Je komické všímat si reakcí nových studentů, když spatří naši jídelnu. Nejdřív lapají po dechu, potom třeští oči a nakonec se panický rozhlíží po svých budoucích spolužácích, čekajíc co bude dál. Ceremoniál je jako každý rok nudný, každý myslí jen na jídlo, které po něm dostanem. Becca do mě nadšeně drkne a začne dost viditelně ukazovat směrem ke katedře. Sedí tam Dean se Sammym a oba vypadají naprosto znuděně. Kdo by se jim divil. Jen nad tím pokrčím rameny a hodím po Becce vražedný pohled.
Na podium nastoupí McGonagallová a všichni jako na povel ztichneme. Po jídle se rozprostře hrobové ticho, které prolomí až její pronikavý hlas.
"Vítám Vás do nového školního roku, všichni jsme si jistě všimli, že se do Bradavic vrátil Harry Potter a jeho ročník, aby si dodělali zkoušky." Všechny pohledy se stočí k Harrymu, který zrudne až za ušima. Všimnu si Ginny, která stiskne jeho ruku.
"Prosím Vás, abyste je neotravovali svými hloupými otázkami, to co se stalo není nic na co bychom chtěli vzpomínat. V bitvě s Pánem Zla jsme ztratili mnoho našich blízkých a na vznesení úcty padlých, bych teď chtěla držet minutu ticha." Znovu nastane ticho, přerušované jen tichými vzlyky některých z nás.
Nepřítomně se zadívám do stolu a snažím se ignorovat vzpomínku tlačící se na povrch.
"Zee, uteč, zvládnu to tu." Křikl na mě Josh. Se slzami v očích jsem se na něj podívala než můj pohled přešel k blížícím se smrtijedům.
"Na to zapomeň." Zamítla jsem ho a postavila se k jeho boku. Lehce mě políbil na čelo. Kdybych tehdy věděla, že to byl náš poslední "polibek", nenechala bych ho to jen tak odfláknout. S odhodlaným výrazem jsme se oba otočili směrem k nepřátelům. 3 Smrtijedi se k nám blížili s pozvednutými hůlkami. Jen tak tak jsme stačili vykrýt jejich první kletby. Následovala řada útoků a protiútoků, než se mi konečně podařilo jednoho z nich odzbrojit kletbou Expelliarmus. Nestihla jsem se ani radovat z úspěchu, protože po mě skočil a svalil mě na zem. Z nárazu mi leknutím vypadla hůlka. Neměla jsem ani tušení, co se dělo s Joshem, páč mě zaměstnávala pěst v mým ksichtě. Zatmělo se mi před očima a můj nos vydal divný zvuk. Pach krve naplnil vzduch a mě se z toho zvedal kýbl. Ten hajzl do mě bušil dál, aniž by mi dal možnost se bránit. Tma, která mě pohltila, byla pro mě vysvobozením.
Mé vzpomínky naštěstí přeruší hlas ředitelky, která všem děkuje za udržení minuty ticha. Cuknu sebou, kdy mě Kyle obejme kolem ramen a povzbudivě se na mě usměje. I v jeho očích spatřím smutek nad ztrátou nejlepšího přítele. Mimoděk mi pohled sklouzne k Deanovi, který mě upřeně pozoruje. Rychle se odvrátím a znovu mě zaujme stůl.
"Teď bych Vám ráda představila 2 nové profesory nového nepovinného semináře Obrany proti Nadpřirozenu - Deana a Samuela Winchesterovi." Pokyne směrem k nim a ti se se zakvílením židlí zvednou. Zaslechnu pár zasněných vzdechů od dívčí části studentů. Otráveně nad tím zavrtím hlavou a ignoruju i ten Beccyin.
"Nazdárek ve spolek." Ozve se Deanův hlas. Uchechtnu se, když si všimnu, jak mu Sam s káravým pohledem dupne na nohu. Dean se na něj s nasupeným pohledem otočí a s poklonou mu předá slovo.
"Posluš si." Zavrčí na něj a ležérně se opře rukou o stůl, čímž si vyslouží káravý pohled i od McGonagallové.
"Omluvte mého bratra, je to pro něj nový." Odkašle si Sam a hodí vyčítavým pohledem na Deana.
"Jak už bylo zmíněno, já s bratrem Vás budeme vyučovat Obranu proti Nadpřirozenu. Také se z nás kvůli předešlým událostem stali vedoucí 2 kolejí, já mám na starost Havraspár a tady Dean Nebelvír." Becca do mě nadšeně kopne. Musím mít zrovna Nebelvír?!
"S jakýmkoli problémem vám rádi pomůžeme..."
"V rámci našich kolejí, vaše milostné pletky nás nezajímají." Doplní Dean s úšklebkem. Debil.
"Deane!" Oboří se na něj Sam s McGonagallovou. Neubráním se úsměvu. Sam raději zatáhne Deana zpátky na jejich místa a hostina započne.
Nová kapitolka je na světě!! :3 Pro ty, kterým to mohlo nedojít, kurzívou je tu flashback :) U psaní týhle části jsme se zase báječně natlemily... :D Někdo měl super nápad (Foxie) jít to psát d studovny, kde jsou volně použitelný počítače. Bohužel nám nedošlo, že tam bude lidí jak nasráno... Odedneška na nás zírá půlka školy jak na dvě totální úchylačky... :D
Nejspíš to sama votnu... O.o :D (Foxie i Ladymys :D)... Nebaví mě psát ty závorky s jménama :D Miluju tenhle příběh pokud vás to zajímá a neskutečně se těšim na vymejšlení nový kapitoly! :D
Votujte lidičky, ať máme radost!! :33
Lovujem Vás! Xxxx
ČTEŠ
The Little Lies (Harry Potter + Supernatural FF)
FanfictionPoslední rok na Bradavické škole čar a kouzel pro mě bude těžší, než se mi mohlo kdy zdát. Pán Zla je sice poražen, ale naskytuje se zde nové nebezpečí v podobě super-sexy-žhavého profesora na Obranu proti Nadpřirozenu. Vracím se zpátky odpočatá a p...