S nadšením jsem seběhl do velkých zahrad. Po té, co jsem se ujistil že mě nikdo nesleduje, jsem prolezl mezi černé růže, až k díře v plotě a čekal, než můj drahý přiletí.
Konečně jsem slyšel, jak jeho nohy ladně dopadly na zem a on stáhl svá ohromná křídla.
Hned jsem se k němu rozběhl a skočil po něm.
,, Ahoj zlatíčko." Zasmál se potichu.,, Moc jsi mi chyběl. Tvoje střízlivé já." Lehce jsem se zamračil a přísné se mu podíval do očí.
,, Ale notak Woo, už jsem se omluvil. Čím ti to mám vynahradit ?"
,, Je tu něco, co bys pro mě mohl udělat.... Spleť mi korunu z černých růží. Od té doby, co nás opustila naše vychovatelka mi ji nikdo neupletl a přitom já je miluji, jako ty růže samotné."
,, Samozřejmě zlato, pro tebe všechno." Uculil se začal opatrně olamovat nejkrásnější růže z keřů.
Když už mě korunu i upletenou a položil mi ji na hlavu, uviděl jsem jeho rozbodané prsty, které se poškodily, když pletl a olamoval trny z růží, abych si pak nepoškrábal hlavu.
Opatrně jsem se chopil jeho rukou a každou kapku krve setřel svým jazykem. Pak jsem je nechal jednoduchým kouzlem zahojit a on se na mě celou dobu usmíval.,, Děkuji, je nádherná." Vtiskl jsem mu dětskou pusu na rty.
,, WooY-" A sakra.
,, M-Mami... To není tak, jak to vypadá !" Vyhrkl jsem, když jsem spatřil svou matku, jak na nás vyjeveně kouká.
,, Woo klid. Nekřič, ať tě neslyší otec."
Nechápal jsem její reakci.,, Ty se nezlobíš ?"
,, Proč bych měla ? Protože mého syna přitahují muži ? Proč by mi něco takového mělo vadit Woo ? Jen zařiď, aby to nevěděl otec a bude to v pořádku." Usmála se. Nevěřil jsem tomu co slyším.
,, SeongHwa, to platí i pro tebe. Jsem si jistá, že Thanatose by to nepotěšilo."
,, Jistě madam." Uklonil se.
,, Budu teď muset jít za svými dcerkami. Tak se tu mějte." Zamával a zmizela v oblaku.
,, Tak a je to venku." Začervenal jsem se.
,, Vsadil bych se, že už to ví i mé sestry přes Sairy." Uchchtl se a já jen přikývl.
,, Teď mě tak napadá, že jsi ještě nikdy nebyl u nás... Tak pojď, ukážu ti to." Uchopil mě za ruku a vzdušnou čarou vedl až k jejich panství.
Taaakže zlatíčka moje, chtěla bych vám moc poděkovat za 1,01K přečtění, je to úžasné ^^
Zárověň se taky chci omluvit, že déle nic nevyšlo, ale mám před přijmačkami a je toho dost.
Taky vím, že tahle "kapitola" není nic moc, ale nechtěla jsem dělat odděleně děkování, takže se na té příští budu více snažit, délají že tohle čtete, miluji vásDanielle 💕