SeongKing👑
S ním dává můj život větší smysl
Love you honey ♡
Komentáře vypnuty
Youngbadb🔞
SeongHwa....
•
•
•
Miluju těSeongKing👑
To říkáš jako by
to bylo jednostranné....
•
Taky tě miluju ♡,, Youngie proč mi to píšeš když sedíš vedle mě ?"
,, Ehhh.... No já...."
,, Ty se stydíš zlato ?" Udělal ten svůj krásný a neodolatelný úsměv a já mohl jen sklopit hlavu s tichým
,, Ano".,, Ale... to přece nemusíš. Obzvláště ne před někým, kdo tě miluje a bude hýčkat po zbytek života." Skočil jsem mu do náruče a vášnivě ho políbil.
Ty jeho rty... nikdy nebudu mít dost.
Sundal jsem mu z ramen sako a hodil ho přes židli u stolu. Následně jsem sundal i to své a hodil ho hned za tím jeho.
V momentě kdy jsem to nejméně čekal, jsem byl povolen na měkkou matraci.
Když se v setině přisál k mému krku, překvapeně jsem vzdychnul.,, Jsi tak citlivý honey." Ozvalo se ze zhora.
Pomalu mi začal odepínat košili a každou část nově odhalené kůže pokryl polibky.
Když mi začal jazykem pečovat o bradavky, musel jsem nahlas zasténat, bylo to dokonalé.
,, Jsi křehký jako porcelán, až se bojím se tě dotknout. Ale jsi tak neskutečně sexy." Skousl si spodní ret.
Oh můj bože, jen z pohledu na něj se udělám....
Ani jsem nevěděl, kdy to stihl, ale prohl jsem se v zádech jako luk, když do mě dál svůj prst.,, Máš tak dlouhé p-prsty... ah~" dostal jsem ze sebe kousavě.
,, To jsou zatím jen prsty zlatíčko, těším se na tvůj výraz, až budu celý v tobě." Ušklíbl se a já s červenými tvářemi pootočil hlavu.
,, Nestyď se zlato.... A roztáhni ty nožky víc od sebe. Buď hodný." Usmál se a já ho okamžitě poslechl.
Snažil se mou pozornost od toho, že do mě proniká svým údem, odvést tím, že vzal mého kamaráda do ruky a začal pumpovat. Vzdychal jsem mu do rtů a chvíli po tom, co se do mě dostal celý, dokonce sám přirážel proti němu.
,, Oh můj bože, Daddy !" Vykřikl jsem ve chvíli, kdy našel mou prostatu.
,, Copak Baby boy ? Líbí se ti to." Ušklíbl se a bylo vidět, že ho to oslovení, které jsem použil přivedlo do rozpaků.
Mé hrdelní sténání je linulo pokojem a mísilo se s tím jeho.,, J-jak může být někdo tak úzký ?" Byla to spíše řečnická otázku, proto jsem neodpovídal a jen se usmál.... Teda snažil se usmát, ale bůh ví jak to vypadalo. Ten pocit toho, že je ve mně mi dělal hrozně dobře, jako obecně celá jeho přítomnost.
,, Seongie u-už budu." Dostal jsem ze sebe přerývaně. Ve chvíli, kdy jsme to řekl ho ze mě celého vytáhnul a najednou přirazil přesně na mou prostatu. To už jsem nevydržel a s hlasitým výkřikem se udělal na své i jeho bříško a prostěradlo.
Cítil jsem, že ani jemu už to nebude dlouho trvat. A měl jsem pravdu. Když jsem se kolem něj co nejvíce stáhl, udělal se do mně s hlasitým zasténáním.
Lehl si vedle mě a vydýchávali jsme právě prožitý orgasmus.,, Byl jsi úžasný Youngie." Usmál se a políbil mě.
,, To ty jsi byl dokonalý. Víš ehhh bylo to moje poprvé." Řekl jsem se studem.
,, Tak to je mi potěšením, že jsem to byl já, kdo tě zbavil panictví.
,, Taky jsem rád, že jsi to byl ty." Usmál jsem se a přisunul blíž k němu.
,, SeongHwa."
,, Děje se něco ?"
,, Myslím že dneska nadešel ten den." Usmál jsem se a odepl si z krku polovinu jingjangu.
On ke mě sklonil hlavu a já mu jej připl. Když hlavu zase zvedl, viděl jsem jak se mu po tvářích kutálí slzičky.,, Na tento den nikdy nezapomenu." Usmál se.
,, Já taky ne, to by bylo nemožné. A neplakej zlato, nebo budu taky." Usmál jsem se vzal si ho do medvědího objetí.
,, Miluju tě." Pošeptal jsem mu do ucha.
,, Já tebe taky honey." Usmál se a setřel si slzy.
,, Mimochodem, to oslovení které jsi použil.... Nevadilo by mi kdyby jsi ho používal častěji, když budeme sami."
,, To bych mohl, Daddy." Ušklíbl jsem se a dostalo se mi kousnutí do krku.
Ani jsem nevěděl proč nebo jak, ale z mých úst vyšel stén.,, Tady by to někomu nevadilo trochu tvrději." Ušklíbl se a přelezl si mezi moje nohy. Začal mi pokládat polibky na vnitřní stranu stehna. Bylo to víc než příjemné. Když mi začal vytvářel na stehnech své značky, už jsem se nezmohl na víc než, že jsem si lehl a nahlas dýchal. Ve chvíli kdy jsem to nejméně čekal se mi svými ostrými zuby zakousl do stehna. Vyšvihl jsem se do sedu a užíval si, jak saje mojí krev. Vždycky jsem si myslel, že to bolí, ale opak je pravdou.
,, Máš výbornou krev zlato. Děkuji." Usmál se a chtěl mě políbit. Já mu ale chytil hlavu a zastavil ho v pohybu.
,, Děje se něco ? Udělal jsem něco špatně ? Jestli jo řekni mi to-"
,, Nic se nestalo ty pabo. Jen máš špinavé rty, tak počkej chvíli." Usmál jsem se a začal mu čistit rty svým jazykem. Když jsem měl hotovo sám jsem se mu přistál na rty.
,, Jsi tak nevinný a zároveň působíš zkušeně." Zavrtěl hlavou.
,, Ale je to sexy."
,, No když máš za sestru Sairy v pokoji nad tebou a co dva dny ti nad hlavou skáče postel, ale těžké si z toho něco nevzít. Ale to je jedno. Pojď spát prosím, jsem vyčerpaný."
,, Samozřejmě." Usmál se a přitáhl mě blíž k sobě. Zakryl nás dekou a s políbením a popřáním dobré noci jsem oba odešly do říše nočních můr.
Oh můj bože.... nevěřím, že jsem to vydala 😅.
No tak snad se vám to alespoň trochu líbilo a můžete mi napsat svůj názor do komentářů, díky 😂.Danielle 💕