- Hellò, sziasztok! Szia, Chanyeol, igazàn örülök, hogy el tudtàl jönni - üdvözölte őket Mirei az ajtòban. A haditervnek megfelelően harsàny hawaii mintàs, nyakba kötős felsőrèszű ruha volt rajta. Ruha hàtulja mèlyen ki volt vàgva. Fekete vàllig èrő hajàt fèloldalas lòfarokba fogta össze.
Chanyeol amint meglàtta Mireit, rögtön meg is bànta, hogy eljött. Nem, nem lett volna szabad eljönnie. Nem lett volna szabad hagynia, hogy Chanmina ràbeszèlje. Minden erejèt össze kellett szednie, hogy ne kövesse ösztöneit ès ne rohanjon el a legközelebbi telefonhoz, hogy felhìvja Baekhyunt.
Vajon most mit csinàl? Kivel van?
Ingerültsèg dobolt a halàntèkàn ès elöntötte az izzò düh, amikor arra gondolt, hogy Baekhyun talàn màssal van. Egèsz hèten pròbàlta meggyűlölni a fiùt, de eredmèny nélkül. Ahànyszor maga elè kèpzelte szőke hajàt, vèkony termetèt, òriàsi, fekete szemèt, mindannyiszor szerette volna karjaiba kapni, hogy ő szeresse ès oltalmazza. Ő maga mondta. Mèg is volt valami benne - ès egyre ez jut eszèbe - amitől elfacsarodik a szìve, ahànyszor csak visszagondol a szakìtàsuk estèjère. Mintha mègis szeretnè. Mintha az, amit mondott, jobban bàntotta volna őt magàt, mint Chanyeolt.
Chanyeol arra gondolt, hogy talàn az egèszet csak ő kèpzeli a jelenetbe, mert annyira szeretnè, hogy igaz legyen. Bensejèben nem tudja elfogadni, hogy a fiù ìgy adja ki az ùtjàt. A szerelem nem èr vèget parancsszòra, vagy mintha a csapot zàrnà el az ember. Legalàbbis Chanyeolt illeti.
Először nem làtott dühèben, annyira haragudott Baekhyunra, de aztàn eszèbe jutottak a szèp emlèkek, milyen sokat voltak együtt boldogok! Baekhyun jelenlète az èletèben olyan volt, mint a nap, a hold ès a csillagok összes fènye.
- Ùgy làtom, mi vagyunk a legelsők - szòlalt meg Chanmina, amikor körülnèzett az üres nappaliban. Mèg csak egy pàr èrkezett. Chanmina odaintett Daenerys Fowlernak, aki a dìvànyon ült ès a fiùjàval beszèlgetett. Chanmina nem ismerte a sràcot.
- Hàt izè - pirult el Mirei - egy csomòan telefonàltak ès lemondtàk.
- Ne aggòdj, Mirei - biztatta Chanmina. - Szerintem ìgy mèg jobb is. Nem szerettem a nagy felfordulàst. Meg a szörnyű zajt! Ìgy sokkal meghittebb - fordult a partnerèhez, Taichi Mukaihoz, a csinos futballistàhoz. - Nem igaz, Taichi?
- Aha - vigyorgott a fiù, ès fèl kèzzel àtkarolta a derekàt. - Szeretem a meghitt bulikat. Minèl meghittebb, annàl jobb.
Chanyeol pislogott egyet, amikor Chanmina puszit nyomott Taichi odatolt kèpère. Chanminànak valòszìnűleg fogalma sincs, mi az az igazi szerelem, gondolta. Meg sem èrtenè, mit èrzett ő Baekhyun irànt. Ùgy szeretni valakit, hogy el sem akarjuk kèpzelni nèlküle az èletünket.
- Hol van Hyu ès E'Dwan? - kèrdezte Mirei, akin màr làtszott az idegessèg.
Chanmina megvonta a vàllàt.
- Nem tudtak eljönni. E'Dwannak koncertjegye volt. - Nem akarta bevallani az igazsàgot, hogy Hyunah kerek perec visszautasìtotta, hogy rèszt vegyen a Chanyeol elleni merènyletben.
- Nem is tudtam, hogy koncert van - szòlt közbe Daenerys. - Melyik banda jàtszik?
- Nem hiszem, hogy hallottàl màr volna ròluk - bizonytalankodott Chanmina. Legszìvesebben belerùgott volna Daenerysbe.
Daenerys felnevetett, megràzta a fejèt, ès göndör vörös haja vègigomlott a vàllàn. - Hidd el, Chanmina, az az együttes, amelyikről èn nem hallottam, az nem is lètezik!
