kapitel 6

189 6 2
                                    

~Eve's perspektiv~

"Ja det var de jag tänkte om men ja nu har jag ju svaret på de" svarade jag och log lite svagt.

"Eve är jävligt snygg tycker inte du de?" hörde jag Felix säga ganska så tyst till Oscar och Omar.

"Felix du vet väl att jag hör dig?" Sa jag och log.

"Oj det var ju pinsamt" sa han och gömde sig i täcket.

"Eve får jag prata med dig själv?" Frågade Ogge och log mot mig.

"Ja men det är ju klart du får" sa jag och log.

Felix, Omar och Oscar gick ner och gjorde frukost medan jag och Ogge satt och pratade om oss.

"Du Eve jag gillar dig verkligen och inte som kompisar" sa Ogge tyst men ändå så att man hörde.

"Jag gillar dig med snygging" sa jag och pussade han på kinden.

"Jag snygg? Nej" sa han och log.

"Ja du är snygg så sluta" sa jag och puttade ner han så att han låg ner i sängen. Jag satte mig över honom och kyste han på munnen och jag drog av han tröjan han hade på sig och drog händerna över hans mage.

"Jaha vad håller ni på med då?" Sa Oscar när han precis kommit in i rummet.

Jag flyttade mig fort från Ogge och ramlade ner på golvet när han puttade till mig. Ogge och Oscar höll nästan på att skaratta ihjäl sig när jag låg där på golvet. Jag ställde mig upp och drog ner Ogge på golvet och satt mig sen på hans mage. Ogge och Oscar bara fortsatte skratta så att Oscar också låg på golvet. Efter ett litet tag så kyste jag Ogge och då slutade han skratta men Oscar fortsatte men vart tyst efter ett litet tag. Jag satt nu på diskbänken i köket med Ogge i mellan mina ben. Felix och Omar satt och pratade vid köks ön och Oscar fortsatte med frukosten. Ogge och jag kysstes flera gånger men bara hemma hos Oscar där jag nu också bor men mina saker håller Mia och Karina från socialen och hämtar. Karina ville inte att jag skulle åka tillbaka till fosterfamiljen eftersom jag inte trivdes med dom i min närhet. Skolan jag gick på har jag slutat och ska få börja på samma skola som Ogge, Oscar och Felix. Det är idag tisdag och på måndag ska jag börja den nya skolan då Ogge, Oscar och Felix inte är lediga längre. Killarna ville att jag skulle träffa deras kompisar så vi åkte till skolan för att träffa dom men Ogge visade mig även runt så jag viste vart allt var.

"Älskling kom så ska du få se en sak" sa Ogge och tog min hand.

"Vart är det vi ska?" Frågade jag och höll hårt i hans hand.

"Det är lungt det är ju inge läskigt direkt sötis" sa han men jag höll lika hårt ändå.

"Men jag..." han jag bara säga innan han tryckte mig mot väggen bakom mig.

"Men jag ville ha dig för mig själv ett tag där ingen kollar" sa han mellan kyssarna.

"Typiskt killar" skrattade jag fram.

"Så det är här ni är" hörde vi en röst säga som tydligen tillhörde Pelle killarnas kompis fast ja Omar är inte riktigt kompis med han.

"Japp det är vi men ja vi får nog inte vara ifred längre" sa Ogge och bar upp mig i sin famn.

"Haha Ogge skaffa ett rum snälla" sa Pelle och skrattade. Vi gick till killarna som satt i caféet som fans på skolan. Jag fick inte gå så Ogge bar mig hela vägen ner.

----
Hej på er var för trött igår så jag la inte ut detta kapitel men ja här har ni det.
Vad tror ni händer? ;)
//Ella♡

That's LifeWhere stories live. Discover now