⚡⚡

214 24 1
                                    

Vysedl jsem si na Kerberosovu prostřední hlavu s Hong vedle mě, jelikož jeho hlavy byly obrovské.

,, Tak co Kerberosi, stalo se něco zajímavého tady ?" Pohladil jsem ho po srsti.

,, Jen pár zbloudilých duší se sem pokoušelo dostat. Nechápu, proč to pořád zkouší. Zavrtěl levou a pravou hlavou.

,, No a co ona, byla tady ?"

,, Naštěstí ne, ale myslím, že za chvíli přijde."

,, O kom mluvíte ?"

,, O mé matce." Zavrčel Kerberos.

,, Jeho matka Echidna. Hrozná bestie." Povzdychl jsem si.
,, Měl to těžké. Když přišel žádat o práci, můj otec mu hodně pomohl. Chudák sotva chodil. Otec mu pomohl nabrat sílu a získat sebevědomí. A pak ho vycvičil a přidělil mu tenhle úkol."
Chtěl jsem pokračovat, ale zarazil mě zvuk, který jsem doufal, že ještě dlouho neuslyším.
Zase to syčení. Do prdele práce s tou ženskou.

,, Zdravím synu a i tebe WooYoungu." Ozval se její půvabný hlas, kterým často lákala své oběti.
Jen jsem si odfrkl a neodpovídal.

,, A kdo je tento okouzlující chlapec ?" Podívala se směrem vedle mě.

,, Syn Peruna, tak mu dej pokoj." Zavrčel jsem.

,, Matko, proč jsi tady ?" Optal se po chvíli Kerberos.

,, No předse abych zkonstrolovala svého synka." Usmála se a ukázali se její dlouhé hadí zuby.

,, Odejdi Echidno a říkám ti to prozatím v klidu." Snažil jsem se působit vyrovnaně, i když jsem absolutně nebyl.

,, Ale WooYoungu, klid."
Ten její zasraný hlas mě tak iritoval.

,, Hele já nebyl ten, který dostal přes hubu, když jsme se posledně setkali." Ušklíbl jsem se a ona už neměla co dodat.

,, Ale posledně se to trochu nepovedlo, ale teď už to bude jinak." Než jsem se nadál viděl jsem, jak se proti mě řítí její hlava s hadími zuby naplněnými jedem. Už jsem viděl, jak mě otec bude křísit, ale pak se stalo něco co jsem nečekal.
Objevil se obrovský záblesk a ona spadla celá ohořelá někam pod Kerberose.
Podíval jsem se za sebe, kde stál HongJoong s rukama nataženýma před sebou a spokojeným úsměvem na tváři.

,, Já to dokázal. Tohle je poprvé co se mi to povedlo." Zaradoval se.

,, Děkuji." Řekl jsem stále trochu vyděšený.

,, A teď jsi na řadě ty." Ušklíbl jsem se a spolu s mým zahráncem sletěl před tu hadí fůrii.

,, Myslel jsem, že dostat jednou ti stačilo, ale evidentně ne. Takže teď si trochu potrpíš a jestli sem ještě jednou přilezeš, tak tě vlastnoručně zabiju." Chytil jsem ji pod krkem a odlomil jí oba dva zuby, jen pro jistotu.

,, Dal bys jí prosím nějaký silný výboj." Ušklíbl jsem se na Honga a on k ní přešel. S vlídným úsměvem k ní poklekl. Myslela si, že jí chce pomoct a tak k němu natáhla ruku. Když jí HongJoong přijal, na tváři se mu vykouzlil ironický úsměv a ze své ruky poslal silný elektrický výboj přímo, do jejího těla. Muselo to být opravdu silné, jelikož to dolehlo až k mým uším.

,, Kerberosi, odnes jí prosím." Jen přikývl a zval svou vlastní matku do jedné ze svých čelistí.

,, Moc ti děkuju." Objal jsem HongJoonga kolem ramen.

,, Já ti taky děkuju. Kdybys mě nevzal sebou, nenaučil bych se to s těma bleskama." Uculil se.

,, Myslím, že bychom se měli vrátit domů." Usoudil jsem, když se Kerberos vrátil.

,, Tak se tu měj." Zamával jsem na něj a ještě před odletem mu zde vykouzlil obrovskou krávu, aby se taky najedl.
A já s Hongem jsme se vydali každý do svých domovů.

Tak zase přidávám informaci o nové postavě, samozřejmě taky z řecké mytologie.

Echidna je napůl had a na půl krásná žena.
Její muž byl ohavná stvůra Týfón, se kterým žila společně s Arimy v jedné z hlubokých jeskyň.
Její smrt byla stejně ohavná jako nespočet dětí, které zplodila se svým manželem.
Zabil jí ve spánku stooký obr Agros.
Své oběti zabíjela násilnou smrtí a jedla syrové.
Její matkou byla Kétó a otec Forkýs.
Jejími potomky byly všechny ohavné stvůry podsvětí,mezi ně patřila: Chiméra, Kerberos, Hydra, Sfinx, Orthos a několik dalších ohavných stvůr.

☝️ tohle mám z postavy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

☝️ tohle mám z postavy.cz

Danielle 💕

Sons of the Gods  Kde žijí příběhy. Začni objevovat