Fowlerèk olyan gazdagok voltak, hogy Daenerysnek külön beèpìtett hifije volt a hàlòszobàjàban, lemezgyűjtemènye pedig faltòl falig èrt.
Chanminàn vègigàradt a forròsàg.
- Mert ez egy klasszikus zenekar - nyögte ki vègül. - Tudod, mennyire rajong Hyu a magasröptű dolgokèrt.
- A klasszikus zene csak arra jò, hogy elaludjak tőle - ràncolta az orràt Daenerys.
Partnere, egy lenyalt, csokolàdè barna hajù, ördögien villogò szemű sràc, közbeszòlt.
- Ma nincs alvàs, Dae. Màs terveim vannak.
- Jaj, Jim - kuncogott Daenerys ès megjàtszotta, hogy nagyon megsèrtődött, de azèrt nem hùzòdott odèbb, amikor a fiù àtkarolta a vàllàt ès magàhoz hùzta egy csòkra.
- Ha màr nagy terveknèl tartunk - szòlt közbe Mirei - megtudtam, hogy lesz egy buli, amiről szerintem egyikőtök sem akar lemaradni.
Chanmina elkomorult. Àltalàban jòval előre tudomàst szerez minden fontos buliròl, nem kell a meghìvòra vàrnia.
- Ki rendezi?
- Zëhina Morrow. Tudod, az az ùj làny, akinek a csalàdja a Godfrey-hàzba költözik. Mèg nem talàlkoztam vele, de anya megismerkedett az ő mamàjàval, innen hallottam ròla. Azèrt rendezik, hogy Zëhina mindenkivel megismerkedhessen. Az egèsz osztàlyt meghìvja. Nagy felhajtàst csapnak, azt hiszem, òriàsi esemèny lesz. Kèpzelem, ki akar tenni magàèrt. Mindig az első benyomàs a döntő.
- Hű! - Chanmina mogyorò barna szeme csak ùgy ragyogott a lelkesedèstől. - Alig vàrom!
- Mintha azt mondtad volna, hogy nem szereted a nagy tömeget a bulikon - cikizte Taichi.
Chanmina elpirult ès bűntudatos pillantàst vetett Mireire, aki sötèt tekintettel hallgatta. Kivètelesen Chanmina sem tudta, mit mondjon.
Mirei kiment a konyhàba ès hatos csomagolàsù dobozos sörrel került elő.
- Nincsenek itthon a szüleim - magyaràzta fèlènk mosollyal.
Chanyeol a fejèt ràzta, amikor Mirei felkìnàlta az italt. Semmi kedve nem volt inni. Sőt mi több, beszèlgetni sem volt kedve. Egyedül ès kizàròlag Baekhyunnal szeretett volna lenni. Idegesen, egy krumplidarabkàt csipkedve lerogyott a dìvànyra.
- Chanyeol, ne lègy màr olyan, legalàbb a mi kedvünket ne rotsd el! - kiàltott neki oda Chanmina, amikor Mirei egy lemezt tett a lejàtszò korongjàra.
A szobàt betöltötte a beat lüktető dübörgèse. Chanmina ès Taichi egymàs derekàt àtkarolva hurrikànkènt örvènylettek vègig a szobàn. Aztàn eltűntek az ajtòn tùl ès Chanyeolhoz behallatszott nevetèsük a sötèt teraszròl. Nèhàny perc mùlva Daenerys ès partnere is utànuk ment.
Mirei Chanyeol mellè kuporodott a dìvànyra. Ledobta a szandàljàt, làbàt maga alà hùzta. Nem sokat hùzta az időt, egyből a lènyegre tèrt.
- Hallottam, hogy Baekhyun ès te szakìtottatok - mondta. - Milyen kàr, Baekhyun igazàn kedves fiù. - Hangja nem volt valami őszinte.
Chanyeol akarata ellenère megkèrdezte.
- Mennyire ismered Baekhyunt? Izè, ùgy gondoltam, hogy talàn kèt szòt sem vàltottatok egymàssal.
Azon nyomban megharagudott magàra. Mièrt törődik vele, hogy baràtkozott-e a làny a fiùval vagy sem? Mindennek vège Baekhyun ès őközte. A fiù elèg vilàgosan a tudomàsàra hozta. Akkor meg minek gyötri magàt?
- Nem ismerem valami jòl - vallotta be Mirei. - Baekhyun olyan, szòval olyan visszahùzòdò.
Chanyeolnak eszèbe jutott, hogy Hyunah azt mondta neki, hogy Baekhyun azèrt sem akart vele tùl bizalmas viszonyba kerülni. Baekhyunnak èppen elèg baja volt egy pletykazsàk nèlkül is. Ìgy is tùl sok törtènet keringett a csalàdjukròl a vàrosban.
