V okamžiku, kdy můj mozek vypluje z nádherného snu o bílých králících, mě polije hrůza. Mám bejt na hlídce! První co uvidím, když otevřu oči, je červená deka, kterou mám přehozenou přes nohy. V místnosti je ticho, jediné co slyším je praskání krbu. Nasaju Kyleovu vůni… Když mi dojde, že není Kyleova. Vykulím oči a prudce se zvednu. Dean se dívá do ohně, a nijak na moje probuzení nereaguje. Olíznu si suché rty a nenápadně si upravím vlasy. Musím vypadat vážně hrozně. Promnu si oči, a když je znovu otevřu, Dean na mě upírá ty své. Ajajaj.
„Vážně se omlouvám, že jsem usnula!“bojím se jeho reakce, ale on se jen usměje.
„To je v pohodě, včeras měla rušnou noc.“
„Nic nenormálního.“odfrknu si. Rozhlédnu se kolem a zjistím, že jsme tu úplně sami. Kolik je sakra hodin?
„Jasně.“zamumlá sarkasticky. Povzdechnu si.
„Kde je Kyle?“Dean se ode mě odvrátí zpět k ohni.
„Proč tě to zajímá?“ Ohradí se a jeho hlas zní dost nabroušeně.
„Tak promiň, že chci vědět, kde je můj kamarád…“
„Kamarád?“Dean se začne smát, ale v očích má blesky. Mlčím, rozčiluje mě jeho ironická nálada. Fajn, spíš jsem nasraná, co to jako naznačuje?
„Popsal bych vás možná jako slimáky v říji, ale pokud ti to tak nepřijde…“právě přetrhl tenkou nitku mého sebeovládání. Rozhořčeně se postavím a prudce mrsknu dekou na zem.
„Děláš si ze mě prdel?! Co ti do toho vůbec je?! Poslední dobou se chováš jako kretén.“založím si ruce na hrudi a mám chuť dupnout nohou jak malý děcko. Dean vylítne ze sedu a postaví se přede mě. Tyčí se nade mnou jako socha svobody nad New Yorkem. Polknu, když si uvědomím, jak blízko stojí, ale nehodlám ustoupit a dát mu tak najevo svou slabost.
„Za všechno můžeš ty! Úplněs mi pomotala hlavu! Nevim, co mám dělat! Je ti jenom 17 a vzbuzuješ ve mně pocity, o kterých mezi sebou nemluví ani dospělí!“vytřeštím oči.
„Co to sakra mel-“Jeho ruce se ocitnou na mých tvářích a rty na těch mých. Nemůžu udělat nic jiného, než spolupracovat, když se jazykem dožaduju přístupu k mým ústům. Zasténám, když prohloubí polibek a sklouzne rukama na mé boky. Přitisknu se k němu a naprosto všechno mi zmizí z hlavy. Sexuální napětí se uvolnilo v podobě výbuchu, který jsme ani jeden nečekali. Moje estrogeny šílí a endorfin se uvolňuje v ohromném množství. Zavrávorám, protože kolena mi vypoví službu, ale Dean mě zachytí a zvedne. Omotám nohy kolem jeho pasu. V podbřišku se mi rozlévá mravenčení, když se tisknu přesně na jeho vzrušení. Dean zavrčí a položí nás na gauč. Nalehne na mě a na tváři mě zašimrá jeho strniště. Rty putuje přes mou čelist na klíční kost. Mé ruce, které doteď prozkoumávaly jeho vlasy, sjedou na jeho ramena. Oh Bože… Deanova ruka se dostane pod moje tričko a rozprostře se mi na břiše. Prsty zavadí o mojí podprsenku, ale tentokrát je mi to jedno. Josh… Je pryč, a nezměním to. Tím, že budu držet celoživotní celibát, nepomůžu ani sobě, ani jemu. Deanovy rty se vrátí k těm mým a nový výbuch pocitů zaplaví mé tělo. Klepoucí ruce přesunu pod jeho triko a málem omdlím, když ucítím jeho vypracované svaly. Dean se odtáhne a já zakňučím. Oj, netušila jsem, že tenhle zvuk umím.
„Pokud nechceš, abych si tě vzal tady a teď, měli bysme přestat.“zachraptí s pohledem upřeným do mých modrých očí.
„A já to nechci?“Dean zavrčí a znovu přitiskne rty na ty mé. Nestihnu si to ale dostatečně užít (upřímně, nikdy bych ho nemohla mít dost), protože se rychle odtáhne.
„Moje sebekontrola je v čudu a ty na tom nejsi o moc líp… Musíme toho nechat, zlato.“snažím se necítit zklamaně, ale… jsem šíleně zklamaná! Dean mě obejme a oba nás zvedne. Posadí si mě na klín a já se opřu o jeho hruď. Jeho ruce se omotají kolem mého pasu. Chvíli sedíme v tichosti, než se Dean ozve: „Sakra, proč jsem nás stopnul?“zasměju se. Takovýhle vývoj situace jsem nečekala, když jsem na něj křičela, ale vůbec mi to nevadí!
„Co teď?“zeptá se Dean. Nepříjemný pocit zažene mou euforii. Studentka, profesor. Shit.
„Nevim.“zašeptám, a víc se k němu přitulím. Dean mi kreslí kroužky na mých bocích, což mě uklidňuje. Zavřu oči a jen si užívám jeho přítomnost.
Huhu! Tohle je tak hrozná slaďárna :D Ale milujete to, že jo? :D
Takže... Sam + Zee, nebo Dean + Zee? :D
Zbožňujeme vás! A nikdy by nás nenapadlo, že budeme mít tolik přečtení, tolik, votů a tolik božích komentářů!! Jste nejlepší!! :33
Ladymys, Foxie
ČTEŠ
The Little Lies (Harry Potter + Supernatural FF)
FanfictionPoslední rok na Bradavické škole čar a kouzel pro mě bude těžší, než se mi mohlo kdy zdát. Pán Zla je sice poražen, ale naskytuje se zde nové nebezpečí v podobě super-sexy-žhavého profesora na Obranu proti Nadpřirozenu. Vracím se zpátky odpočatá a p...