Kapitola 12

534 46 18
                                    

Dean se přede mě s ďábelským úsměvem postaví.

„Vypadá to, že jste zbyla sama, slečno Feinbergová.“protočím oči a nijak to nekomentuju to. Dean se přikrčí a pravděpodobně čeká, až ho uhodím. S velkým nádechem se obrním proti elektrizujícímu pocitu z jeho doteku a mrdnu mu jednu do hlavy. S uspokojivým vžum se jeho hlava zvrátí dozadu. Dean hekne a chytí se za nos. Skousnu si ret a nervózně se na něj dívám.

„Tak… Takovou ránu jsem nečekal.“zamumlá Dean. Přes ruce, které si tiskne k nosu, mu začnou padat kapky krve. Vyděšeně k němu přiskočím.

„Ježíš! Promiň, promiň, promiň! Já jsem nechtěla… tolik.“vezmu jeho ruce a jemně mu je sundám z obličeje. Skousnu si ret, když spatřím tu spoušť, kterou jsem natropila.

„Měl by jít na ošetřovnu.“ozve se v náhle ztichlé místnosti. Vůbec jsem si nevšimla, že ostatní přestali se svým cvičením a upřeně Deana pozorují. Jsem z toho krapet nervózní, ale s ošetřovnou souhlasím.  

„Ne, jen pokračujte, jsem na to dost zvyklej.“nemám na tyhle machrovský kecy náladu, proto ho prostě chytnu za zápěstí a vytáhnu z místnosti.

„Hodina končí!“zavolám ještě, než zavřu dveře.

„Kdo ti dal právo ukončovat mojí hodinu?!“zavrčí na mě Dean a vysmekne se mi. Zamračím se na něj a o krok couvnu.

„Sorry, že mám o tebe starost.“pokrčím rameny a čekám na jeho odpověď.

„Nikdo se tě o to neprosil.“odfrkne si. Vytřeštím na něj oči a doufám, že se netvářím tak ublíženě, jak se cítím.

„Fajn, naser si.“vyplivnu na něj a své emoce schovávám za vztek. Bez dalšího slova se otočím a prudce otevřu dveře od tělocvičny. Nemůžu uvěřit tomu, že se chová tak zle. Chtěla jsem mu jenom pomoct. Pro dobrotu, na žebrotu. Zraky všech se upřou na mě. Nervózně se zastavím a rudá rozpaky rozhlédnu kolem. V místnosti je hrobové ticho.

„Tak tohle bylo luxusní, Zee!“ozve se Kyle a začne tleskat. Po pár vteřinách se k němu přidají i ostatní.

„Děkuji, děkuji!“klaním se na všechny strany se smíchem. Přejdu ke Kylovi. Když se ke mně začne naklánět, aby mě políbil, o dva kroky ustoupím a zavrtím hlavou.

„Kyle, blběs naší situaci pochopil, my dva jsme a zůstanem jen kámoši.“když se na Kylově obličeji usadí zoufalý štěněčí výraz, skoro lituju svých slov.

„Ale líbalas mě…“zašeptá a zoufale ke mně natáhne ruce. Ustoupím o další půl krok a zavrtím hlavou.

„Ne, Kyle, tys líbal mě, já byla moc v šoku na to, abych tě odstrčila.“Kyle se zamračí.

„Může za to on, že jo?! Já toho Winchestra zabiju!“jsem moc překvapená na to, abych stihla Kylea zastavit, když prolítne kolem mě ven. Rychle se ale proberu, když mi dojdou jeho poslední slova. Neočekávaná úzkost se usadí v mých útrobách, když si představím, že by Deanovi ublížil. Dost velká ironie, když jsem to byla já, kdo mu rozbil nos. Rychle se otočím a rozeběhnu za Kylem. Nikde ho nevidím, ale pokud není blbej, což Kyle není, šel na ošetřovnu. Shiiiit. Zrychlím, ale Kyleova záda spatřím až, když otevírá dveře od ošetřovny.

„Do háje zastav, Kyle!“s vražedným pohledem se na mě otočí.

„Přišlas zachránit zadek svýmu zlatíčku?!“zavrčí na mě a udělá krok dovnitř. Nezapomene za sebou zabouchnout, takže já nosem nalítnu přímo do dveří. Nezabývám se naraženým obličejem, ani možným otřesem mozku, ale rychle ho následuju. Když se udýchaně vřítím dovnitř, spatřím jen Deana a Kylea, madam Pomfreyová nikde. Nevím, jestli z toho mám mít radost, nebo ne.