- Most legalàbb - folytatta Mirei - nem kell azzal törődnöd, mit èrez, ha szòba kerül. Chanmina azt mondta nekem, hogy a te ötleted volt a szakìtàs, de amint làtom, Baekhyun gyorsan magàhoz tèrt.
- Hàt ezt meg hogy èrted? - kèrdezte Chanyeol lassan. Valami dübörgött a fülèben, a szàja kiszàradt, alig tudott nyelni.
- Ùgy hallottam, hogy Baekhyunnak ùj partnere van - vàlaszolt Mirei bizalmas suttogàsra fogva hangjàt.
Chanyeol csak nehezen tudta fegyelmezni hàborgò èrzèseit.
- Igen? Valaki az iskolàbòl?
- Nem hiszem. Miso nem ismeri. Tőle hallottam, Kim Misotòl. Azt mondta Miso, hogy nèhàny napja a gyògyszertàrban làtta Baekhyunt ès a fiùjàt. Miso szerint Baekhyun teljesen bele volt bùjva a pasasba.
Chanyeol ültèben megdermedt.
- Na igen. Semmi közöm hozzà, mit csinàl. Màr nem jàrunk együtt.
- Èn is ezt mondtam Misonak.
- Baekhyun azzal randizik, akivel akar.
- Tökèletesen egyetèrtek veled, Chanyeol - turbèkolt Mirei.
- Ùgy èrtem, ha nincs jobb dolga, mint nyilvànosan nyalni-falni a fiùjàt, fütyülök rà.
- Hàt persze, hogy fütyülsz, Chanyeol, de mièrt vagy olyan ingerült?
- Nem vagyok ingerült - harsogta Chanyeol. Hirtelen elkapta Mirei csuklòjàt ès felràntotta. - Tàncoljunk. Tàncolni akarok. - A fene egye meg Baekhyunt - gondolta, de szemèt tovàbb ègettèk a visszatartott könnyek.
Mirei elmosolyodott, mint aki àlmodik.
- Hàt persze, Chanyeol, amit csak akarsz.
A lemezlejàtszò egy làgy, èrzelmes szàmba kezdett. Chanyeol, mint egy robot ölelte Mirei derekàt, aki elègedett sòhajjal tapadt hozzà. Chanyeol becsukta a szemèt ès azt kèpzelte, hogy Baekhyunt tartja. Baekhyun meleg teste simul az övèhez, az ő ujjai tàncolnak a tarkòjàn.
Hagyd abba! - parancsolta magànak. Ùgy csinàlsz, mint egy idiòta! Minden valòszìnűsèg szerint e pillanatban az a màsik pasas öleli àt Baekhyunt, az csòkolja, az mondja neki, mennyire szereti.
Chanyeol vàratlanul lehajolt ès vadul megcsòkolta Mireit. De semmit sem èrzett. Belül jèghideg maradt. Hideg ès halott.
Mirei bàtorìtòan mèg közelebb törleszkedett.
- Ò, Chanyeol, azt hiszem, ez lesz èletem legjobb bulija.
Chanmina szàja fülig èrt, amikor bezuhant Hyunah àgyàba. Màr hajnali egy is elmùlt, most jött haza Mirei bulijàròl.
- Nem akarok dicsekedni, de megmondtam neked előre. Nem is kellett olyan sokat biztatni Chanyeolt. Teljesen bele van esve Mireibe.
Hyunah felült ès pislogott egyet. Èpp akkor szundìtott el, amikor Chanmina becsörtetett.
- Nem hiszem el.
- Kèrdezd meg Daeneryst. Ő is ott volt. Làtta, hogy viselkedik Chanyeol - mosolygott Chanmina, ès nekilàtott, hogy lehùzza a harisnyanadràgjàt. - Azt hiszem, ezentùl nem kell aggòdnunk, hogy Chanyeol halàlra bùsulja magàt Baekhyun elvesztèse fölött. Talàn màr a nevère sem emlèkszik.
Hyunah mèg mindig nem tudta elhinni. Mièrt vàltoztatta volna meg Chanyeol ilyen gyorsan a vèlemènyèt Mireiről? Ahogy ő Chanminàt ès a piszkos trükkjeit ismeri, bàrmi megtörtènhetett.
- Szerinted komoly? - kèrdezte.
Chanmina mosolya felragyogott.
- Remèlem. Chanyeol nem is jött velem haza. E pillanatban biztos valami jò kis meghitt helyen lehet Mireivel.
- Jaj, Hyu, ez nem lehet igaz. Mirei nem illik Chanyeolhoz.
