🍷🍷

210 20 1
                                    

Dorazil jsem domů, vyslékl se do naha, až na spodní prádlo a padl do postele. Přikryl jsem se lehkou dekou a zavřel oči. Z mého upadání do říše nočních můr mě ale vyrušil zvuk na balkóně. Neochotně jsem vstal a došel k balkónu. Povzdychl jsem si. Stál tam SeongHwa. A ten alkohol jsem cítil i přes ty dveře. Otevřel jsem tedy a ani jsem nestačil ty dveře zavřít a měl jsem jeho rty na svých.
Jak jsem si myslel.... Byl úplně na sračky. Byl jsem přiražen ke stěně.
Tohle se mi vůbec nelíbilo.
Ano, sex s ním byl úžasný, ale já chci zpátky svého laskavého přítele a né tohohle nadrženého a hlavně ožralého.

Jeho rty se přesunuli na můj krk.
I když mému tělu se to líbilo, mozek měl obsolutně jiný názor.

,, Přestaň prosím. Jsi opilý." Zamručel jsem stále trochu ospale. Nevypadal, že by na to nějak reagoval.

,, Řekl jsem přestaň." Začal jsem si stavět hlavu, ale on stále nic.
Vzal jsem ho za ramena a oddělal ho od sebe.

,, Běž domů. Tady být nemůžeš."
Snažil jsem se být v klidu a tohle pro mě bylo těžké mu říct.

,, Ale zlato, není důvod. Pojď si užít." Vzal mě za ruku a chtěl mě dostat do postele. Sebral jsem svojí sílu a přitáhl si jeho ucho ke svým ústům. Začal jsem mu šeptat starověké poddávací kouzlo.
Po jeho vyřčení jsem se mu podíval do očí. Červeně svítily, což bylo momentálně jen dobře.

,, Teď jdi potichu domů a vyspi se. Uvidíme se zítra." Usmál jsem se a dal mu pusu na čelo. Vyvedl jsem ho zpět na balkón a sledoval, jak odlétá.

______

Byli to už dvě hodiny, co jsem ho poslal pryč. I přes to, jak jsem byl unavený jsem nedokázal usnout.
Nedalo mi to a musel jsem se letět podívat k němu domů, jestli je v pořádku. Už z dálky jsem viděl jediné svítící okno v celém zámku.
Trochu jsem se lekl, že je stále vzhůru, ale když jsem přiletěl k onomu oknu zjistil jsem, že jen zapomněl zhasnout a už dávno spí.
Potichu jsem otevřel okno a vlezl dovnitř. Zhasl jsem lampu na nočním stolku a poklekl k jeho posteli.

,, Ty můj troubo.... Už nikdy tě nenechám pít." Zavrtěl jsem hlavou a políbil jej na čelo.
Svým ostrým nehtem jsem si nařízl kůži na zápěstí a nakreslil mu na jeho zápěstí malé srdíčko.
Pak jsem jen počkal pár vteřin na regeneraci a vytratil se zpátky domů, kde jsem už v klidu usnul.

______

SeongHwa

Když jsem se ráno vzbudil, do mého nosu okamžitě uhodila omamná vůně krve. Té nejlahodnější krve, jakou jsem kdy ochutnal. A nebyla to jiná, než krev mého milence.
Na mém zápěstí se nacházelo malé srdíčko. Doufám, že jsem mu včera nic neudělal, jelikož jsme to s klukama trochu přehnali.

SeongKing👑

Ahoj zlato
Je všechno v pořádku ?

Youngbadb🔞

Jojo v pohodě, jak ti je?

SeongKing👑

Neudělal jsem ti včera
nic, že ne ?

Youngbadb🔞

Ne neboj, vyřešil jsem to,
ale ty máš s pitím útrum !

SeongKing👑

Moc se za sebe omlouvám
zlato :((

Youngbadb🔞

Už je to v pohodě, nemusíš
se omlouvat. Raději přileť
za mnou do zahrad, tam
jak je ta díra v plotě ♡

SeongKing👑

Dobře, za chvíli
jsem tam lásko, pa

Sons of the Gods  Kde žijí příběhy. Začni objevovat