✝️✝️

211 22 3
                                    

,, Bohové smrti jsou zvláštní."

,, Tak ti tedy děkuju zlato." Začal se smát.

,, A kdo je vůbec v těch hrobech ?"

,, To jsou astrální části démonů, které tvůj otec popravil, protože jak víš, zabít démona není jednoduché. No a v té druhé části jsou naší válečníci. Každý démon, který zemře v boji za náš rod tu má své čestné místo." Ukázal na dvě části hřbitova.

,, Když jsem byl ještě malý, trávil jsem tu každou volnou chvíli. Vím přesně, kde je kdo pochován, znám jména všech, kteří zde leží."

,, To by znamenalo že víš, kde leží můj děda. Potřeboval bych s ním nutně mluvit." Udělal jsem na něj psí oči a on mě dovedl k největšímu hrobu na hřbitově.

,, Nikdy jsem tu nebyl i přesto, jak skvělý vztah jsme spolu měli. Je mi to líto." Usklopil jsem hlavu.

,, Konečně ses taky ukázal WooYoungu." Ozval se ten, pro mě tak znamý hluboký hlas.

,, Dědo ?" Otočil jsem se a spatřil jej. Nic se nezměnilo. Podíval jsem se, co na to Hwa a ten jen kývl hlavou s úsměvem na tváři.

,, Vypadáš skvěle chlapče. Slyšel jsem, že jsi se pobil s Echidnou."

,, Ano, ohrožovala mě. Ale myslím, ze už sem dlouho nepřijde. A dědo potřeboval bych se tě na něco zeptat..." Podíval jsem se dolů a pak na svého partnera.

,, Myslíš to, jestli by tvému otci vadilo, že máš chlapce místo dívky ?" Zůstali jsem na něj koukat s očima dokořán.

,, Myslíš si snad, že jsem úplné hloupý WooYoungu ?" Začal se smát.
,, Vidím ty vaše pohledy a kromě toho jsem s tebou trochu propojen. Dá se říct, že to umím vycítit.
A co se týče tvého otce... Když byl trochu mladší než ty, měl jednoho chlapce, byl to démon z armády, žádný bůh a já osobně si myslím, že by s ním byl i teď, kdyby ho nezabili v bitvě." Dobře... Tohle budu vztřebávat ještě dlouho.

,, Takže můj ote-"

,, Ano, tvůj otec měl přítele nebo milence, říkej tomu jak chceš."
Byl jsem neskutečně šťastný. Šťastný tak moc, že jsem po svém příteli skočil a políbil ho. Když jsem se od něm odtáhl viděl jsem, že i v jeho očích se značí štěstí.

,, Děkuju dědo, moc jsi mi pomohl."

,, To jsem rád, ale teď už se budu muset vrátit. Moc rád jsem vás viděl chlapci. Hodně štěstí." A zmizel.

,, Začíná kapat. Pojď, půjdeme ke mně, ale první tě seznámím se svými sestrami." Chytil mě za ruku a zatáhl dovnitř do společenské místnosti.

Otevřel dveře a mně se naskytl pohled na obrovskou místnost celou v červené barvě a v ní v křeslech seděly dvě dcery boha smrti.
Hned po našem příchodu k nám obrátily pohled. Vypadají úplně stejně i SeongHwa je jim dost podobný.

,, Takže tohle jsou moje sestry Jasmine a Anne. Sestřičky, tohle je WooYoung, syn boha Hadese." Zazubil se a jeho sestry se pohlonily.

,, Ty jsi bratr Sairy viď ?" Uculila se dívka, kterou Hwa představil jako Jasmine. Přikývl jsem. Byla opravdu hezká a milá, takže úplně jiná, než Sairy.

,, Já jsem Jasmine, těší mě." Podala si se mnou ruku.

,, Támhle je Anne, ale moc nemluví. Hlavně ne S cizími. Vlastně je teď dost podobná, jako byl Hwa, když byl dítě." Usmála se a ukázala na nejmladší ze sourozenců do rohu pokoje.

,, No tak my vás nebudeme zdržovat. Mějte se." Pomalu jsme odešli z místnosti do jeho pokoje.

,, Chtěl bys zůstat přes noc ?"

,, Moc rád." Usmál jsem se na něj.

Tak co, myslíte že bude smut ? 🙈
Za chyby se omlouvám.
A doufám, že jste rádi, že vydávám častěji 😂🌸

Danielle 💕

Sons of the Gods  Kde žijí příběhy. Začni objevovat