„Ty jeden nafoukanej debile, přestaň se srát do mojí holky!“vykřikne Kyle rozhořčeně.

„Kyle!“okřiknu ho, ale ani jeden z nich se na mě nepodívá. Dean se tváří pobaveně, zatímco si k nosu tiskne kapesník, a Kyle vypadá jako vraždící maniak.

„Je fakt chudák, pokud je tvoje holka.“odfrkne si Dean. Ještě víc se zamračím a udělám pár kroků k nim.

„Sakra nepomáháš tomu, Deane.“zasyčím na něj.

„O to se ani nesnažím, zlatíčko.“mrkne na mě Dean. Kylův obličej zbrunátní ještě víc.

„Není to žádný tvoje zlatíčko!“zavrčí Kyle.

„A ani tvoje.“opáčí Dean. Kylovi ruce se zatnou v pěst. Postoupím ještě blíž.

„Nejsem nikoho zlatíčko, fajn, že se na tom shodneme, co kdybysme se teď všichni uklidnili?“oba mě ignorují.

„A pochybuju, že by s takovým ubožákem, jakej jsi ty, kdy chodila.“pokračuje Dean. Kylovi nervy tím rupnou. Poznám to dřív, než zvedne pěst, proto se nějakým zázrakem dostanu před Deana. Kyle už ale svou ránu nezastaví, a moje hlava se dost děsivě natočí doprava. Celá mi třeští a o krok nestabilně couvnu. Dvě silné ruce se ocitnou na mém pase a ani nevím jak, ale skončím posazená na posteli. Hlava se mi točí, a jsem naprosto v šoku. Dostala jsem pěstí. Od Kylea.

„Zee, jsi v pohodě?“ozve se přede mnou. Otevřu oči a zahledím se do těch temně zelených. Dean klečí přede mnou a ruce má položené na mých kolenech. I když mi v uších hučí, přikývnu. Chvíli si mě měří očima a já se pod jeho rentgenovým pohledem přikrčím. Mám pocit, že mi vidí až do duše. Nebezpečně se mu blýskne v očích, když se zvedá a prudce otáčí. Začínám mít strach o Kylea, který stojí s vyjukaným výrazem opodál. Moje otřesená hlava úplně nestihne sledovat ránu, kterou Dean Kylovi uštědří. Křupnutí však slyším i já. Kyle vykřikne a chytí se za hlavu. Jo chlapečku, vim přesně, jak se cítíš. V další chvíli se do místnosti vřítí madam Pomfreyová.  

„Co se tu u Merlinových vousů děje?!“vyhrkne, když si nás všechny změří pohledem. Chvíli mlčíme, než se ozve Kylův roztřesený hlas.

„Pan profesor nás zrovna odvedl na ošetřovnu. Stala se nám menší nehoda na hodině Obrany proti Nadpřirozenu.“vysvětluje. Jsem překvapená, že Deana neprásknul, ale asi mu došlo, že by z toho měl malér i on. Dean jen přikývne. Madam Pomfreyová sice Deanovi dost vynadá, že nám maří nadějné kouzelníky, ale všechny nás ošetří. Neklade otázky, jak Dean přišel k úrazu, takže to ani nijak nevysvětlujeme. Po půl hodině nás všechny vystrčí ven s novou fasádou. Kyle beze slova odejde. S povzdechnutím ho chci následovat, ale Dean mě zastaví.

„Mrzí mě to, co jsem řekl předtím, nemyslel jsem to tak.“zašeptá dívající se mi do očí. Chvilku se v těch jeho topím, než zavrtím hlavou.

„Ne, měls pravdu, nejsi moje starost.“s tím odejdu.

Achjo, vážně žerem pomstychtivý chlapy :D Byla tu krizovka! :3 Takže co na to říkáte? :D Dean se choval jak kretén... -_- A rozbila mu nos!!! :33 :D Zbožňujem Zee za to :D 

Hezkej pátek lidičky :)) 

(A koukejte votovat, ať nám děláte raadost :33)

Ladymys, Foxie

The Little Lies (Harry Potter + Supernatural FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat