👬

257 21 0
                                    

SeongHwa

Vzbudil jsem se již na slunečného rána. Škoda, zrovna dneska na slunko nemám náladu. Jediné mé slunce a zdroj života ležel vedle mě.

A jelikož vypadal tak sladce a nezdálo se, že by chtěl vstávat, rozhodl jsem se mu udělat snídani do postele.

Šel jsem tedy do zámecké kuchyně a poprosil postaršího kuchaře o pomoc s přípravou vaflí. Ten mi jak jinak než ochotně pomohl.
Když jsem měl vše nachystáno, složil jsem jídlo i s pitím na tác a vydal se do ložnice. Položil jsem tác na noční stolek a začal ho budit.

,, Youngie, zlatíčko moje vstávej."
Dostalo se mi jen zamručeni a otočení na bok. Políbil jsem ho na ucho a zašeptal.

,, Udělal jsem ti snídani." To jste měli vidět jal rychle se probudil.

,, No dobré ráno princezno." Usmál jsem se a podal mu tác na klín, když se posadil.

,, Vám také můj princi." Usmál se zase on a políbil mě.

,, Vypadá to skvěle. A taky tak chutná." Vykulil oči.

,, No přece bych ti nedal něco hnusného ne ?"

,, Jistě že ne." Usmál se.

,, A tady něco k pití." Usmál se jsem se a podal mu sklenku krve.

,, Děkuji zlato, bylo to vynikající."

,, Nicméně si myslím, že bych už měl raději domů. Dnes je shromáždění Bohů a následníků, budou tam všichni." Zaculil se mě nezbývalo nic jiného, než kývat.

Po tom co se WooYoung oblékl a rozloučili jsme se, vyletěl mým oknem zpět na hrad své rodiny.

WooYoung

,, Ták jak sis to užil ?" Ušklíbla se moje nejmladši sestra rozvalující se na mé posteli.

,, Málem jsi mi způsobila infarkt Christianno." Obořil jsem se na ní.   

,, A užil jsem si to moc, děkuju."

,, Jojo cítím to z tebe." Zamumlala.

,, Přestaň mě furt očichávat a zkoumat mojí sexuální aktivitu." Zavrčel jsem.
,, Teď si půjdu dát vanu a ty jdi k sobě."

Po té co jsem své tělo nechal vylézt z vody, jsem se osušil a oblékl, abych byl přípravený vyrazit.

A jak jsem čekal. O pár minut později pro mě přišel komorník, abych šel za otcem a my tak mohli vyrazit.

_______

A byli jsme zde. Velká zasedací síň bohů podsvětí. Přímo naproti mě s otcem jsem zahlédl svého milého, jak se na mě culí a nenápadně mu zamával. Vedle něj seděl jeho otec, bůh smrti Thanatos. Byl mohutný stejně jako všichni bohové zde. Jeho oblečení bylo celé černé a na velkém prstenu, jenž nosil na ruce, byla vyobrazena kosa smrti. Byl zde i bůh lásky Erós a jeho syn, Kang YeoSang se jmenuje. Bůh války Arés se svým synem, sice si ho pletu s jeho bratrem, ale myslím, že se jmenuje Song MinGi. Bylo tu opravdu dost mě známých tváří bohů a jejich prvorozených synů, ovšem byl zde jeden, kterého jsem neznal.

,, Otče, kdo je ten chlapec úplně napravo ?" Optal jsem se jej potichu.

,, To je syn boha moře, Choi JongHo." Odpověděl poměrně nezaujatě.

Tato sezení mě nikdy nebavila. Vždycky se projedná co musí a pak jdou všichni bohové jako největší kamarádi do krčmy pod našim hradem. I já sám jsem se přátelil s některými následníky, jak nám všichni říkali.
Jednání už bylo u konce a když se všichni tlačili ven z místnosti, nenápadně jsem chytil svého milence za ruku a zatáhl jej do zahrady, abych měl jistotu, že budeme sami.

,, Moc jsi mi chyběl." Usmál se a daroval mi polibek na rty.

,, Ale notak, neviděli jsme se sotva čtyři hodiny." Zasmál jsem se.

,, Cítím tady silnou lásku." Ozvalo se za námi. No kdo jiný než YeoSang ?

,, Ahojte." Uculil se na nás jakoby nic.
Jen jsme na něj vyděšeně koukali.
,, Nebojte já to nikomu neřeknu. Jsem následným bohem veškeré lásky, ne jen té heterosexuální."

,, Děkujeme." Přišel jsem k němu a objal jej.

,, Všimli jste si toho nového ? Toho syna od Poseidona ?"

,, Jo, otec říkal, že se jmenuje Choi JongHo. Zdá se mi trochu zvláštní."

,, Myslím že je to proto, že jeho matka zemřela, když porodila jeho a jeho sestry, jsou to trojčata."

,, To jsem netušil.... Je to smutné."
Řekl jsem a YeoSang přikývl.

,, Myslím, že dali jeho matce na výběr, že buď přežije ona, nebo děti. Samozřejmě, že obětovala svůj život pro své potomky."

,, Myslím, že byste v tom neměli nimrat." Slyšel jsem hluboký hlas u keře růží. Byl to MinGi. Všichni jsme přikývli.

,, Já ho i jeho sestry znám a nejsou rádi, když se o tom jakkoliv mluví, tak to nechte být." Zvrtěl hlavou.

,, Ehh nechci rušit vaší určitě zajímavou debatu, ale volají nás." Vykoukl zpoza rohu na červeno obarvený syn boha bouře Peruna. Hned po zaznění jeho specifického hlasu MinGi rychle otočil hlavou a já koutkem oka zahlédl YeoSangův úsklebek. Takže to bylo jasné.
Všichni jsme se rychle přesunuli k našim otcům a spolu s nimi mířili k nám domů. Dneska to bylo poprvé, co jsme byli všichni takhle spolu.


Danielle 💕

Sons of the Gods  Kde žijí příběhy. Začni objevovat