Byli jsme již umytí a leželi spolu v posteli. Tyhle chvíle bych chtěl zažívat častěji, protože přesně teď jsem naprosto spokojený.
,, Měl bych to říct otci..." Vyřkl jsem do prostoru.
,, Co konkrétně máš na mysli ?" Otázal se můj partner a otočil se čelem ke mně.
,, O nás, o našem vztahu a o tom, že žádnou ženskou opravdu nechci." Řekl jsem a na konci své věty se lehce oklepal při myšlence nad tím, že bych měl sdílet domov, místnost nebo snad postel se ženou.
,, Myslíš, že je to dobrý nápad?" Podíval se mi nejistě do očí.
,, Ano, já to s tebou myslím vážně a plánuju s tebou zůstat navždy."
,, To i já plánuji, ale ještě jednou si to prosím promysli." Pousmál se a věnoval mi polibek na čelo.
Dále už jsme nic neříkali a nechali se unést do říše nočních můr.___________
Spal jsem si tak spokojeně vedle mého miláčka, když se ozvalo bouřlivé bouchání na okno. Neochotně jsem zvedl hlavu a otevřel oči, abych mohl vidět HongJoonga bušícího na okenní tabuli. Jo, doslova bouřlivé bušení.
Než jsem se stačil vzpamatovat Hwa vyletěl z postele a okno otevřel, aby Hong mohl dovnitř.,, Co děláš ? Zbláznil ses ? Všechny vzbudíš."
,, Promiň SeongHwa, ale už jsem nevěděl co dělat. Nevím kde je MinGi, nemůžu ho najít a bojím se o něj."
,, HongJoongu notak, je to příští bůh války, postará se o sebe sám." Snažil jsem se ho uklidnit.
,, Ne, je to trouba, neumí to ovládat, neumí ovládat svůj hněv a myslím, že všichni dobře víme, že nasraný bůh války není nic hezkého. Musím ho najít."
,, Fajn, pomůžeme ti."
,, Děkuju."
No a tak se stalo, že jsme se za chvíli vznášeli všichni tři v temnotě noci před zámkem bohů smrti.
,, Dobře, takže kde by mohl být ?"
,, Díval jsem se na bitevní pole, k němu domů, což byla podotýkám doslova o život, jelikož v tom blbém zámku jsou vsedě nějaké pasti. Byl jsem i na našem společném místečku, nikde nebyl." Mluvil rychle a máchal rukama okolo sebe.
,, Popravdě mě něco napadlo. Nebo spíš někdo." Uvažoval nahlas Hwa.
,, Nemyslíš tu osobu, kterou myslím já, že ne, prosím ?"
,, Přesně tak, myslím syna boha moře, JongHa."
Takže moji milovaní.... Omlouvám se za tu dlouhou pauzu, ale nebudu vám lhát, nebyly nápady ani chuť na psaní ://
Každopádně už se budu snažit, protože od vás některých dostávám krásnou odezvu a ty komentáře mě vždycky hrozně potěší, jste zlatíčka 💘
Moc děkuju všem co tu vydrželi a omlouvám se za případné chyby 💘Danielle 💕