50) One little trip, Lots of happy days

947 51 0
                                    

,,Díky mami." objala jsem jí.

,,A za co?"

,,Že můžu jet."

,,To je samozřejmost!"

+++++++

Seděla jsem v letadle, opřená o Lukeovo rameno a poslouchala písničky. Jedno sluchátko jsem měla já, a deuhé Luke.

Cítila jsem se šťastně. Volná. Když jsem byla po boku Luka, cítila jsem se dokonalá.
Prosíme cestující, aby se připoutali. Budeme přistávat v Sydney.

Sundala jsem nám sluchátka a uposlechli jsme letušku.

Po přistání jsme si vzali kufry a šli letištní halou ven. U silnice před halou stálo mnoho lidí s cedulkami různých jmen. Šťastné rodiny se k nim rozbíhaly a s láskou se objímali.

My s Lukem jsme šli k přistavěnému taxíku a nastoupili do něj. Kufry jsme si dali do kufru (:'D). Luke řidiči nadiktoval adresu, pro mě naprosto neznámou a vyjeli jsme.

Dívala jsem se z okna na budovy, kolem kterých jsme jeli. Na mnoha budovách byli bylboardy s obrázky kluků. Asi jsou tu hodně oblíbení.

,,Líbí se ti tu?" zeptal se Luke.

,,Jo. Je tu krásně." usmála jsem se.

,,Jsme tady." řekl taxikář. Luke zaplatil. Vyndali jsme kufry a pomalu jsme se vydali k domu.  Luke ho odemkl.

,,Jacku?" promluvil Luke. Bez odezvy.

,,Bene!" rovněž nic.

,,Mami?!" po tomto slově se ozvalo škrábání čehosi o podlahu.

,,Molly!!" řekl radostně a klekl si na zem. Po chvilce přiběhla větší černá fenka. Samou radostí začala Lukovi olizovat tvář. Bylo to tak roztomilé.

Fenka si brzy všimla i mě. Začala mě ze všech stran očuchávat. Já se sklonila, abych ji pohladila. Měla jsem ruku těsně u ní, když ucukla. Nahodila takový "tázavý výraz".

,,Molly." napomenul ji Luke. Podívala se na něj štěkla a vyšla mi vstříc. Hladila jsem jí a drbala za ušima. Slastí přivírala oči.

,,Brácha?" seběhl po schodech vysoký, svalnatý blonďák.

,,Jacku!" řekl Luke a objal ho. Krátce za Jackem sešel schody ještě jeden blonďák. Oba vypadali stejně,.jen ten druhý byl menší.

,,Bene." objal i toho druhého.

Aha! Ben a Jack. Jakto, že tihle dva jsou skoro na chlup stejný a Luke je uplně jinej? Nevim.

,,Tohle je ta tvoje princezna?" zeptal se Jack a já se trošku začervenala.

,,Jo. To je Elizabeth, a Liz,.tohle je Ben a Jack." řekl Luke.

,,Ahoj." podala jsem si s obouma ruku.

,,Jak vidim, tak šance na hnědo-vlasé potomstvo tahle rodina ztrácí." zasmál se Jack.

,,Jo. No to asi jo.. A co Celeste?" usmál se a šli jsme asi do kuchyně.

,,Jo skvělý." řekl. ,,Hele, mamka a táta jsou u sousedů, tak dáte si zatim čaj nebo kafe?" zeptal se. Bylo to zvláštní. Ti kluci jsou strašně milý! Vyvrací mi veškerý představy o mužích..

,,Čaj. Děkuju." usmála jsem se.

,,Černej, zelenej?"

,,Modrej neni?" zesmutněla jsem.

,,Je stejnej blázen na modrou jako ty.." poznamenal Ben. ,,Wow. Asi jste se hledali dlouho." zasmál se.

,,Černej. Díky." zasmála jsem se.

,,A ty brácha?"

,,Zatim nic. Díky."

+++++++

Nějakou dobu jsme si povídali a pak jsem uslyšela klíče v zámku.

,,Jen mi neříkejte, že už tady.." do kuchyně přišla malá silnější blondýnka. ,,..JSOU."

,,Mami." šel k ní Luke.

,,Lukey.. Chyběl si mi." líbala ho na tvařích.

,,Mamiii.." řekl otráveně Luke. Já jsem se mu zasmála.

,,A kdepak je to tvoje děvče?" zeptala se.

,,U kluků." řekl. Liz se otočila. Šla jsem k ní.

,,Dobrý den." podala jsem jí ruku.

,,Ahoj zlatíčko. Jakpak se jmenuješ?"

,,Elizabeth." usmála jsem se co nejvíc to šlo. Paní Hemmingsová se zasmála.

,,Já taky děvče. Tak co si dáš? Čaj? Kafe?"

,,Už mam. Děkuju. Kluci mi uvařili."

,,Naši kluci něco uvařili? No páni!" přišel Lukův táta. Všichni jsme se zasmáli.

+++++++

,,Mami, my pro vás něco máme.." začal Luke. ,,Chtěl jsem aby sis, i s tátou, odpočinula." dořekl a šoupl k ní bílou obálku.

Liz se na něj podívala a pak začala pomalu otevírat obálku.

,,To já.. To nemůžu přijmout." namítla a šoupla obálku zpátky Lukovi.

,,Musíš. Je to dárek." řekl a obálku jí znovu šoupl.

,,Děkuju." řekla a rozbrečela se.

Konec koncům, dovolená na Hawaii by se mi taky líbila. Když tam byla Jane, jen si to vychvalovala.

,,Pro vás taky něco.." podal Luke obálku bratrům. Začali ji otvevírat.

,,Novoroční plavba lodí? Díky brácha." řekli. Já sama ani nevím, kdy ty zájezdy koupil.

,,Zítra odjíždíte.." řekl Luke.

,,Tak děkujeme." řekla Liz.

,,A co vy?" zeptal se Lukův táta.

,,My zůstaneme tady. Přijedou kluci a uděláme si menší novoroční oslavu." řekl Luke. ,,Můžem?" dodal a nahodil výraz "pupy eyes". Všichni jsme se začli smát.

,,Ale klidně jo." řekla Liz a odešla si balit. I se všema ostatníma.

Tak co?? Máme tu 50 díl!!:') to to uteklo;)
Děkuju všem co to čtete a i votujete! Strašně vám děkuju a podporujte mě i v další 50! Byla bych moc vděčná!:3

Life or Dream? (1D+5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat