🌌🌌

266 24 1
                                    

Byl jsem strašně nedočkavý. Pořád jsem se musel kontrolovat v zdradle, jestli vypadám alespoň trochu k světu.
Sice nevím jak, ale Chris nějak vysvětlila rodičům, že se vrátím nejspíš až zítra. Možná jsem i rád, že to nevím.
Poupravoval jsem si vlasy v zrcadle, když se ozvalo klepání na okno.
Rychle jsem dveře otevřel a padl mu kolem krku.

,, Vypadáš úžasně." Usmál se na mě.

,, Ty víc." Měl na sobě černé obtáhlé kalhoty, černou košili a tmavě modré sako s něčím zlatým.

,, Tak kam půjdeme ?"

,, No myslel jsem, že bychom mohli jít do jedné restaurace." Usmál jsem se.

,, Skvělý nápad. Veď mě." Usmál se a chytil mě za ruku. Kývl jsme a zaklapl balkónové dveře. Jeho ruce byly opravdu jemné. Palcem jsem mu přejel po líci dlaně a vytáhl ho za sebou na cestu. 
Šli jsme pomalejším krokem do jedné skromné restaura, ve které však výborně vařili.
Sedli jsme si ke stolu k oknu a čekali na obsluhu.

,, Krásný večer WooYoungu."
Usmál se číšník. Když jsem byl malý, chodil jsem k blízkému jezeru, kde byl on strážcem.

,, Vám také. Dáme si dvě sklenky červeného vína a já si dám chod 47. A co ty ?" Usmál jsem se na Seonga.

,, Já si dám tu 56. Děkuji." Usmál se a vrátil jídelní lístek.

,, Jak se ti tu líbí? " Optal jsem se.

,, Útulné, příjemná obsluha a hezky to tu voní."

Po sněžení našeho jídla a následné platbě jsme se vydali na procházku po okolí.

,, Víš Youngie, měl bych ti něco říct a chápu, když bys mě pak poslal někam, jelikož někteří to nesnáší."

,, Tak to zkus, nemyslím si, že by mě jen tak něco mohlo od tebe odtrhnout." Usmál jsem se, zastavil a chytil jej za ruce.

,, No víš já jsem.... Jsem už dlouho kuřák...." Sklopil svůj pohled k nohám.

,, A to mi má vadit ?" Ušklíbl jsem se a on překvapeně pohlédl do mých očí.

,, Ty jsi pabo Seongie." Zasmál jsem se a políbil ho.

,, Víš já jsem měl taky takové kuřácké období, ale přestal jsem kvůli mým sestrám a navíc to bylo jen krátkodobé. Navíc si myslím že s tou cigaretou vypadáš nehorázně sexy." Ušklíbl jsem se.

,, WooYoungie, pojď ke mě domů, alespoň na dnešní noc."

,, Rád." Usmál jsem se.

Po delší době tu máte další 😝
A omlouvám se za případné chyby, byla jsem líná to kontrolovat XD

Danielle 💕  


Sons of the Gods  Kde žijí příběhy. Začni objevovat