Probudil jsem se, kvůli slunci, které mi svítilo do očí. To ovšem nebylo ani zdaleka tak hnusné a nepříjemné jako vidět po ránu mou sestru Sairy, jak na nás tupě čumí.
,, Fuj !" Vykřikl jsem a švihl po ní polštář.
,, Hej ty blbe ! Co jako děláš ?"
,, To spíš ty ne ? Tohle je můj pokoj, jestli si to ten tvůj pidi mozek pamatuje." Vyprskl jsem po ní.
,, Dobře klid, nemíním tě poslouchat. Jsem tady kvůli tomu, že jste spolu hrozně cute. Ale ty by ses už moc převlíct. Není mi moc vábné tě takhle vidět."
,, Ale mě ano." Ozvalo se vedle mě. Oh bože~ ten jeho chraplák....
,, Ahoj SeongHwa." Usmála se Sairy.
,, A vy se znáte jako odkud ?"
,, No Sairy, je dobrá kamarádka mojí nejmladší sestry." Vysvětlil mi ten anděl vedle mě.
,, WooYoungu, pusinku si dejte, prosím."
,, Pro tebe nikdy."
,, Řeknu to tátovy."
,, Svině vydřidušská." Zašeptal jsem a natáhl se vedle sebe pro polibek. Jeho rty.... Mám novou závislost.
,, Ahh děkuji. Tak zatím." Uculila se a odešla.
,, Nesnáším ji." Ucedil jsem.
,, Klid Youngie." Pohladil mě po tváři.
Vzal mou ruku a vložil jej pod košili na místo, kde se nacházelo jeho srdce.,, Chci abys věděl že tohle srdce posledních pár dní bije jen pro tebe." Usmál se a zčervenal.
,, To je tak sladké. Asi tě sním." Ukápla mi černá slza. Nalehl jsem na něj a omylem ho skulil zpátky do lehu.
,, SeongHwa já tě nechci vyhánět, ale za chvíli přijdou služky a jestli nás uvidí je zle."
,, Jasně chápu." Uviděl jsem, že ho to trochu mrzelo.
,, Chci abys věděl, že pro mně moc znamenáš." Usmál jsem se a políbil jej.
,, Však ty pro mě taky." Dal mi druhý polibek a přešel k balkónu.
,, Tak zatím ahoj."
,, Ahoj. A dávej bacha." Kývnutí. Zavřel jsem za ním balkón a spustil ze sebe župan. Převlékl jsem se a oba náhrdelníky nechal, aby se mi houpaly na krku. Dostavil jsem se do prostorné jídelny, kde už se čekalo jen na mě. Se všemi jsem se přivítal a zasedl ke stolu.
Po jídle jsme se uklonil a chtěl odejít, ale ve dveřích mě chytla za předloktí Christianna.
,, Musíme si promluvit." Jen jsem kývl a společně s ní jsem šel do svého pokoje.
,, Měla jsem pravdu." Usmála se hned co jsem zavřel dveře.
Nechápal jsem.,, Vím co se tu včera stalo, dávala jsem to do spojitosti s tím co máš na krku." Stále s úsměvem.
,, Belial." Zašeptal jsem ohromeně.
,, Ano a vím ještě něco. WooYoungu, i když tě zná jen chvíli bezmezně tě miluje. Máš štěstí Youngu, je to skvělý démon, tak ne že mu nějak ublížíš." Pohrozila mi.
,, Neboj. Je úžasné co jsi se naučila." Usmál jsem se.
,, Ano, teď se hodně snažím. No ale dneska máš volno a já bych chtěla abys trávil čas se SeongHwou. Neptej se proč, prostě to udělej."
,, S tím nemám problém, ale nevím jestli on bude mít čas.."
,, Neboj, bude." Usmála se a hodila po mě můj vlastní telefon, abych si přečetl konverzaci.
.......
Já ji zabiju.....Youngbadb🔞
Ahoj, děkuju že jsi za
mnou přišel.
Jsem rád, že v "tom" nejsem
sámSeongKing👑
Za nic ♡. Za to se
nemusíš stydět, je to přirozenost,
Jen jde o to jak to ostatní
přijmou.Youngbadb🔞
Máš dneska čas ?
SeongKing👑
Ano, měl bych mít.
Proč ?Youngbadb🔞
Rád bych si s tebou vyšel
SeongKing👑
Rande ?
Youngbadb🔞
Říkej tomu jak chceš.
Tak dneska o půlnoci
u mě na terase ?SeongKing👑
Nemám problém, tak zatím pa
Youngbadb🔞
Pa ♡
,, Chris, kdybys věděla jak tě teď nenávidím a zároveň miluju."
Podíval jsem se na ni a ona se jen uculila.Trocha demonologie nu ^^
Danielle 💕