~Eve's perspektiv~
Jag vaknade med Ogge bredvid mig och han höll fast mig också. Jag försökte väcka han men inge liv fick jag i honom så jag puttade över honom på rygg så jag kunde komma loss och satt mig sedan på hans mage för att kittla han. Så firt jag började kittla honom så vaknade han men han satt fast så han kom ingen stans. In kom Oscar, Felix och Omar och frågade varför Ogge skrattade/skrek så mycket. Dom förstod varför han skrek/skrattade när dom såg mig sitta på hans mage och han fast nedam jag kittlade honom. Efter ett tag så slutade jag kittla honom men släppte honom inte. Om jag skulle släppa honom så skulle han kittla mig och det vill jag inte så jag håller fast honom.
"Så jag får inte sova längre eller?" Frågade Ogge med sin hesa morgonröst.
"Neope det får du inte" sa jag och skrattade. "Du vet väll att du är sjukt hes?" Fortsatte jag.
"Japp jag vet att jag är hes. jag är alltid det på morgonen" sa han och försökte ta sig loss men det gick inte så bra. "Hur fan kan du hålla fast mig så att jag knappt kan röra på mig?" fortsatte han.
"Jag älskar din sexiga morgonröst. Jag har mina knep när det gäller att hålla fast personer" sa jag och böjde mig ner för att kyssaa honom.
"Sexiga morgonröst?" Frågade han och kollade konstigt på mig.
"Ja det var de jag sa och jag menar det också" sa jag och tog hans händer till mina och flätade ihop dom.
"Okey men jaja" sa han och log mot mig. "Jag älskar dig" fortsatte han.
"Jag älskar dig också" sa jag och gled ner så jag låg över honom. Hans händer gled ner på min rumpa som vanligt och mina händer lekte med hans hår. Vi låg där en lång stund och kysstes innan Ogges mobil ringde och det var hans mamma. Medans Ogge pratade med sin mamma var jag ner till köket och lagade pannkakor till mig och Ogge men så klart kunde de andra också få om dom ens ville ha. Jag lyckades kasta upp alla pannkakor och fånga dom i stekpannan sen igen och det var inte första gången utan jag hade alltid gjort så. När jag slängde upp sista pannkakan så kom Ogge och såg när jag fångade den i stekpannan och då klappade han händerna och kramade mig bakifrån när jag la alla pannkakor på en tallrik. Ogge hjälpte mig med att duka fram allt vi skulle ha till som Nutella, grädde, glass, sylt och sirap. Han dukade även fram bestick, tallrikar, glas och något att dricka och det fick vara mjölk. Jag ropade på alla som var hemma och det var bara jag, Ogge, Oscar, Omar och Felix som var hemma så det var vi som fick äta pannkakor. Mia och Johan var i stan och kollade på något som ingen fick veta om så det var liksom en hemlis. Efter vi ätit upp pankakorna så ringde vi Isa och frågade om hon ville komma och vara med oss och såklart svarade hon ja så hon kom efter en kvart.
----
Nu var det ett kort kapitel men i nästa kapitel börjar de som jag tycker var roliast att skriva! :D
/Ella♡
YOU ARE READING
That's Life
FanfictionJag är en tjej som heter Evelina Julia Wall och jag är 15 år. Alla kallar mig Eve och det är ett smeknamn jag fick när jag var liten. Jag bor just i nuläget hos en fosterfamilj eftersom min pappa vart alkoholist när jag var fem och två år senare var...