs volt, amikor Hyunah kilèpett a kòrhàzbòl. Mialatt a kocsi felè ment a parkolòban, gondolatai egyre Baekhyun ès Chanyeol felè kòboroltak. Örült, hogy ìgy sült el vègül. Baekhyun ès Chanyeol most közelebb volt egymàshoz, mint bàrmikor azelőtt. Minden szabad percüket együtt töltöttèk, ès a minap vallotta be Baekhyun Hyunahnak, hogy jobban bìzik a szerelmükben, mint bàrmikor valaha. Ha Chanyeol szereti, mindennel szembe tud nèzni, mèg a halàlal is.
Hyunah tudta, hogy Chanyeolnak nagyon nehèz lesz, ha màr Baekhyun nem lesz, de azt is pontosan èrezte, hogy jòl tette, hogy megszegte az ìgèretèt. Chanyeol ìgy mèg a vesztesèget is könnyebben fogja elviselni.
Hyunah annyira el volt merülve gondolataiban, hogy nem is vette èszre, hogy valaki - egy magas, izmos, fehèr köpenyes alak - követi. Gumitalpù cipője nem csapott semmi zajt, csak nèhàny lèpèssel lemaradva követte Hyunaht. Gondosan kikerülte a tòcsàkat ès kèszen volt, hogy egy autò mögè bùjjon, ha Hyunah meg talàl fordulni.
Hyunah a kis piros Fiat felè tartott, amely egy eddig soha nem làtott acèlszürke Chevy minibusz mellett àllt. Meggyorsìtotta a lèpteit, ès beletùrt a tàskàjàba, hogy előkotorja a kulcsait. Valami zajt hallott a hàta mögött, ès egy pillanatra rossz èrzèse tàmadt. À, semmi, nyugtatta magàt. De azèrt gyorsan körbepillantott, hogy hàtha vannak arra màsok is, egy nővèr vagy egy orvos, aki most fejezte be a munkàt, vagy egy csalàd, aki làtogatni jött a beteg rokonàt, de sehol senki. A parkolò nèptelen volt.
Hidegre fordult. Fùjt a szèl, megzörgette a parkolò kerìtèsèül szolgàlò borostyànbokrokat. Hyunah összehùzta magàn a sàlat ès kinyùjtotta a kezèt, hogy kinyissa az autòt.
Becsùszott a kormàny mögè ès màr rà is adta a gyùjtàst, amikor meghallotta, hogy valaki kopogtat az ablakon. Meghökkenve nèzett fel. Sötèt szemek fùròdtak tekintetèbe. Meglòdult a szìve.
Aztàn meglàtta, hogy csak Jong Up az.
Hyunah egy kicsit letekerte az ablakot.
- Hellò - mondta mosolyogva, hogy ne làssa rajta, milyen ideges. - Elfelejtettem valamit?
- Aha - Jong Up nehezen szòlalt meg, hangja olyan rekedt volt, mintha napok òta nem beszèlt volna senkivel. - Mrs. Willoughby kèret. Azt ... azt mondta, hogy fontos.
Hyunah zavarba jött. Hiszen alig nèhàny perce, hogy beszèlt Mrs. Willoughbyval. Mièrt nem akkor szòlt? Ùgy làtszik, most derült ki valami. Megvonta a vàllàt ès kiszàllt az autòbòl.
Ebben a pillanatban Jong Up hozzàugrott ès a szàjàra szorìtotta a kezèt, hogy ne tudjon sikìtani. Hyunahbòl elemi erővel tört fel a pànik. Kemènyen harcolt, rùgkapàlt, hànykolòdott, de mindhiàba. Jong Up acèlkemènysègű szorìtàsa nem engedett, keze szorosan tapadt a szàjàra. Hyunah csak annyit èrt el, hogy beleharapott a sajàt szàjàba. Szemèbe könnyek gyűltek, ahogy megèrezte a vère ìzèt.
- Sajnàlom, Hyunah - hallatszott Jong Up csikorgò hangja a füle mellett. - Megìgèrtem, hogy nem bàntlak. Csak szeretnèk veled lenni. Csak mi ketten. Örökre.
Örökre? Mit akar ez?
Hyunah felkiàltott, de hangjàt elfojtotta a fèrfi tenyerènek szorìtàsa. Nagy, fènyes pontok ùsztak a szemei előtt. Màr nem küzdött olyan energiàval. Tùl erős volt neki a pasas. Nem tudja legyőzni. Jong Up az egyik karjàval elengedte, amikor a zsebèbe nyùlt. Mielőtt Hyunah kiszabadìthatta volna magàt, egy làgy, nedves anyagot nyomott az orràra. Elborìtotta az èmelyìtő, èdes szag. Kloroform! Igyekezett nem belèlegezni, de minden hiàba. Hullàmokban öntötte el a szèdülès. Karja, làba egyre jobban elnehezült.
Egy pillanat mùlva Jong Up màr a Chevy minibusz felè vonszolta. A felhőkènt ràtelepedő kàbulatban Hyunah kattanàst hallott, majd kinyìlt a hàtsò ajtò. Jong Up karjaiba emelte az ernyedt testet ès òvatosan letette a hàtul kiterìtett matracra. Gondosan kisimìtotta az Hyunah homlokàba hullò engedetlen hajfürtöt. Aztàn becsapòdott az ajtò ès Hyunah hallotta, hogy Jong Up előremegy a vezetőülèshez.
Kelj fel! ... meg kell lèpni, gondolta Hyunah, akinek agya mèg kèpes volt vèszjelzèseket küldeni.
De olyan fàradt volt! Szörnyen szèdült, se keze, se làba nem engedelmeskedett, hiàba pròbàlta mozgatni őket. Amikor kinyitotta a szàjàt, hogy sikoltson, csak halk nyöszörgès jött ki rajta. Olyan volt, mint egy rossz àlom.
Hova visz Jong Up? - töprengett Hyunah, amikor meghallotta a beindulò motor hangjàt.
Aztàn minden elsötètült. Hyunahnak az volt az utolsò gondolata, mielőtt elveszìtette volna az eszmèletèt, hogy ez nem àlom volt, hanem sajnos a valòsàg.Edridi & Lawren 😚
YOU ARE READING
When Love Dies •Chanbaek• ✔
RomanceHetero ès yaoi. Lawrennel egy ùjabb közös ìràsunk. 😊 A Park ikrek bàtyja, Chanyeol teljesen össze van törve. Ùgy tűnik, hogy Byun Baekhyun, a baràtja màr nem akar vele jàrni. Lemondja a randikat, sose hìvja vissza telefonon. Chanyeol nem èrti, mitő...