~Eve's perspektiv~
"Snälla sluta" kom fram lite då och då från han. Jag slutade efter ett jag men flyttade mig inte så han kunde röra på sig utan han satt fast där mellan mina ben eller jag satt på hans mage och han låg under mig. Jag sträckte mig fram till hans mobil och tog en bild på honom och la ut på Instagram med texten // Haha Check out me! #Solid// och sen la jag även upp bilden med texten på Twitter också. Jag la hans mobil på nattygsbordet och kysste sedan Ogge innan jag släpte greppet om honom. Han drog ner mig så jag låg tigtht emot honom med benen på varsin sida av hans och han satte sina händer på min rumpa och mina for upp och lekte med hans hår medan jag och Ogge kysstes.
"Hallå det kanske inte är någon smart idé att ha sex här och nu och nästa gång ni försöker så lås dörren, snälla" sa Felix som kom in i rummet.
"Hade inte tänkt det häller" svarade Ogge och kysste mig.
"Vad då då?" Frågade Felix nyfiket.
"Jag skulle inte försöka utan att fråga Eve först, om hon vill ens" svarade Ogge och jag satte mig upp på hans mage.
"Jaha okey" svarade Felix och log. När Felix gått så la jag mig ner igen och kysste honom.
"Jag tror du försökte men skulle fråga efter ett litet tag" sa jag och forsatte kyssa honom.
"Haha rätt där babe" sa Ogge busigt och drog mig tightare emot han. Efter fem minuter hade han fått av mig endel kläder så jag låg nu bara i BH och trosor och han låg i bara kallingar. Jag hade låst dörren så ingen skulle komma in och så att det inte skulle vara så pinsamt. Så småningom hade Ogge fått det till han ville och vi hade sex. Vi var så tysta vi bara kunde men några stön kom lite då och då men inge höga utan så fort man släppte ut ett stön så höll vi för munnen eller bet sig i läppen.
(Kl.21:25)
~Ogge's perspektiv~
Jag satt i soffan nere i teve rummet med Eve i min famn och kollade på någon film som gick på fyran. Vet inte vad filmen heter men den var någorlunda bra i alla fall. Till middag hade vi ätit tacos och det var sjukt länge sen jag ätit det. Efter middagen hade jag och Eve gått ich duschat tillsammans och det var inte ett minsta konstigt eftersom vi innan maten legat med varan. Det var paus så jag tog upp min mobil och skrev på Twitter //Viewing a fairly good film on Channel Four with my brothers and the best girl! :D #Cosy// och la sedan upp en bild på Eve på Instagram med texten // You mean so much to me! Love you sweetie♡ #Love// delade även Instagram bilden på Twitter. Jag kollade även igenom Instagram och insåg att Eve hade lagt upp en bild på mig på min Insta och även delat den på Twitter. När filmen började igen la jag undan mobilen och kollade på filmen. När filmen var slut så sov Eve så jag bar upp henne på hennes rum och bytte kläder på henne och la henne sedan under sitt täcke innan jag gick och pratade med Oscar, Omar och Felix.
"Ni är så gulliga tillsammans, du och Eve" sa Oscar och log emot mig.
"Ja det är ni, ni är som två pusselbitar som bara kan passa till varandra och inga andra" sa Omar och log.
"Bro du har verkligen förtjänat dig en så söt och snygg tjej som henne" sa Felix och log.
"Tack brothers det betyder så mycket för mig att höra det där eftersom hon betyder också allt för mig och jag älskar henne även sjukt jävla mycket så det går bara inte att förklara. När klockan hunnit bli ett på natten så gick vi och la oss och killarna ville att jag skulle sova med Eve och inte med dom så jag gjorde också de. Jag sov med min älskling som jag älskar mest av allt som ens existerar. 'Gud så söt Eve är när hon sover' tänkte jag flr mig själv flera gånger. En sista gång innan jag somnar så tog jag en bild på Eve när hon sov och la upp på Insta med texten // How can you be so fucking sick looking and cute at the same time? Especially when you are sleeping, I do not get it! Can someone explain to me or? #Beautybabe ♡// och jag delade den som jag gör med alla biler jag lägger upp, delar bilen på Twitter. Jag la ifrån mig mobilen och drog Eve sedan närmare mig innan jag somnade. Nästa morgon var det Löradg och en ny dag med nya möjligheter.
----
Kapitel 12! :D
/Ella♡
YOU ARE READING
That's Life
FanfictionJag är en tjej som heter Evelina Julia Wall och jag är 15 år. Alla kallar mig Eve och det är ett smeknamn jag fick när jag var liten. Jag bor just i nuläget hos en fosterfamilj eftersom min pappa vart alkoholist när jag var fem och två år senare var...