Kapitola 4

834 58 20
                                    

Nejprve mu poklesne čelist, ale okamžitě se vzpamatuje. Bod pro něj. Dean na mě naposledy mrkne, než se ode mě odlepí a otočí se směrem ke Kylovi. Konečně mohu znovu dýchat. Dean vyrazí ke Kylovi, s mrknutím ho obejde a vyjde z obrazu. Proč sem teda lez, když se tu ani neporozhlídnul?!

„Co to sakra bylo?“zhrozí se Kyle. Pokrčím rameny a radši zdrhnu do dívčí ložnice. Svalím se na postel, ignorujíc svůj kufr, který se válí jen pár metrů vedle, a v hlavě si začnu přehrávat scénu s Deanem. Jsem z toho naprosto šíleně zmatená, a připadám si… Jako zrádce? Ty pocity, které ve mně vyvolává Dean, ve mně dřív vyvolával Josh. Je to ten mrazivý, lechtající pocit v břiše, ta neschopnost racionálně uvažovat a touha zjistit, jestli jsou jeho vlasy tak hebké, jak vypadají. Z mého přemítání mě vytrhne Becca zavěšená do Ginny, které se něčemu hlasitě smějí. Prudce se zvednu a běžím Ginny obejmout.

„Oh, zlato, chybělas mi!“šeptnu jí do vlasů, než se odtáhnu.

„A já jsem vzduch?“ozve se podrážděně Hermiona, která doteď stála v zákrytu za Ginny (ne že by byla Ginny nějaká objemná, ale … chápejte…!). Nadšeně vypísknu a taky jí obejmu. Zbytek večera strávíme všechny 4 na mojí posteli v kecacím kroužku. Ostatní holky totálně ignorujeme, jsou faaaakt divný.

„Do pytle, Becco, kams mi schovala hábit?!“křičím a panicky běhám po místnosti. Uvědomuju si, že byl vážně debilní nápad nechat vybalování kufru na Becčiných kouzlech.

„Myslíš, že vim, kam ho to odneslo?!“opáčí mi nevrle Becca, která se plazí pod postelí ve snaze najít svoje brýle, což je vážně dost obtížný, vzhledem k tomu, že bez nich nic nevidí. Hábit mi přistane na ksichtě a já můžu jen dumat, kde se tam vzal. Že by ze stropu? What the hell? Nakonec se nějak všechny čtyři dostaneme kompletně oblečené (nee, nevracela jsem se pro podprsenku…)do jídelny, kecnem si na naše místa a pustíme se do dlabance. Neuniká mi upřený pohled profesora Winchestra, ani Kylea z druhé strany. Co to s těma chlapama je? Když všichni dojíme, rozdá nám Winchester naše rozvrhy. Becca se mi nakloní přes rameno.

„Ty ses tam vážně přihlásila?“zeptá se pochybovačně, když spatří moje 3 odpoledky. Povzdychnu si. Doufala jsem, že nebudu nucena vysvětlovat ji, proč jsem se k tomu rozhodla.

„Potřebuju... Už se nikdy nechci cítit tak bezmocně jako tehdy. Bez hůlky jsme naprosto v prdeli, a chci mít jistotu, že to i bez ní zvládnu.“šeptnu. Becca se na mě omluvně usměje, ale to nespraví to prázdno, které znovu naplnilo můj hrudník. Ginny mě obejme kolem ramen.

„Taky jsem nad tim přemýšlela, a teď když vidim ty sexy profesory, vážně lituju…“

„Budu dělat, že jsem to neslyšel, zlato.“vyruší nás Harry, který vklouzne na místo vedle Ginny. Lípne jí pusu na tvář a zamilovaně se na sebe zahledí. Znovu si uvědomuju, jak sama tu jsem.

„Měli bysme jít, Křiklan už bude určitě stepovat před katedrou a nedočkavě nás vyhlížet. Nechci přijít jako poslední, a přijít tak o nejlepší místa.“pobídne nás Becca a vytáhne mě na nohy. Neprotestuju a celá banda se vypravíme směrem k učebně lektvarů. První kráčí ruku v ruce Hermiona s Ronem a hned za mnou Harry s Ginny. Připadám si jako v pasti lásky. Asi budu zvracet. K mé smůle ke mně doběhne Kyle a tak se můžeme zařadit do vláčku páru. Bezva.

Dopolední vyučování se vleče jak chrchel po zdi, oběd naopak šíleně uteče. Nervózně mířím k učebně, kde máme mít odpoledku, první hodinu Obrany proti Nadpřirozenu. Jsem unavená, a jediné po čem teď toužím, je postel. Nechápu, jak jsem si to mohla zvolit dobrovolně. Jediný pozitivum je, že se ke mně přidá Kyle. Vkročím do prázdné učebny a s potěšením zjišťuji, že jsem tu první. Zaberu poslední lavici a pokouším se splynout se židlí. Plánuju celou hodinu prospat, stejnak půjde jen o teorii. Ozvou se rány a hluboké nadávání. Jsem moc líná na to, abych se tam ohlédla, proto dál hypnotizuju tabuli.

The Little Lies (Harry Potter + Supernatural FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat