Všichni jsme seděli v restauraci u velkého stolu a nehlasně čekali na dívku, která měla mít "menší spoždění". Zayn nervózně klepal prsty do stolu, Luke, Liam, Louis, Harry a Mike si hrály s telefony a já, Niall a Ash jsme pozorovali lidi jak u našeho stolu, tak v celé restauraci, a i venku na ulici.
Najednou se otevřeli dveře. Zayn spozorněl. Postavil se a šel k dívce s dlouhými hnědými vlasy, oblečené v překrásných růžových šatech. Políbil ji a vedl ke stolu k nám.
,,Ahoj. Já jsem Jenny. Jenny Mooreová." představila se dívka a usmála se.
Po době co jsem přestala být uchvácená z její krásy jsem se postavila a šla k ní.
,,Ahoj. Já jsem Elizabeth Tomlinsonová. Ale říkej mi spíš Liz." podala jsem jí ruku.
,,Dobře, Liz, ty.. ty jsi, nějak příbuzná s Louisem?"
,,Jo. Je to můj brácha." řekla jsem a podívala se na něj.
,,Aha. Dobře." pak se Jenny představili i kluci z 5SOS, protože kluky z 1D už tak nějak zná. Zayn ji pak pobídl aby si sedla a my si konečně mohli obědnat jídlo.,,Takže Jenny, Zayne.. Jak dlouho jste spolu? A jak jste se poznali?" zeptala jsem se.
,,No, Jenny jsem poznal na koncertě v Londýně. Začali jsme si psát, volat, pak se i scházeli. Postupně jsme si uvědomili, že bez toho druhýho nemůžeme bejt. A tak jsme se dali dohromady." řekl Zayn.
,,Ale jinak jsme spolu něco málo přes rok." usmála se Jenny.
,,Aha. To je hezký." usmála jsem se.
,,A ty? Máš někoho?" zeptala se Jenny pro změnu mě.
,,No.. Tady toho cukrouše." podrbala jsem Luka na vlasech.
,,Já si řikala, že by vám to spolu slušelo." řekla vesele.
,,No vidíš, a nám to spolu sluší!" zasmáli jsme se.
,,A Jenny, ty teď budeš jezdit s náma?" zeptal se Luke.
,,No, vlastně jo." usmála se.
,,Jo!! Konečně další holka!!" řekla jsem.
Jenny se usmála. Povídali jsme si ještě dlouho a pak jsme se vrátili do hotelu. Jenny se ubytovala u Zayna v pokoji a Luke se přesunul ke mě do pokoje. Když se Luke šel sprchovat, já si sedla na gauč ve společném apartmá. Po chvíli za mnou přišla Jenny.
,,Co ty tady?" zeptala se a posadila se vedle mě.
,,Ani nevim. Nic. Luke se sprchuje."
,,Aha. Takže přemejšlíš?"
,,No, tak nějak.."
,,A nad čím? Jestli se můžu zeptat."
,,Jo jasný. V poho. Přemejšlela jsem nad minulostí. Nad mamkou..teda nad adoptivní matkou."
,,Ty jsi byla v adopci?"
,,No jo. 16 let jsem žila s cizími lidmi a pak, najednou bum, plesk! A jsem sestra Louise z 1D."
,,To musel bejt docela šok."
,,Docela jo. Ale už jsem si zvykla. Několik měsíců teď strávim se čtyřma klukama v autobuse. Vlastně, co víc si přát?" usměju se.
,,Jo no. jenže já, s pěti. A jsem zadaná." zasměje se.
,,To já taky.."
,,Zlato kde si?" vystrčí Luke hlavu z pokoje.
,,Tady." řeknu a zvednu ruku abych byla vidět. ,,Tak já jdu. Dobrou." objala jsem Jenny a obě jsme šli do svých pokojů.Jenny's self :
Ta holka je skvělá. I když je o hodně mladší než já, přijde mi, jako bych v ní našla kus sebe. Bude fajn strávit několik měsíců i s ní.
,,Zlato nad čim přemýšlíš?" zeptal se mě Zayn a já se na něj otočila.
,,Nad ničím. Nebo, vlastně nad tebou." usmála jsem se.
,,Nade mnou?" nadzvedl obočí.
,,Nad tim, jaký budou ty následující měsíce s tebou.."
,,No.. určitě krásný." řekl a dlouze mě políbil. Užívala jsem si ten polibek, protože jsem věděla, že tohle je pouze začátek našich skvělých dnů...Snad se vám to líbí.. nevim jestli budu psát.. nějak mi dochází inspirace, takže přesně nevim, kdy bude další kapča..:(
Love ya!;*
-Zz:((
ČTEŠ
Life or Dream? (1D+5SOS)
Fanfiction"Obyčejná" angličanka zjistí, že je víc než si myslí. Odjede se svou oblíbenou kapelou na turné. Po cestě potká skvělého kluka. Je tu jen jedna otázka: Je on ten pravý?