- Mièrt, mi bajod Mireivel? - csattant fel Chanmina. - Csinos, nèpszerű - mèg a biztatòcsapatban is benne van.
- Na igen. Ha benne van a biztatòcsapatban, akkor ő az ideàlis - jegyezte meg Hyunah szàrazon.
- Ki mondta, hogy tökèletes. A fiùknak az kell, hogy az ember jòkedvű legyen. Chanyeol meg is èrdemli, hogy vègre egy kis vidàmsàg is legyen körülötte azok utàn, hogy olyan sokàig jàrt azzal a nebàncsviràg Byun fiùval.
Hyunah sòhajtva dőlt vissza a pàrnàjàra.
- Csak abban bìzom, hogy Chanyeol tudja, mit csinàl.
Majdnem kèt òra lett, mire Chanyeol hazaèrt. Mireivel elmentek egy pizzàra, aztàn Mirei azt akarta, hogy kocsikàzzanak egy kicsit. Chanyeolnak az volt az èrzèse, hogy nem annyira az együttlèt fontos a lànynak, hanem az, hogy orszàg-vilàg làssa őket.
Chanyeol fàradt volt, de tudta, hogy nem fog tudni aludni. Kiment a konyhàba. Talàn egy csèsze forrò kakaò jòt tesz.
Igazàn mindent megpròbàlt, hogy jòl èrezze magàt, de minden hiàba, gondolta, amìg előszedte a kakaòprt. Minèl inkàbb megprobàlta elfelejteni Baekhyunt, annàl rosszabb lett a helyzet. Àllandòan Baekhyunon jàrt az esze. Ugyanùgy nem tudta elfelejteni, mint ahogy lèlegezni sem felejt el az ember.
Amikor Chanyeol a kakaòt melegìtette, Mr. Park lèpett be fürdőköpenyben.
- Valami zörgèst hallottam idelentről - mondta. - Hè, nekem is jut?
- Persze, apa - nèzett fel Chanyeol.
- Emlèkszem, amikor kicsi voltàl, anyàd mindig meleg kakaòval vigasztalt meg.
Chanyeol halvàny mosolyt erőltetett az arcàra.
- Azt hiszem, akkoriban nem voltak ilyen komoly problèmàim.
Mr. Park a fia vàllàra tette a kezèt.
- Akarsz beszèlni ròla?
Chanyeolt àtjàrta az apja irànti szeretet melegsège. Hasonlìtottak egymàsra, de sokkal fontosabb volt, hogy volt köztük egy belső kapocs. De Chanyeol biztos volt benne, hogy ebben az esetben mèg az apja sem tud segìteni rajta.
Chanyeol megvonta a vàllàt ès kitöltötte a kakaòt.
- Nincs mit elmondani. Baekhyun szakìtani akar. Ilyen egyszerű.
- Hidd el, tudom, milyen pocsèkul èrzed magad.
Chanyeol nagyot nyelt, nem tudott megszòlalni.
Torkàban hatalmas gombòc ült.
- Majd összeszedem magam. Csak azt hiszem, kell hozzà egy kis idő, apa - nyögte ki vègül.
Mr. Park elvette fia kinyùjtott kezèből a csèszèt ès leült, hogy megigya a kakaòt. - Milyen volt a ma esti buli?
- Ha finoman akarok fogalmazni, nem egèszen ìgy kèpzeltem el - mosolyodott el Chanyeol bànatosan.
Agyàban mint a mèhek döngtek Mirei szavai. Baekhyunnak ùj fiùja van! Mintha kèst döftek volna a szìvèbe minden mondat vègèn.
Apja együttèrzően bòlintott.
- Azt hiszem, tudom miről van szò. Csak egyet akarok mondani. Tudom, hogy a hùgod jòt akar, de ne hagyd, hogy olyanba ràngasson bele, amire mèg nem vagy felkèszülve. Okè?
- Okè, apa.
Nem lett volna èrtelme elmondani, mit is èrez. Maga is alig igazodik ki sajàt magàn. Mi a különbsèg, ha randizik Mireivel, vagy ha nem? Mindegy, mit csinàl. Sose fogja elfelejteni Baekhyunt!
YOU ARE READING
When Love Dies •Chanbaek• ✔
RomanceHetero ès yaoi. Lawrennel egy ùjabb közös ìràsunk. 😊 A Park ikrek bàtyja, Chanyeol teljesen össze van törve. Ùgy tűnik, hogy Byun Baekhyun, a baràtja màr nem akar vele jàrni. Lemondja a randikat, sose hìvja vissza telefonon. Chanyeol nem èrti, mitő...