🎂🎂🎂

342 30 1
                                    

Ta oslava proběhla v klidu, na to že to bylo s mou rodinou...
Kromě toho klíče jsem dostal i knihy, oblečení a od Chris sérii fotek z našeho dětství.
Bylo již pozdě v noci, když se všichni odebrali ke spánku.
Mě osobně se ale spát nechtělo.
Pochodoval jsem poklidně tam a zpátky po svém pokoji a tak různě přemýšlel.
Z mých myšlenek mě ale probudila obrovská rána, která přišla z balkónu.
Opatrně jsem odkryl záclonu a nakoukl ven.
Když jsem viděl, jak mi na balkóně stojí nějaký muž, hned jsem i ve svém sexy župánku, který mě zrovna moc nezakrýval, balkón otevřel.

,, Co tu chcete ?"
Najednou se na mě tajemný muž otočil a já si málem sedl.

,, Omlouvám se, že jsem přišel bez pozvání, snad jsem tě nevzbudil. Jsem Park SeongHwa." Uculil se. 

,, Jung WooYoung." Podal jsem mu s úsměvem svou ruku.

,, Pojď dovnitř." Odstoupil jsem ze dveří, aby mohl vejít.

,, Máš to tu moc hezké."

,, Díky, posaď se." Pokynul jsem k posteli. 

,, Ohhh omlouvám se, jsem nevhodně oblečený. Zajdu se převléct." Začervenal jsem se.

,, V pohodě. Nevadí mi to. Určitě je to pro tebe pohodlnější." Usmál se a za zápěstí mě stáhl vedle něj na postel.

,, No a když máš teda ty narozeniny, dovolil jsem si takovou drobnost..." Pousmál se a podal mi černou růži.

,, Je nádherná." Usmál jsem se a málem plakal.

,, To není všechno Youngie." Z kapsy uvnitř svého saka vytáhl malou černou krabičku.
Z té na mě vykoukl jingjang.
Půlka v té nejtemnější černé a půlka v tmavé karmínové. Začali mi téct slzičky radosti.

,, A až si budeš myslet, že je vhodný čas, připni mi na krk tu karmínovou polovinu." Usmál se a celý šperk si připl kolem krku.

,, Strašně moc děkuju, ani nevíš jak moc to pro mě znamená." Ustřel jsem si slzy.
Aby jste pochopili. Tyto jingjangy symbolizovaly silné pouto mezi těmi podsvěťany jenž je nosili.
Existují pouze tři.   

,, Vím že se ještě ani pořádně neznáme, ale jsem budoucí bůh smrti. Dokážu vycítit, když je osoba se špatnými a dobrými úmysly.
A ty ses mi jevil kladně, takže až si budeš myslet, že jsem toho hoden, připni mi jej prosím." Uvolil se.

,, Samozřejmě..... Můžu tě obejmout ?" Zeptal jsem se lehce ostýchavě.

,, Jistě." Usmál se a rozevřel svou náruč jen pro mě. Jak romantické.
Ihned jsem mu padl na hruď a hlavu si zabořil svou hlavu do jeho ramene.

,, Roztomilý a krásně voní." Přiložil svůj nos k mým, právě umytým, vlasům a já se začervenal.

,, Ale,kdopak se to tu červená." Potahal mě za tvář.

,, WooYoungu ?" Ozvala se z chodby máma.

,, Sakra." Zaklel jsem, když jsem slyšel jak chytá za kliku. Rychle jsem do své návštěvy žduchl a on zapadl pod postel.

,, Ano mami." Uculil jsem se.

,, Chtěla jsem ti ještě takhle sama říct, že tě mám moc ráda. A věřím že to tady povedeš ještě líp, než tvůj otec." 

,, Děkuju, ale tohle neříkej, co by na to řekl táta...." Položila mi prst na rty.

,, I tvůj otec věří v ještě lepší zítřky." Usmála se.

,, Miluju tě Youngie, a nikdy nezapomínej věřit v lepší zítřky."

,, Nikdy nepřestanu. Dobrou noc mami." Políbil jsem ji na tvář.

,, Dobrou noc." Usmála se a zavřela dveře.

,, Omlouvám se, to byla máma. Jsi v pohodě ?" Pomohl jsem mu zpátky na postel.

,, Jo v pohodě." Ukázal mi své ostré bílé zoubky a já se musel blaženě usmát.

,, Máš krásný zuby."

,, Ale nerozplývej se tak." Zasmál se. On to ještě neví. Asi bych mu to měl říct....

,, SeongHwa já ti musím něco říct.... Já jsem gay. Určitě se ti teď zhnusím a už mě nikdy nebudeš chtít vidět a-" Umlčel mě jeho prst na mých rtech s jeho blaženým úsměvem.

,, Pšš, nebo tě budu muset umlčet jinak." Viděl jsem ten úšklebek a začalo mi to docházet.

,, Takže, ty jsi jako já ?"

,, Ano. Nedělej z toho vědu, každý jsme nějaký a my dva jsme hold teplý, no a co ? O mě to rodina ví a nikdy mi nic neřekli. Neříkám že to tak je ve všech rodinách, ale-"
Tentokrát jsem to byl já, kdo něco udělal....

,, Moc mluvíš a já už to nevydržím.... Nikdy se mi nic takového nedělo ale já prostě musím-"

,, Jen dělej to co si myslíš, že je správné." V jeho očích projel ten plamen. Oh můj bože~
Položil jsem ho pod sebe a své rty přiložil ta ty jeho. Nádherný pocit.

,, Víš já se nikdy nelíbal..."

,, Jen dělej to co já." Prohrábl mi vlasy a naše rty spojil zpátky. Ovšem teď s nimi začal pohybovat. Opakoval jsem jeho pohyby a plazil se po něm čím dál víc.
Jeho ruce spočinuly na mém krásném pozadí a zmáčkly jej. Vypíkl jsem načež se on zasmál.
Tak počkat já mám furt jen ten župan...
Ten mini župan !

,, Klid Youngie. Ten tvůj župánek mi vyhovuje." Řekl když vytáhl svůj jazyk z mé pusy.

,, Už jsem unavený." Zakňučel jsem.

,, Tak si lehni lehni a spi, jestli teda nechceš abych letěl domů."

,, To v žádném případě." Chytil jsme jej za polorozepnutou košili a lehl si na jeho hrudník, krása."

,, Dobrou Youngie." Pohladil mě po vlasech.

,, Dobrou Seongie." Popřál jsem mu s úsměvem a políbením na čelist.


Omlouvám se za případné chyby...

Danielle 💕

Sons of the Gods  Kde žijí příběhy. Začni objevovat