kapitel 7

178 5 0
                                    

~Eve's perspektiv~

"Eve får du inte gå eller?" Frågade Oscar och log.

"Nej det får hon inte" sa Ogge innan jag äns han att säga något. Ogge satt sig ner och jag skulle sitta i hans knä tycke han så jag satte mig i hans knä och han drog händerna fram på mina ben.

"När skulle du hämta dina saker från fosterfamiljen?" Frågade Felix och log.

"Jag fick inte åka dit så Mia och Karina skulle åka dit och hämta dom" sa jag och log.

"Okey men vem är Karina?" Frågade Omar och log.

"Karina är en tjej som jobbar på socialen och det ör hon som hjälper mig och det är bara med henne jag pratar om mina föräldrar och vad som händer" svarade jag och myste ner mig i Ogges knä. Vi satt på caféet och pratade fram tills lektionen för killarnas kompisar började och då åkte vi in till stan. I stan kunde jag och Ogge inte göra någon som kunde synas att vi var tillsammans men han kramade om mig flera gånger i alla fall. Vi stannade och prattade med foooers flera gånger.

(Kl. 16:25)

Jag, Ogge och Oscar var nu på väg hem till Oscar och så klart åkte vi tunnelbanan. På tunnelbanan så träffade vi på min ex-pojkvän och tjejen han var otrogen med.

"Så du har hittat en ny nu Eve?" Frågade Julius och kollade på mig och Ogge som höll hand.

"Försvin bara din otrogna jävel" sa jag och vände mig mot Ogge som kollade konstigt på mig.

"Vad var det där om?" Frågade Ogge så att man knappt hörde men i alla fall så att jag hörde.

"Det där var mitt ex och ja han är så jävla dum i huvudet" sa jag ganska så argt.

"Okey men skit i han för du har ju mig" sa Ogge och kysste mig snabbt på läpparna. När vi väll kommit hem så hade Mia och Karina hämtat mina saker så att jag kunde fixa mitt rum. Alla sakerna stod i rummet där jag skulle sova så jag gick dit och kollade igenom alla mina saker. I en låda hittade jag alla saker jag hade kvar från Samuel och det var bland annat en tröja han alltid hade på sig så jag tog upp den och satte på mig den. Samuel hade alltid förstora storlekar på sina kläder så den var för stor på mig men de brydde jag mig inte om.

"Älskling vad är det där för tröja?" Frågade Ogge och log.

"Det är Samuel's tröja som han nästan alltid hade på sig" svarade jag och drog in lukten från tröjan.  Den luktade precis som Samuel gjorde.

----
Hej på er här är ett till kapitel!  :D
Jag vet att du Isa läser denna novell och vill att jag skulle uppdatera fler än en gång per dag så ja varsågod!♡
/Ella♡

That's LifeWhere stories live. Discover now