Teško je kontrolisati moje divlje hormone u njegovoj blizini, a još teže mi je gledati u čovjeka koji je skoro kao sjena tu ispred mene. Ne liči na sebe. Vidim mu umor na licu, bol u očima, totalnu iscrpljenost, ali nisam se ni na sekundu pokolebala zbog svojih riječi. Neću samo tako da popustim i da ga uzmem nazad. Moraće da se izbori za svoje mjesto u mom životu ako ga želi idući težim i dužim putem postepeno osvajajući moje povjerenje. Mislim da je to jedan i jedini logičan put i čak kad ne bi uspjeli da se zajedno izborimo trudila bih se svim silama da ostanemo u dobrim odnosima.
Ne smijem sebi dopustiti još jedno gaženje srca ni snova. Neću ni da budim nade koje će da venu svakim njegovim pogrešnim potezom. Svaki put kada bi se on naglo predomislio ili me jače gurnuo od sebe, ja bi pala uz tresak i ono krhko srce se ponovo razbilo. Ne mogu se nositi sa toliko bola i u ovom stanju mi to ne treba. Zaslužujem da budem srećna i da budem voljena, a više smo nego jednom dokazali da samo ljubav nije dovoljna i da jedan dobar i stabilan odnos ne može da gradi samo jedna strana. Kad se ljubav rodi između dvoje i kad se predajemo njoj, to moramo raditi u potpunosti i tu ljubav zalivati povjerenjem i poštovanjem da bi ona cvjetala. Nije dovoljno samo da je ima a da o njoj ni malo ne vodimo računa. Ona onda ispari i nestane, pretvori se u nimalo lijep osjećaj mržnje i zatruje cijelo biće. Ja neču da budem zatrovana, zato sam spremna da oprostim, ako dokaže da je vrijedan toga. Dan po dan korak po korak. Nikom nije ako pa ni nama dvoma, ali dijete treba oba roditelja i vljela bih kad bi se bar slagali.
"Kako si to molim te lijepo zamislila? Ja dođem da vidim dijete a ti ćeš se sakriti negdje u ćošak ili ćeš dovesti nekog seronju pa sa njim paradirati ispred mene kao da ne postojim. Nadam se samo da si svjesna da ovaj put neću samo tako da te pustim i da ću se boriti za tebe svim raspoloživim sredstvima. Neću ti dozvoliti da me odgurneš i da se ponašaš kao da sam tu jer si mi ti tako dozvolila a ne zato što ja to želim. Osvojiću te Ema, još jednom ću te osvojiti i biću tvoj cijeli jebeni svijet. Neću ti dati da se odmakneš ni milimetar od mene niti da ti dam prostora da dovedeš nekog drugog. Bog zna da nisam savršen, da sam te povrijedio mnogo puta i da sam svojim postupcima natjerao bezbroj puta suze u tvoje oči i zario nož u tvoje srce. Neću donijeti još jednu pogrešnu odluku" zadrhtala sam od siline riječi , a glas mi je nestao. Žestina u njemu je bila velika, a glas toliko odlučan kao i izraz lica.
"Ja sam slobodna žena Strahinja. Mogu sa svojim životom da radim šta želim. Nemoj da se ponašaš kao idiot. Nisam te ja natjerala da me gurneš od sebe, sm si to uradio. Zašto jednostavno nisi stao ispred mene i pustio me da budem tu umjesto da tvoj ponos, tvoji strahovi tjeraju da kažeš i ono što ne misliš i što ne želiš. Znaš li koliko je zaboljelo što si me odpremio kao poslednju drolju, nebitnu stavku u svom životu? Mogla sam da razumijem koliko ti je u tom trenutku bilo teško. Bilo je i meni kad sam ti okrenula leđa. Kad sam saznala da sam trudna plakala sam. Nije mi žao što sam ti slagala tu noć. Nisam koristila kontracepciju i potajno sam se molila da dobijem dijete sa tobom. I jesam. Ni najmanje mi nije žao, ne kajem se i opet bih to ponovila. I prije nego što pitaš jesam li to planirala, ne nisam. Jednostavno si došao tamo i bio mi ono što si oduvijek trebao biti. Mirna luka, ruka oja vodi, moj mir i sve sam to prigrlila" nemam pojma odakle ovolike riječi izlaze i zašto on zuri u mene kao pogubljen i iznenađen u isto vrijeme.
"Nisi slobodna, moja si, samo te na to moram izgleda podsjećati cijelo vrijeme. Pogriješio sam što sam te otjerao, misliosam da radim pravu stvar. Mina je bila loše i sve oko mene se rušilo" pa si ti kao po običaju odlučio da srušiš sve do kraja, pomislila sam, ali nisam izgovorila na glas."Mina je ono što nas je razdvojilo prvi put. Ne znam kako gledaš na nju i kako doživljavaš sve to. Reci mi iskreno, kad je vidiš šta vidiš u njoj? Izdaju? Patnju i bol? Ili osvetu"
Ostala sam zatečena na sekund. Mina je dijete, nije tražila ni da je oni naprave ni da se rodi ali je tu. Nije mi bilo lako pogledati je i ostati ravnodušna na to, ali nikad ni jedne sekunde joj nisam pomislila ništa loše. I kako bih?