🐶🐶

218 20 0
                                    

SeongHwa

,, Hele kluci já mám skvělý nápad. U nás na zámku teď nikdo není, půjdeme k nám a můžeme si připít na první společné setkání mimo místnost." Začal nadšeně YeoSang a všichni hned přikývli. Neznámo odkud se zde vynořil i Choi San, syn boha zdraví Asklépia a Jung YunHo, syn boha slunce Apollóna. Takže jsme byli kompletní. K mému překvapení tu byl i JongHo, kterého se hned jako letitý kamarád chopil MinGi.
HongJoongův nenávistný pohled byl vidět na míle daleko, i když se očividně kontroloval, jinak už by JongHo dostal pořádný zásah bleskem.

WooYoung

Už jsme se i s ostatními chystali vejít do zámku boha Eróse, když se přede mnou objevila má matka Persefona.

,, Ty nikam pít nepůjdeš, rozumíš Jung WooYoungu ?" Podívala se na mě přísně.

,, Mami jsem už dospělý, prosím nech mě to oslavit s přáteli." Zaškemral jsem.

,, Fajn, ale jestli budeš mít potyčky s Dionýsem, nebo jeho synem, dlouho se nikam nepodíváš." Jen jsem kývl a ona zmizela. Bože to je trapas....

,, Až se vrátíš zkontroluješ Kerberose." Ozval se naposled její hlas.
Jen jsem protočil oči v sloup a s ostatními pokračoval do zámku.

Posadili jsme se do velké místnosti s kulečníkem a nalili si. Pili jsme a pili. Věděl jsem, že musím přestat, jinak by se zde objevil Dionýsus, nebo v nejhorším případě jeho syn.
Máma by mě zabila.

,, Promiňte já už půjdu, musím ještě ke branám za Kerberosem." Rychle jsem se omluvil a vylezl na balkón, ze kterého jsem seskočil dolů a ve vzduchu zůstal díky svým velkým křídlům.

,, A nemohl bych jít s tebou ?" Ozval se HongJoong z balkónu. Po chvíli uvažování jsem přikývl a on už se za pár setin vznášel vedle mě.

,, Proč jsi chtěl se mnou ?" Optal jsem se o po chvilce letu.

,, Má to víc důvodů.... Tak třeba, že jsem nikdy nebyl u bran. Pak taky to, že moc nepiju a za třetí se nemůžu dívat na to, jak je ten JongHo přilepený na MinGim." Poslední větu zavrčel.

,, Takže s MinGim něco máš ?"

,, Ehhh on se zmiňoval ?" Poškrábal se nervózně na zátylku.

,, Ne, ale viděl jsem YeoSangovi pohledy." Zasmál jsem se.

,, No dá se říct, že spolu chodíme, i když jsme si to oficiálně nikdy neřekli.... A co ty, máš někoho ?"
Zahýbal obočím a já trochu sčervenal.

,, To znamená ano. Tak řekni, kdo to je, prosím."

,, SeongHwa." Zašeptal jsem.

,, To jsem nečekal, ale moc vám to přeju." Usmál se a v pauze mezi letem mě obejmul.

,, Páni ty máš jingjang." Vykulil oči a upřel je na můj poodhalený hrudník, který byl vidět díky nezapnutým knoflíčkům na mé košili.

,, Ano, dal mi ho SeongHwa, on má tu karmínovou půlku." Usmál jsem se.

,, No a při jaké příležitosti jste si je oba připli ?" Úsměv mi hned opadl a místo něj nastoupil Pan rajče WooYoung.
Čekal jsem, že mu to dojde, ale nic.

,, V tu noc, když jsme spolu poprvé no... Ty víš co." Zamumlal jsem.

,, Netuším co myslíš."

,, Sakra HongJoongu, když jsme se spolu poprvé vyspali." Zavrčel jsem.

,, Ale Youngie samozřejmě, že mi to došlo, jen jsem chtěl abys to řekl." Zasmál se a já ho praštil do ramene.
Když jsem zvedl hlavu, viděl jsem obrovskou, mě dobře známou bránu k podsvětí a u ní samozřejmě Kerberose.
Viděl jsem, jak okamžitě zpozornil, když ucítil HongJoonga.

,, Klid Kerberosi. Tohle je Kim HongJoong, syn Peruna a můj kamarád." Upozornil jsem ho, aby Honga nerozedral. Pokýval mi všemi hlavami na souhlas a poklonil se.

,, Je moc milý." Usmál se HongJoong.

Jen pro informaci, Kerberos je obrovský tříhlavý pes strážící vstup do podsvětí, aby nikdo nežádoucí nemohl dovnitř ani ven. Tímto úkolem ho pověřil sám Hádes.

Kluci stojí z té druhé strany brány, než je na obrázku btw

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kluci stojí z té druhé strany brány, než je na obrázku btw. 👆

Danielle 💕

Sons of the Gods  Kde žijí příběhy. Začni objevovat